CV Management Assistent Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 65

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: 2003-heden
Management Assistent (touroperator)
Alle voorkomende werkzaamheden voor de directeur:
- Agendabeheer, correspondentie, telefoon, plannen/voorbereiden vergaderingen eventueel notuleren, reizen boeken, verzamelen v.d. benodigde stukken voor afspraken, stellen van prioriteiten m.b.t. verschillende zaken, ondersteuning verschillende projecten.
- Secretariële werkzaamheden: beheer archivering, post, fax/ e-mailverwerking, ontvangen gasten.
- Personeel: werving nieuw personeel, opmaak personeelsadvertenties, contactpersoon sollicitanten, uitzendbureaus, stagebegeleiders, sollicitatiegesprekken voeren, opstellen Arbeidscontracten, afhandeling “einde Arbeidscontract”, beheer tijdregistratie, salarisgegevens personeel verwerken voor accountantsbureau, ziekmeldingen melden bij 365ArboNed en follow-up.

Feb 2012 – Apr 2012
Officemanager bij reisbureau VakantieStunt (dochterbedrijf van Skytours), te Amsterdam
- Aanspreekpunt voor personeel/klanten/externe relaties, begeleiden personeel, adviseren van klanten bestemmingen/type reis, verkoop van (samen) gestelde reizen, uitwerken van offertes, verantwoordelijk voor debiteuren, contactpersoon klantenservice, rapporteren aan het hoofdkantoor Skytours.
Verschillende functies gehad binnen Skytours:
Afdeling Boekhouding debiteurenbeheer
- Verantwoordelijk voor de debiteuren: direct sales/reisbureaus en touroperators,
aansturen reserverings mw. betreft debiteurenprocedure, dossieropbouw dubieuze debiteuren, aanmaningen/herinneringen tot en met afhandeling via het incassobureau, beheer administratie speciale termijnregeling van direct sales, rapportage aan directie.

Afdeling Product
- Verkoop van pakketreizen naar Indonesië in samenwerking met de IATA afdeling, schrijven van teksten voor de brochure, tijdens hoogseizoen ondersteunen afdeling reserveringen en debiteuren, ondersteuning Vakantiebeurs.

Afdeling Klantenservice
- Contactpersoon klachten, procedure: schriftelijke afhandeling v.d. klacht conform ANVR-voorwaarden, buitenlandse suppliers informeren van klachten, financiële vergoedingen regelen t.b.v. klachten, contactpersoon voor de geschillencommissie/reisbureaus betreft klachten.
rapporteren klachten t.b.v. verbetering van “het Product”, rapportage klachten aan directie en follow-up.

Sep 2002 – Mrt 2003
Hotelreceptioniste bij Amstelbotel, te Amsterdam
- Inchecken/uitchecken van hotelgasten, opmaken facturatie, verwerken reserveringen, bezettingsschema kamers opstellen t.b.v. schoonmaakdienst , zelfstandig oplossen van eventuele problemen, bedienen van de telefooncentrale, licht administratief werk.

Jul 2001 – Aug 2002
Officemanager bij Holkema Personeel Management (werving en selectiebureau, loopbaanbegeleiding, outplacement, reintegratietrajecten), te Amsterdam
Alle voorkomende werkzaamheden voor de directie
- Agendabeheer, telefooncentrale bedienen, post /e-mails/faxen verwerken, opstellen facturatie,
cliëntendossiers opmaken/bijhouden, psychologische testen van cliënten invoeren in de computer.

2001 (via uitzendbureau)
Secretaresse bij advocatenkantoor Boekel de Nerée, te Amsterdam
Afdeling ondernemersrecht
Alle voorkomende werkzaamheden voor de advocaat
Agendabeheer, telefoon, post/e-mails/faxen verwerken, kopiëren/versturen juridische stukken, brieven opstellen a.d.h.v. een dictafoon, dossiers van cliënten opmaken/bijhouden, contact persoon rechtbank, voorbereiding juridische stukken voor rechtszaak, urenregistratie bijhouden v.d. advocaat

2000-2001 (via uitzendbureau)
Directiesecretaresse bij Hoofdkantoor Gemeentelijke Sociale Dienst, te Amsterdam
Alle voorkomende werkzaamheden voor de directie
- Agendabeheer, telefooncentrale, post/e-mails/faxen verwerken, correspondentie,
voorbereiding vergaderingen (kopiëren vergaderstukken), notuleren Managementmeeting

Jan 1999 – Dec 1999
Secretaresse afdeling ICT bij Michael Page (werving en selectie Hoger Kader Personeel) te Amsterdam
- Agendabeheer van 4 consultants, telefoon, post, correspondentie, Cv’s kandidaten invoeren, personeelsadvertenties opmaken in Profile programma, beheer geautomatiseerde fillingsysteem

1992-1998
Secretaresse bij de Wackers Kunst Academie, te Amsterdam
Alle voorkomende werkzaamheden voor de directeur
- Agendabeheer directie/docenten, telefooncentrale bedienen, correspondentie, voorbereiden vergaderingen en notuleren
- Secretariële werkzaamheden: postverwerking, modellenbeheer, uitwerken beoordelingen/evaluaties /roosters, algemene crediteuren, salarisbeheer, beheer teken/beelhouwmateriaal, verantwoordelijk cursus en-collegegeld, beheer arbeidscontracten, begeleiden stagiaire en stand-by krachten avondopleiding
- Studenten: beheer studentenadministratie (140 studenten), organiseren buitenstudies en buitenlandse excursies, ondersteuning in-en externe projecten/open dagen/eindexamenexpositie, ontwikkeling en uitwerking PR-activiteiten, verantwoordelijk facilitaire dienst

1996-2000
Nevenactiviteit naast de functie bij de Wackers Kunst Academie
PR-Medewerker voor het Nederlands Portretschap (20 Portrettisten)
- Organiseren van exposities/ projecten, bemiddelen bij portretopdrachten, beheer van het secretariaat.
- De vereniging "Het Nederlands Portretschap" is een kunstenaarsinitiatief sinds 1991 van professionele schilders die zich o.a. hebben gespecialiseerd in het maken van portretten, al dan niet in opdracht.

Exposities
1996/97/98/99: De Zaaijer te Amsterdam, 1997: Trust theater te Amsterdam, 1997: West Fries museum te Hoorn, 1998: Museum de Wieger te Deurne, 1998: Westergasfabriek te Amsterdam

Opleidingen en cursussen: Communicatie (Schoevers) 2012 Ja
Havo 1982 Ja
Sociale Academie 1983 Nee (gestopt)

Overige informatie:

Rijbewijs: Geen

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: - Doorzetter
- Discreet
- Humor
- Vrolijk

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV