CV Klantenservice Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Man

Leeftijd: 35

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: Heden
Branche: Zakelijke dienstverlening
Functie: Enquêteur Werkzaamheden: Business to business en business to consumer enquêtes
(inter)nationaal en meertalig uitvoeren (Nederlands, Engels).
De enquêtes zijn tussen de 1 en de ruim 60 minuten en soms
wel langer. Enquêtes voor grote bedrijven, maar ook voor
kleine en buitenlandse bedrijven. Geen (semi)verkoop-
gesprekken, maar vooral steekproeven en opiniepeilingen.
Kerneisen: Over doorzettingsvermogen beschikken, overtuigingskracht hebben,
goed kunnen articuleren, een goed concentratievermogen hebben,
targetgericht kunnen werken, snel en accuraat kunnen werken.
Voltijd/Deeltijd: Deeltijd, 28 uur per week
Duur: 1,5 jaar

Heden Tele2 Zoetermeer
Branche: Zakelijke dienstverlening
Functie: Technische Helpdeskmedewerker / Technische klantenservice 1e lijn Werkzaamheden: Tele2 Nederland bied de Nederlandse consument en de zakelijke
markt een volledig product portfolio betreft communicatie en media. Het bedrijf is ook internationaal operatief.

Als Technisch Helpdeskmedewerker voer ik vele inkomende telefoongesprekken (inbound) waarbij ik de klant van het juiste antwoord voorzie. In de gesprekken gebruik ik mijn technische kennis om de klanten te ondersteunen bij het gebruik van internet, telefonie en televisie. Veder kan ik mijn ICT-vaardigheden gebruiken bij het advise-ren over de aanschaf van hardware en software.
Doordat het grootste deel van mijn vragen technisch zijn, is het belangrijk dat ik de klant een oplossing kan bieden in begrijpelijke taal. Het is daarom erg belangrijk om snel en accuraat door de verschillende systemen heen te gaan, en bepaalde controles uit te voeren om te achterhalen waarom er bijvoorbeeld geen, of een slechte internet verbinding is of waarom de klant ruis heeft op zijn
televisiebeeld.
Mijn overige werkzaamheden bestaan uit: Mezelf up-2-date houden betreft nieuwe producten en diensten.
Daarnaast voer ik administratieve taken uit, zoals een adreswijziging
invoeren, of een factuurklacht oplossen. Naast deze uitgebreide taken
pakket heb ik ook BackOffice werkzaamheden: Verkoopsignalen op-
pikken, (herhaal)bestellingen plaatsen en controleren.

Een goed luisterend oor hebben is erg belangrijk. Ik moet goed kunnen inschatten wanneer er behoefte is aan een extra product, of een productaanpassing en mezelf zo nodig commercieel op stellen om de klant zo goed mogelijk van dienst te zijn.
Kerneisen: Technische aanleg; uitgebreide inzicht; snel kunnen reageren;
zeer vlot door verschillende systemen en tabbladen informatie kunnen opzoeken of invoeren (meestal meer dan 7 afhankelijk per gesprek!); servicegericht kunnen werken; beschikken over financieel
inzicht; oplossingsgericht kunnen werken; stressbestendig zijn; over
doorzettingsvermogen beschikken en verkoopsignalen kunnen
oppakken en direct kunnen verwerken.
Voltijd/Deeltijd: Voltijd, 40 uur per week


Juni 2009 - Het Centraal Administratie Kantoor Rijswijk
Augustus 2009 Branche: Zakelijke dienstverlening
Functie: Algemeen Helpdesk Medewerker 1e lijn Werkzaamheden: Het CAK berekent en incasseert de eigen bijdragen voor
Algemene Wet Bijzondere Ziektekosten (AWBZ) en de Wmo.
Het CAK is ook verantwoordelijk voor de financiering van de
AWBZ-instellingen en het uitbetalen van de Compensatie
eigen risico in de zorgverzekeringswet.

Ook verzorgt het CAK een tegemoetkoming van de Wet
Tegemoetkoming Chronisch zieken en Gehandicapten. Deze wet regelt dat chronisch zieken en gehandicapten een tegemoetkoming ontvangen voor de extra kosten die zij
hebben.

Mijn taak was hoofdzakelijk om financiële vragen te beantwoorden aan cliënten. Daarnaast wat meer informatie verschaffen over de wet- en regelgeving rondom de eigen bijdrage. Betaalregelingen treffen en overige administratieve en financiële
werkzaamheden verrichten behoorden ook in mijn takenpakket.
Kerneisen: Servicegericht kunnen werken, beschikken over financieel inzicht en
financiële oplossingen bieden aan klanten/patiënten.
Beschikken over een empathisch vermogen, oplossingsgericht kunnen
werken, stressbestendig zijn, over doorzettingsvermogen beschikken.
Voltijd/Deeltijd: Voltijd, 40 uur per week
Duur: 2 maanden




Januari 2008 - Global Data Collection Company (GDCC) Rotterdam
April 2009 Branche: Zakelijke dienstverlening
Functie: Enquêteur Werkzaamheden: Business to business en business to consumer enquêtes
(inter)nationaal en meertalig uitvoeren (Nederlands, Engels).
De enquêtes zijn tussen de 1 en de ruim 60 minuten en soms
wel langer. Enquêtes voor grote bedrijven, maar ook voor
kleine en buitenlandse bedrijven. Geen (semi)verkoop-
gesprekken, maar vooral steekproeven en opiniepeilingen.
Kerneisen: Over doorzettingsvermogen beschikken, overtuigingskracht hebben,
goed kunnen articuleren, een goed concentratievermogen hebben,
targetgericht kunnen werken, snel en accuraat kunnen werken.
Voltijd/Deeltijd: Deeltijd, 28 uur per week
Duur: 1,5 jaar

A

Opleidingen en cursussen: 2006-2008 HAVO, Het Grotius College, diploma behaald. Delft
2002-2006 MAVO, Het Grotius College, diploma behaald. Delft

Cursussen
2008-heden Interne communicatietrainingen en gesprekstechniek trainingen

Overige informatie:

Rijbewijs: Geen

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen:

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Uitzenden

Reageren op dit CV