CV Klantenservice medewerker Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 36

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: 19/03/2012 tot 01/06/2013 Xs4all
Functie: Medewerker Klantenservice
Verantwoordelijkheden: Klanten telefonisch te woord staan, helpen met hun klachten. Het probleem bij de klant analyseren om ze daarna zelf te helpen of naar de juiste afdeling door te verbinden. Ook moest ik klanten helpen met hun factuurvragen en nakijken of ze in aanmerking kwamen voor een credit. Werd ook vaak op projecten gezet waar ik klanten moest bellen n.a.v een mail. Dit ging dan om verhuizingen,verkoop en eventueele klachten of vragen.

20/09/2011 tot 20/11/2011 Be Beauty
Functie : junior Kapper
Verantwoordelijkheden: Klanten begroeten en helpen. Hierbij voer ik een Keratinebehandeling bij ze uit.

2010 Kinki Kappers
Functie: Stagaire Kapper
Verantwoordelijkheden: Het begroeten van de klanten, afspraken inplannen en kleurbehandelingen uitvoeren.

2009 Nuon
Functie : Medewerker Accountsupport/ Medewerker Zakelijke Klantenservice
Verantwoordelijkheden: Op de afdeling NEA moest ik de agenda’s beheren van de energieadviseurs. De correspondentie uitvoeren. En was ik het eerste aanspreekpunt voor klachten. Het verkopen van Isolatie & Energie adviezen behoordde ook bij mijn taken.
Op de afdeling MKB was ik ook het eerste aanspreekpunt voor de klant en moest ik de klanten helpen met eventueele problemen. Mensen helpen met hun facturen en klachten door zetten naar de juiste afdelingen. Meterstanden doorvoeren hoordde hier ook bij.

2008 Telfort
Functie : Medewerker Klantenservice
Verantwoordelijkheden : Eerst aanspreekpunt zijn voor klanten en ze helpen met kleine technische problemen en klachten. Ze doorzetten naar de juiste afdeling was ook een taak van me.

2008 Gouden Gids
Functie Telsales Representive
Verantwoordelijkheden : Potienteele klanten bellen voor het adviseren voor beter adverteren. Ook was de opmaak van de verkochtte advertenties mijn taak.

Opleidingen en cursussen: Opleiding
2009 – 2010 MBO Kapper (niet behaald)
2006 – 2007 MBO Mode (niet behaald)
2005 - 2006 MBO Kok (niet behaald)
2003 – 2005 VMBO Basis horeca


Trainingen

2013 Training voor Sales (Xs4all)
2012 Training voor Weerstand (Xs4all)
2012 Training voor Medewerker Klantenservice (Xs4all)
2009 Training voor Medewerker Zakelijke klantenservice (NUON afdeling MKB)
2008 Training voor Medewerker Klantenservice (Telfort)
2008 Training voor Telsales Representive (Gouden Gids)
2007 Training voor Callcenter Agent (My Call)

Overige informatie:

Rijbewijs: Geen

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: collegiaal,sociaal,nieuwsgierig en een goed inlevingsvermogen

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Uitzenden

Reageren op dit CV