CV secretaresse/administratief medewerkster Amsterdam
Persoonsgegevens:
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 58
Woonplaats: Amsterdam
Kennis, opleidingen en ervaring:
Opleiding: HBO/ HTS
Stages en werkervaring: 25 jaar secretarieel/administratief en 5 jaar sociaal cultureel werker
2014-heden : Onderzoeksassistent bij AMC Medical Research
d.m.v. huis-aan-huis bezoek mensen aansporen tot meedoen aan het onderzoek en interviewen van deelnemers voor het Heliusonderzoek in Amsterdam
2013 : Notulist bij Stichting Sadhna en Oppaswerk
2008-2012 : Sociaal-Cultureel Werker bij Stichting Dynamo:
Projectmedewerkster Administratie Sociale- en Maatschappelijke Activeringsplekken: DWI aanmeldingen van mensen in een uitkeringssituatie die naar sociale en maatschappelijke activeringsplekken gestuurd worden door DWI, in Excelsheets verwerken. Voortgangsrapportages verzorgen naar DWI voor de facturering en schriftelijk en telefonisch contacten onderhouden met projectleiders, DWI klantmanagers en Pantar trajectbegeleiders.
Ouderenwerkster t.b.v. de Thuisadministratie: Ondersteunen van zelfstandig
wonende ouderen bij het schrijven van brieven en invullen van formulieren, ordenen v.d. administratie, voorzieningen aanvragen en voorlichten tijdens huisbezoeken.
Contacten verwerken in cliëntregistratiesysteem.
Opbouwwerkster, Projectmedewerkster ZorgzaamThuis(Respijtzorg) en Participatiemedewerkster.
2003-2008 : Secretaresse bij Cauberg-Huygen Raadgevende ingenieursbureau (24 u p/wk):
Receptie, secretariële werkzaamheden, teksten van rapporten redigeren en rapporten kopiëren, archivering en coördinatie van verhuizing.
: Secretaresse bij Stichting DiversityJoy (8 u/pwk):
secretariële ondersteuning rond de workshops: regelen van ruimte, (na)bellen van kandidaten en bevestigingen sturen.
2000-2002 : Office manager bij FlexFirm, werving- en selectiebureau voor
creatief personeel: o.a. verantwoordelijk voor de financiële administratie, alle voorkomende secretariële werkzaamheden en het bijhouden van de kandidatenfile.
1988-1999 : Telefoniste/receptioniste, Administratief medewerkster, Office Manager bij
Schoep & Van der Toorn Communicatie Consultants (nu Pleon) in Amsterdam: telefonie/receptie, inkoop, aansturing huishoudelijke diensten, Personeels- en Projectadministratie, urenregistratie, mediaordering en -administratie, kasbeheer, crediteuren- en debiteurenadministratie.
1985-1988 : Telefoniste bij de PTT op de afdeling 008 en Administratief medewerkster
bij het GAK, Delta Lloyd, IBM, Sedgwick Nederland en de Postbank.
1983-1985 : Verkoopster in de HEMA
Referenties : Op aanvraag
Opleidingen en cursussen: 2008 : Culturele en Maatschappelijke Vorming (HvA, propedeuse)
2002 : Directie Secretaresse (Schoevers)
1985 : HAVO (Berlagescholengemeenschap Amsterdam)
Cursussen
2013 : MOOC cursus Inleiding tot Communicatiewetenschappen via UvA.
2012 : Cursus Herkennen van mensen met een Licht Verstandelijke Beperking via Dynamo
2011 : Workshop Werven en Binden van vrijwilligers in Stadsdeel Oost van de Vrijwilligerscentrale
2010 : Cursus Herkennen van psychische stoornissen via Dynamo
2009 : Basisscholing Volkshuisvesting van de Huurdersvereniging Amsterdam
2007 : Basis-, gevorderden- en trainersworkshop DiversityJoy
1999 : De klantgerichte telefoniste/receptioniste (Randstad)
t/m 2006: Bedrijfshulpverlener (ArboNed, Ajax)
1992 : Basiscursus Boekhouden en Management en Organisatie (Schoevers, geen diploma)
1988 : Blindtypen.
Overige informatie:
Rijbewijs: B
Eigen vervoer: Nee
Persoonlijke eigenschappen: Klantvriendelijk, dienstverlenend, doortastend, goed luisteren, communicatief sterk, overtuigingskracht, loyaal, leergierig, flexibel, veelzijdig, gedreven, duizendpoot, groot empathisch vermogen, stressbestendig, doorbijter, teamplayer en zelfstandig, betrouwbaar, geen 9 tot 5 mentaliteit, harde werker, nooit ziek, maatschappelijk betrokken, cijfermatig ingesteld, goed in teksten redigeren.
Hobby's en interesses:
Gewenste contractvorm: Parttime
Gerelateerde Cv's
-
Controller
HBO/ HTSAmsterdamParttimeJuni 2016: Part Time Controller bij Young in Prison Augustus 2012 Juli 2015: Finance Manager Greenpeace EU en Senior Financieel Medewerker Greenpeace Nederland Dec 2010 – Feb 2012 : De Bascule,... Lees meer
Bekijk CV -
Magazijnmedewerker, verkoop specialist boeken tijdschriften
LBO/ LTSAmsterdamFulltimeV&D als verkoper apics flexjobs orderpicker
Bekijk CV -
Management Assistent
HBO/ HTSAmsterdamFulltime*Afstudeeronderzoek ‘Retire with Graffiti&Street art’.(Een kapitaalkrachtige doelgroep koppelen aan graffiti&street art) *Opdracht Trajectum Lumen (gemeente Utrecht) als projectleider *artKi... Lees meer
Bekijk CV -
Magazijnmedewerker
MBO/ MTSAmsterdamFulltimeUNITED COLOR OF BENETTON. (Holland). July, 2012- June, Currently. (Netherlands) -Making expeditions and preparing orders. -Scanning and control of inventory. -Organizing and delivering the goods... Lees meer
Bekijk CV -
Horeca medewerker
LBO/ LTSAmsterdamFulltimeik heb gewerkt bij horcabedrijf vermaat.
Bekijk CV