CV HR officer Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 55

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: HBO/ HTS

Stages en werkervaring: Medewerker Personeelsbeheer
Vrije Universiteit Amsterdam
jan 2014 - heden
Het bieden van administratieve ondersteuning tijdens de transitie van een decentrale naar een centrale P&O organisatie en de implementatie van e-HRM.

Verzuimadviseur / Casemanager
365/Arboned
okt 2012 - apr 2013
Adviseren en informeren van werkgevers op het gebied van preventie, verzuim en re-integratie;
Kennis Wet Verbetering Poortwachter;
Voeren van verzuimgesprekken.

P&O Stafmedewerker
VU medisch centrum
jan 2011 - okt 2012
Het bieden van procesondersteuning bij het opstellen, reviewen, optimaliseren, borgen en bewaken van (werk)processen en procedures;
Het adviseren van medewerkers en leidinggevenden over beleid, procedures, arbeidsvoorwaarden personele regelingen, cao en relevante wet- en regelgeving;
Administratieve verwerking en controle van personeels- en salarismutaties;
Signaleren, analyseren en oplossen van problemen en vraagstukken (foutieve mutaties).

HR Adviseur
Rendeck Automatisering B.V.
juni 2003 - jan 2011
Verantwoordelijk voor alle ondersteunende en administratieve HR gerelateerde zaken;
Adviseren van MT en medewerkers over procedures, beleid, personele regelingen en relevante wet- en regelgeving;
Opstellen en beheer stafhandboek;
Opstellen arbeidsovereenkomsten en correspondentie;
Signaleren, analyseren en oplossen van vraagstukken;
Voorbereiding ontslagrondes;
Voorbereiden en verwerken van personele mutaties;
Beheer personeelsdossiers;
Casemanager verzuim, voeren verzuimgesprekken;
Werving & Selectie, contactpersoon externe bureaus;
Coördinatie rondom aanstelling van expats;
Wagenparkbeheer;
Leiding secretariaat en receptie.

Office manager
Opportunity in Bedrijf
sept 2000 - sept 2001
Office management, incl. financiële administratie ;
Leiding secretariaat;
Organiseren van bijeenkomsten en events.

Docent
Schoevers Opleidingen
jan 1999 - juli 2000
Doceren van de cursussen “Inleiding in het Officemanagement” en “Notuleren”.

P&O medewerker / Directie secretaresse
Diverse bedrijven
aug 1997 - juli 2000
o.a. ABN AMRO Bank N.V., ACTA, Caron & Stevens Advocaten, Rechtshulp VU, CBE Staffing

Secretaresse
KPMG Accountants N.V.
feb 1995 - juli 1997

Administratief medewerkster
Joop van den Ende Producties
juli 1993 - jan 1995

Overig:
Bestuurslid VvE mrt 2006 - mrt 2009 VvE De nieuwe Akbar
Wereldreis sept 2001 - nov 2002
Au pair / receptioniste okt 1991 - juni 1992 Foxdown Manor Hotel, Engeland

Opleidingen en cursussen: Opleidingen:
Personeelmanagement Nemas LOI Klassikaal 2013 - 2014
Postbachelor Arbeidsrecht Avans Hogeschool 2008 - 2009
HEAO – MER, avondopleiding HES Amsterdam 1995 - 2000
Secretaresse opleiding Scheidegger instituut 1994 - 1995
Fysiotherapie HvA 1992 - 1993
Modeacademie Charles Montaigne 1989 - 1991
Management assistente Schoevers opleidingen 1988 - 1989
HAVO 1985 - 1987
MAVO 1981 - 1985

Cursussen:
Mindfulness training Justin Cooper 2012 - 2013
Workshop Arbeidsconflict en Mediation 365Arboned 2012
Cursus Administratieve Organisatie Kluwer 2011
Praktijkdiploma Loonadministratie NHA 2009 - 2010
Snelcursus Frans 2008
Praktijkopleiding Preventiemedewerker Kluwer 2007
High Proficiency Certificate, Cambridge University 1994

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Ik ben een vrolijk positief mens, openminded en maak makkelijk contact. Ik weet snel en soepel mijn weg te vinden in nieuwe situaties en durf mijzelf kwetsbaar en zelfkritisch op te stellen. Met mijn eigen inbreng ben ik in staat bij te dragen aan het teamgevoel en de teamresultaten. Een van mijn sterke vaardigheden is het samenwerken en communiceren op verschillende niveaus. Ik heb een hands on en oplossingsgerichte werkstijl en weet zaken goed te organiseren en te coördineren.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV