CV secretaresse/administratief medewerkster Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 58

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: HBO/ HTS

Stages en werkervaring: 25 jaar secretarieel/administratief en 5 jaar sociaal cultureel werker

2014-heden : Onderzoeksassistent bij AMC Medical Research
d.m.v. huis-aan-huis bezoek mensen aansporen tot meedoen aan het onderzoek en interviewen van deelnemers voor het Heliusonderzoek in Amsterdam

2013 : Notulist bij Stichting Sadhna en Oppaswerk

2008-2012 : Sociaal-Cultureel Werker bij Stichting Dynamo:
Projectmedewerkster Administratie Sociale- en Maatschappelijke Activeringsplekken: DWI aanmeldingen van mensen in een uitkeringssituatie die naar sociale en maatschappelijke activeringsplekken gestuurd worden door DWI, in Excelsheets verwerken. Voortgangsrapportages verzorgen naar DWI voor de facturering en schriftelijk en telefonisch contacten onderhouden met projectleiders, DWI klantmanagers en Pantar trajectbegeleiders.
Ouderenwerkster t.b.v. de Thuisadministratie: Ondersteunen van zelfstandig
wonende ouderen bij het schrijven van brieven en invullen van formulieren, ordenen v.d. administratie, voorzieningen aanvragen en voorlichten tijdens huisbezoeken.
Contacten verwerken in cliëntregistratiesysteem.
Opbouwwerkster, Projectmedewerkster ZorgzaamThuis(Respijtzorg) en Participatiemedewerkster.

2003-2008 : Secretaresse bij Cauberg-Huygen Raadgevende ingenieursbureau (24 u p/wk):
Receptie, secretariële werkzaamheden, teksten van rapporten redigeren en rapporten kopiëren, archivering en coördinatie van verhuizing.

: Secretaresse bij Stichting DiversityJoy (8 u/pwk):
secretariële ondersteuning rond de workshops: regelen van ruimte, (na)bellen van kandidaten en bevestigingen sturen.

2000-2002 : Office manager bij FlexFirm, werving- en selectiebureau voor
creatief personeel: o.a. verantwoordelijk voor de financiële administratie, alle voorkomende secretariële werkzaamheden en het bijhouden van de kandidatenfile.

1988-1999 : Telefoniste/receptioniste, Administratief medewerkster, Office Manager bij
Schoep & Van der Toorn Communicatie Consultants (nu Pleon) in Amsterdam: telefonie/receptie, inkoop, aansturing huishoudelijke diensten, Personeels- en Projectadministratie, urenregistratie, mediaordering en -administratie, kasbeheer, crediteuren- en debiteurenadministratie.

1985-1988 : Telefoniste bij de PTT op de afdeling 008 en Administratief medewerkster
bij het GAK, Delta Lloyd, IBM, Sedgwick Nederland en de Postbank.

1983-1985 : Verkoopster in de HEMA


Referenties : Op aanvraag

Opleidingen en cursussen: 2008 : Culturele en Maatschappelijke Vorming (HvA, propedeuse)

2002 : Directie Secretaresse (Schoevers)

1985 : HAVO (Berlagescholengemeenschap Amsterdam)

Cursussen
2013 : MOOC cursus Inleiding tot Communicatiewetenschappen via UvA.

2012 : Cursus Herkennen van mensen met een Licht Verstandelijke Beperking via Dynamo

2011 : Workshop Werven en Binden van vrijwilligers in Stadsdeel Oost van de Vrijwilligerscentrale

2010 : Cursus Herkennen van psychische stoornissen via Dynamo

2009 : Basisscholing Volkshuisvesting van de Huurdersvereniging Amsterdam

2007 : Basis-, gevorderden- en trainersworkshop DiversityJoy

1999 : De klantgerichte telefoniste/receptioniste (Randstad)

t/m 2006: Bedrijfshulpverlener (ArboNed, Ajax)

1992 : Basiscursus Boekhouden en Management en Organisatie (Schoevers, geen diploma)

1988 : Blindtypen.


Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Klantvriendelijk, dienstverlenend, doortastend, goed luisteren, communicatief sterk, overtuigingskracht, loyaal, leergierig, flexibel, veelzijdig, gedreven, duizendpoot, groot empathisch vermogen, stressbestendig, doorbijter, teamplayer en zelfstandig, betrouwbaar, geen 9 tot 5 mentaliteit, harde werker, nooit ziek, maatschappelijk betrokken, cijfermatig ingesteld, goed in teksten redigeren.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Parttime

Reageren op dit CV