CV HRM Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 60

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: HBO/ HTS

Stages en werkervaring: 2013 (jun)-2014(dec)
Bedrijf: Artsen zonder Grenzen te Amsterdam
Functie: HRM Officer
Taken: Verrichten van administratieve en organisatorische ondersteuning van HRM-activiteiten, uitwerken van (standaard) correspondentie aangaande personele processen, Verzorgen rapportages HRM kengetallen, Up-to-date houden van personeelsdossiers, administratieve afhandeling van werving en selectieprocedure, zorg dragen voor juiste en tijdige verwerking van ziekmeldingen en onderhoudt contact waar nodig met de Arbo-dienst en UWV, scannen en archiveren en overige allround administratieve werkzaamheden binnen de afdeling, verantwoordelijk voor het genereren van contracten, verzorgen van alle mutaties en correspondentie, faciliteiten aanvragen: zoals inlogcodes, etc., vraagbaak personeel en management op relevante gebieden en administratieve afhandeling van uitdiensttreding.

2011(mei)-(apr)2013
Bedrijf: HC Nederland B.V. te Hoofddorp
Functie: HRM medewerkster
Taken: Verantwoordelijk voor het genereren van contracten, verzorgen van alle mutaties en
correspondentie, bewaken van het tijdig retour komen van de ondertekende contracten, en andere relevante formulieren zodat de dossiers volledig zijn, faciliteiten aanvragen: zoals een blackberry, mobiele telefoon, leaseauto, inlogcodes, etc., medewerkers aanmelden voor trainingen en opleidingen, vraagbaak personeel en management op relevante gebieden,
administratieve afhandeling van uitdiensttreding, verrichten van administratieve en organisatorische ondersteuning van HRM-activiteiten, uitwerken van (standaard) correspondentie aangaande personele processen, verzorgen rapportages HRM kengetallen, Up-to-date houden van personeelsdossiers, administratieve afhandeling van werving en selectieprocedure, zorg dragen voor juiste en tijdige verwerking van ziekmeldingen en onderhoudt contact waar nodig met de Arbo-dienst en UWV en overige allround administratieve werkzaamheden.


2007 (okt)-2011(mei)
Bedrijf: Brunel Nederland N.V te Amsterdam
Functie: HRM medewerker
Taken: Verzorgen van alle mutaties en correspondentie,verantwoordelijk voor het genereren van contracten, bewaken van het tijdig retour komen van de ondertekende contracten, en andere relevante formulieren zodat de dossiers volledig zijn, Faciliteiten aanvragen: zoals een blackberry,mobiele telefoon, leaseauto, inlogcodes, etc.,vraagbaak personeel en management op relevante gebieden, administratieve afhandeling van uitdiensttreding, verrichten van administratieve en organisatorische ondersteuning van HRM-activiteiten, Declaraties verwerken, Beheer attentiebeleid, Uitwerken van (standaard) correspondentie aangaande personele processen, verzorgen rapportages HRM kengetallen, up-to-date houden van personeelsdossiers, uitvoeren van arbeidsvoorwaardelijke regelingen (m.n. pensioen, bedrijfsparen), zorg dragen voor juiste en tijdige verwerking van ziek/herstelmeldingen, verzorgen werkgeversverklaringen en overige allround administratieve werkzaamheden.

2004 (jan) – 2007(sep)
Bedrijf: Stichting Reclassering Nederland/Brandweer Amsterdam/Cordaan
Provincie Noord Holland/CWI Hoofdkantoor/NCDO te Amsterdam
Functie: HRM medewerkster
Taken: Opstellen contracten nieuwe medewerkers, verzorgen van alle mutaties en
correspondentie, bewaken van het tijdig retour komen van de ondertekende contracten, en
andere relevante formulieren zodat de dossiers volledig zijn, het verzorgen van
administratieve handelingen m.b.t. werving en selectie, wijzigingen in de
arbeidsovereenkomst, uitdiensttreding, opleidingen e.a., zorg
dragen voor verlofregistratie, ziek- en herstelmeldingen en onderhoudt contact waar nodig
met de Arbo-dienst en UWV, verstrekken van informatie aan leidinggevenden en
medewerkers op het gebied van de CAO interne regelingen,Uitvoering en controle op
naleving van de arbeidsvoorwaarden, Verzorgen van alle P&O correspondentie af naar
management, medewerkers en externe partijen, maken van rapportages
m.b.v. het personeelsinformatiesysteem, beheren van het personeelsdossiers,
beantwoorden van vragen van leidinggevenden en de medewerkers op het gebied van
personeelsadministratie, en overige administratieve werkzaamheden.

2003(jan)-2003(dec)
Bedrijf: Stadsdeel de Baarsjes te Amsterdam
Functie: Administratief medewerkster
Taken: Agendabeheer,organiseren van meetings, notuleren en uitwerken notulen, verzorgen van correspondentie, toezicht op lay-out/huisstijl, beheer relatie database, beheer relatiegeschenken, verzorgen van mailings, tekstverwerking, en ontvangen van bezoekers, koffie/thee verzorgen t.b.v. vergaderingen en overige administratieve werkzaamheden.

2000(jan)-2002(dec)
Bedrijf: P.I.De Stadspoort en Mentrum te Amsterdam
Functie: HRM medewerkster
Taken: Opstellen contracten nieuwe medewerkers, verzorgen van alle mutaties en correspondentie, bewaken van het tijdig retour komen van de ondertekende contracten, en andere relevante formulieren zodat de dossiers volledig zijn, het verzorgen van administratieve handelingen m.b.t. werving en selectie, aanstelling, introductie, gewerkte extra-uren, wijzigingen in de arbeidsovereenkomst, uitdiensttreding, opleidingen e.a.,zorg dragen voor verlofregistratie, ziek- en herstelmeldingen en onderhoudt contact waar nodig met de Arbo-dienst en UWV ,Verstrekken van informatie aan leidinggevenden en medewerkers op het gebied van de CAO interne regelingen,Uitvoering en controle op naleving van de arbeidsvoorwaarden, verzorgen van alle P&O correspondentie af naar management, medewerkers en externe partijen, maken van rapportages m.b.v. het personeelsinformatiesysteem, bijv. m.b.t. ziekteverzuim, beheren van het personeelsdossiers, beantwoorden van vragen van leidinggevenden en medewerkers op het gebied van personeelsadministratie, signaleren en aandragen van verbetervoorstellen van het afdeling- en werkproces en overige administratieve werkzaamheden.


Opleidingen en cursussen: 1998-1999 Personeel en Arbeid te Amsterdam (certificaat)
1985-1986 Administratieve opleiding IBM Nederland N.V. te Amsterdam (diploma)
1981-1984 M.B.O. 2e Amsterdamse Beroepsonderwijs
te Amsterdam mode en kleding (diploma)
1977-1981 MAVO. Muiderpoort te Amsterdam (diploma)

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Professionele vaardigheden
Adviseren,rationeel denken ,besluiten nemen, omgaan met werkdruk , probleemoplossend vermogen,Focussen,actie nemen om doelen te bereiken, communiceren,teamspirit en samenwerken, inzet tonen,ontwikkelen en bijblijven en netjes en georganiseerd werken.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Tijdelijk

Reageren op dit CV