CV Receptionste, financieel medewerker, callcenter medewerker Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 53

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: dec 1988 – jun 1989
Verkoopmedewerkster (fulltime) bij supermarkt Super de Boer te Breukele
Taken: het bedienen bij de zelfstandige afdeling kaas/brood en kassawerk

jan 1990 – apr 1999
Administratief Medewerkster/ Hoofd Caissière (fulltime) bij supermarkt C1000 te Loenen aan de Vecht
Taken: het inroosteren van personeel, het opmaken van de kassa, het afhandelen van klachten, het controleren, coderen en inboeken van facturen in het boekhoudsysteem

apr 1999 - dec 2001
Medewerkster Kas/Balie (parttime) bij ABN-AMRO Bank te Breukelen
Taken: het verwerken van geldopnames en stortingen, het adviseren van klanten en het uitvoeren van alle voorkomende administratieve taken

feb 2002 – nov 2002
Medewerkster Kassa/Klantenservice (parttime) bij supermarkt Albert Heijn te Kortenhoef
Taken: het uitvoeren van alle voorkomende werkzaamheden m.b.t. kassawerk en klantenservice

nov 2002 – mei 2003
Medewerkster Customer Contact Center (parttime) bij online verzekeringsmakelaar Independer te Hilversum
Taken: het telefonisch advies geven en behandelen van vragen en klachten op het gebied van financiële produkten en verzekeringen

nov 2004 – dec 2009
Administratief medewerkster bij Vivant Havenaar te Breukelen
Taken: (2 u/wk) het controleren, coderen en inboeken van facturen in het boekhoudsysteem

aug 2007 – aug 2010
Medewerkster Customer Contact Center (parttime) bij See Tickets te Schiphol-Rijk
Taken: het aannemen en verwerken van telefonische reserveringen t.b.v. theatervoorstellingen en het behandelen van vragen en klachten

sep 2010 – mei 2013
Medewerker Accounts Payable bij Insight te Amsterdam
Taken: het controleren, inboeken en betaalbaar stellen van binnengekomen fakturen

aug 2013 – heden Klantenservice medewerker (parttime) bij Waternet te Amsterdam
Taken: het telefonisch advies geven en behandelen van vragen en klachten over levering van water en de waterfacturatie

Opleidingen en cursussen: 1988 L.H.N.O te Breukelen
1995 COL/OVD Geïntegreerde ondernemersopleiding te Utrecht
2000 NIBE Algemene opleiding bankbedrijf
2009 Schriftelijke LOI-cursus Medisch Receptioniste/Telefoniste

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Ik beschik over goede communicatieve vaardigheden en vind het leuk om met mensen om te gaan. Ik heb een goed cijfermatig inzicht en kan goed omgaan met stress.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Parttime

Reageren op dit CV