CV allround office medewerker Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Man

Leeftijd: 47

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: HBO/ HTS

Stages en werkervaring: Juli 2013 Interim intermediair internationale media bij de Media Balie in
Amstelveen.
Verantwoordelijk voor uitzoeken van gegevens en reserveren en plaatsen van alle
advertenties buiten Nederland. Tijdelijk.

nov 2010 – okt 2012 Aftersales medewerker oost-europa bij Koopman International in Amsterdam.
Invoeren en controleren van verkooporders, verwerken van afroeporders van klanten,
contact met transportbedrijven en klanten over de zendingen, contact met buitenlandse kantoren over klanten en leveringen, contact met boekhouding over kredieten, contact met magazijn over te laden goederen.

April 2008 – dec 2009 Intermediair internationaal bij DB Reklame Services in Amstelveen.
Verantwoordelijk voor alle plaatsingen in het buitenland. Uitzoeken, onderhandelen, boeken en afhandelen van plaatsingen van advertenties over de hele wereld.
controleren, coderen en afhandelen van facturen. Contact met klanten en internationale uitgeverijen. Verwerken en filen van alle gegevens.

Juni 2007 – dec 2007 Medewerker klantenservice bij Central Point in Amstelveen.
Zowel telefonisch als per email afhandelen van (retour)aanvragen, vragen en klachten, deels verantwoordelijk voor verzending producten, deels verantwoordelijk voor contentmanagement van de website.

Maart 2007 – juni 2007 Assistent Controller bij ZenithOptimedia in Amstelveen.
verantwoordelijk voor algehele administratie. Bellen van crediteuren.
Ordenen, coderen, factureren.

Aug 2005 – feb 2007 Client Finance manager bij Deloitte in Amsterdam.
Handhaven en het terugbrengen van het onderhanden werk, middels het leveren van gespecialiseerde ondersteuning op het gebied van opdrachtadministratie, facturatie, projectbeheer en –administratie.

Mei 2005 – juli 2005 Administratief medewerker bij BP Terminal Amsterdam.
Data-invoer, factureren, archiveren,controleren, invoeren en reconciliëren van gegevens. Tijdelijk.

Mei 2003 – april 2005 Assistent Manager Horeca bij HMS Host op Schiphol
Samen met een manager en het team, verantwoordelijk voor de dagelijkse operationele gang van zaken van het foodcourt.

Sept 1997 – juni 2002 Diverse banen tijdens studie vervuld waaronder:
financieel administratief medewerker, telefonisch medewerker, administratief medewerker, medewerker PC privé, videotheek medewerker, horecamedewerker en magazijnmedewerker. Part-time.

Opleidingen en cursussen: nov 2011 Workshop Incoterms 2010
Wijzigingen Incoterms 2010 t.o.v. Incoterms 2010, karakteristieken en verwijzing naar
de juiste Incoterm, afstemmen van leverings- en betalingscondities, keuze van de juiste Incoterm, Communicatie tussen sales & shipping.

Jan-maart 2010 Interactive course (interactive marketing)
display advertising & online marketing, SEM, SEA, email marketing, social networking&communities, affiliate marketing,mobile marketing.

Mei 2009 Cursus Bedrijfshulpverlening.
Eerste hulp, Communicatie, Ontruiming, Beperken en Bestrijden van een beginnende brand en AED-training.

1996-2002 HBO Leisure Management aan de Christelijke Hogeschool
Noord-Nederland te Leeuwarden. Diploma behaald.

1994-1996 HAVO aan het Carolus Clusius College te Zwolle.

1989-1994 MAVO aan het Carolus Clusius College te Zwolle.

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: enthousiast, levenslustig, leergierig, actief en sociaal.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV