CV Management Assistent Amsterdam
Persoonsgegevens:
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 65
Woonplaats: Amsterdam
Kennis, opleidingen en ervaring:
Opleiding: MBO/ MTS
Stages en werkervaring: 2003-heden
Management Assistent (touroperator)
Alle voorkomende werkzaamheden voor de directeur:
- Agendabeheer, correspondentie, telefoon, plannen/voorbereiden vergaderingen eventueel notuleren, reizen boeken, verzamelen v.d. benodigde stukken voor afspraken, stellen van prioriteiten m.b.t. verschillende zaken, ondersteuning verschillende projecten.
- Secretariële werkzaamheden: beheer archivering, post, fax/ e-mailverwerking, ontvangen gasten.
- Personeel: werving nieuw personeel, opmaak personeelsadvertenties, contactpersoon sollicitanten, uitzendbureaus, stagebegeleiders, sollicitatiegesprekken voeren, opstellen Arbeidscontracten, afhandeling einde Arbeidscontract, beheer tijdregistratie, salarisgegevens personeel verwerken voor accountantsbureau, ziekmeldingen melden bij 365ArboNed en follow-up.
Feb 2012 Apr 2012
Officemanager bij reisbureau VakantieStunt (dochterbedrijf van Skytours), te Amsterdam
- Aanspreekpunt voor personeel/klanten/externe relaties, begeleiden personeel, adviseren van klanten bestemmingen/type reis, verkoop van (samen) gestelde reizen, uitwerken van offertes, verantwoordelijk voor debiteuren, contactpersoon klantenservice, rapporteren aan het hoofdkantoor Skytours.
Verschillende functies gehad binnen Skytours:
Afdeling Boekhouding debiteurenbeheer
- Verantwoordelijk voor de debiteuren: direct sales/reisbureaus en touroperators,
aansturen reserverings mw. betreft debiteurenprocedure, dossieropbouw dubieuze debiteuren, aanmaningen/herinneringen tot en met afhandeling via het incassobureau, beheer administratie speciale termijnregeling van direct sales, rapportage aan directie.
Afdeling Product
- Verkoop van pakketreizen naar Indonesië in samenwerking met de IATA afdeling, schrijven van teksten voor de brochure, tijdens hoogseizoen ondersteunen afdeling reserveringen en debiteuren, ondersteuning Vakantiebeurs.
Afdeling Klantenservice
- Contactpersoon klachten, procedure: schriftelijke afhandeling v.d. klacht conform ANVR-voorwaarden, buitenlandse suppliers informeren van klachten, financiële vergoedingen regelen t.b.v. klachten, contactpersoon voor de geschillencommissie/reisbureaus betreft klachten.
rapporteren klachten t.b.v. verbetering van het Product, rapportage klachten aan directie en follow-up.
Sep 2002 Mrt 2003
Hotelreceptioniste bij Amstelbotel, te Amsterdam
- Inchecken/uitchecken van hotelgasten, opmaken facturatie, verwerken reserveringen, bezettingsschema kamers opstellen t.b.v. schoonmaakdienst , zelfstandig oplossen van eventuele problemen, bedienen van de telefooncentrale, licht administratief werk.
Jul 2001 Aug 2002
Officemanager bij Holkema Personeel Management (werving en selectiebureau, loopbaanbegeleiding, outplacement, reintegratietrajecten), te Amsterdam
Alle voorkomende werkzaamheden voor de directie
- Agendabeheer, telefooncentrale bedienen, post /e-mails/faxen verwerken, opstellen facturatie,
cliëntendossiers opmaken/bijhouden, psychologische testen van cliënten invoeren in de computer.
2001 (via uitzendbureau)
Secretaresse bij advocatenkantoor Boekel de Nerée, te Amsterdam
Afdeling ondernemersrecht
Alle voorkomende werkzaamheden voor de advocaat
Agendabeheer, telefoon, post/e-mails/faxen verwerken, kopiëren/versturen juridische stukken, brieven opstellen a.d.h.v. een dictafoon, dossiers van cliënten opmaken/bijhouden, contact persoon rechtbank, voorbereiding juridische stukken voor rechtszaak, urenregistratie bijhouden v.d. advocaat
2000-2001 (via uitzendbureau)
Directiesecretaresse bij Hoofdkantoor Gemeentelijke Sociale Dienst, te Amsterdam
Alle voorkomende werkzaamheden voor de directie
- Agendabeheer, telefooncentrale, post/e-mails/faxen verwerken, correspondentie,
voorbereiding vergaderingen (kopiëren vergaderstukken), notuleren Managementmeeting
Jan 1999 Dec 1999
Secretaresse afdeling ICT bij Michael Page (werving en selectie Hoger Kader Personeel) te Amsterdam
- Agendabeheer van 4 consultants, telefoon, post, correspondentie, Cvs kandidaten invoeren, personeelsadvertenties opmaken in Profile programma, beheer geautomatiseerde fillingsysteem
1992-1998
Secretaresse bij de Wackers Kunst Academie, te Amsterdam
Alle voorkomende werkzaamheden voor de directeur
- Agendabeheer directie/docenten, telefooncentrale bedienen, correspondentie, voorbereiden vergaderingen en notuleren
- Secretariële werkzaamheden: postverwerking, modellenbeheer, uitwerken beoordelingen/evaluaties /roosters, algemene crediteuren, salarisbeheer, beheer teken/beelhouwmateriaal, verantwoordelijk cursus en-collegegeld, beheer arbeidscontracten, begeleiden stagiaire en stand-by krachten avondopleiding
- Studenten: beheer studentenadministratie (140 studenten), organiseren buitenstudies en buitenlandse excursies, ondersteuning in-en externe projecten/open dagen/eindexamenexpositie, ontwikkeling en uitwerking PR-activiteiten, verantwoordelijk facilitaire dienst
1996-2000
Nevenactiviteit naast de functie bij de Wackers Kunst Academie
PR-Medewerker voor het Nederlands Portretschap (20 Portrettisten)
- Organiseren van exposities/ projecten, bemiddelen bij portretopdrachten, beheer van het secretariaat.
- De vereniging "Het Nederlands Portretschap" is een kunstenaarsinitiatief sinds 1991 van professionele schilders die zich o.a. hebben gespecialiseerd in het maken van portretten, al dan niet in opdracht.
Exposities
1996/97/98/99: De Zaaijer te Amsterdam, 1997: Trust theater te Amsterdam, 1997: West Fries museum te Hoorn, 1998: Museum de Wieger te Deurne, 1998: Westergasfabriek te Amsterdam
Opleidingen en cursussen: Communicatie (Schoevers) 2012 Ja
Havo 1982 Ja
Sociale Academie 1983 Nee (gestopt)
Overige informatie:
Rijbewijs: Geen
Eigen vervoer: Nee
Persoonlijke eigenschappen: - Doorzetter
- Discreet
- Humor
- Vrolijk
Hobby's en interesses:
Gewenste contractvorm: Fulltime
Gerelateerde Cv's
-
Controller
HBO/ HTSAmsterdamParttimeJuni 2016: Part Time Controller bij Young in Prison Augustus 2012 Juli 2015: Finance Manager Greenpeace EU en Senior Financieel Medewerker Greenpeace Nederland Dec 2010 – Feb 2012 : De Bascule,... Lees meer
Bekijk CV -
Magazijnmedewerker, verkoop specialist boeken tijdschriften
LBO/ LTSAmsterdamFulltimeV&D als verkoper apics flexjobs orderpicker
Bekijk CV -
Management Assistent
HBO/ HTSAmsterdamFulltime*Afstudeeronderzoek ‘Retire with Graffiti&Street art’.(Een kapitaalkrachtige doelgroep koppelen aan graffiti&street art) *Opdracht Trajectum Lumen (gemeente Utrecht) als projectleider *artKi... Lees meer
Bekijk CV -
Magazijnmedewerker
MBO/ MTSAmsterdamFulltimeUNITED COLOR OF BENETTON. (Holland). July, 2012- June, Currently. (Netherlands) -Making expeditions and preparing orders. -Scanning and control of inventory. -Organizing and delivering the goods... Lees meer
Bekijk CV -
Horeca medewerker
LBO/ LTSAmsterdamFulltimeik heb gewerkt bij horcabedrijf vermaat.
Bekijk CV