CV Secretaresse,Management Assistent Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 60

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: HBO/ HTS

Stages en werkervaring: 2013 – heden Adviseur woningen
Plannen en begeleiden van bezichtigingen, opstellen
en zorgdragen voor ondertekening van
huurovereenkomsten, uitvoeren van de administratie
rond het mutatieproces en correspondentie voeren
met woningzoekenden en huurders

2009 – 2013 Management Assistent
Stadgenoot
voorbereiden, plannen, organiseren en notuleren
van vergaderingen, agendabeheer, postbeheer,
correspondentie, telefoonbehandeling

2005 - 2008 Secretaresse
Visio
agendabeheer, telefoonbeheer, voorbereiden, plannen, organiseren en notuleren van vergaderingen, correspondentie, postbeheer,
zelfstandig redigeren, bewerken en archiveren van verslagen, archiveren

2005 Management Assistent
Visio
voorbereiden, plannen, organiseren en notuleren van vergaderingen, correspondentie, agendabeheer, postbeheer, het bijhouden van personeelsdossiers,
diverse secretariële werkzaamheden voor 3 managers

2003 Secretaresse
Visio
agendabeheer, telefoonbeheer, voorbereiden, plannen, organiseren en notuleren van vergaderingen, correspondentie, zelfstandig redigeren, bewerken en archiveren van verslagen,
postbeheer, archiveren




2001 Medewerker Klantenadministratie
Visio
klantendossiers maken, notuleren, correspondentie,
archiveren

2000 Secretaresse
SCAN Management Consultants
correspondentie, agendabeheer, postbeheer, bestellen kantoorartikelen, telefoonbeheer,
secretarieel en organisatorisch ondersteunen van projectteams, up to date houden van projectarchieven, maken van Power Point presentaties

1997 – 2000 Sales Assistant
GTS Nederland
verzorgen van correspondentie en maken van offertes, telefoonbeheer, het maken van afspraken met prospects voor de sales representatives,
assisteren van de Regional Sales Manager,
bijhouden van het klantenbestand, voorbereiden, plannen, organiseren en notuleren van vergaderingen, maken van besparingsoverzichten

1997 Secretaresse
VVS Verzekeringen B.V.
in directiesecretariaat, correspondentie
Nederlands, Engels en Duits, agendabeheer directie en afdelingshoofden, administratieve
werkzaamheden m.b.t. personeelsza¬ken

1996 – 1997 Office Manager
René van den Berg Producties
telefoonbeheer, receptie werkzaamheden, postbeheer, voorraadbeheer, facturering, algemene administratieve werkzaamheden, correspondentie Nederlands en Engels, ondersteuning bij het maken van commercials

1996 Telefoniste/Receptioniste
Webguide BV
receptiewerkzaamheden, telefoonbeheer, postbeheer, correspondentie, data-entry

1988 - 1993 Psychiatrisch verpleegkundige B
Psychiatrisch centrum Wolfheze

1985 - 1986 Secretaresse
bij diverse bedrijven via uitzendbureaus

Opleidingen en cursussen: 2013 – heden IPD Assistent Makelaar
2006 - 2007 NCOI Management assistent
1994 - 1995 Scheidegger Secretaresse Nederlands
1993 - 1994 MBI assistent systeembeheerder
1988 – 1993 Verpleegkunde B
1987 - 1988 HAVO certificaten Engels en Duits
1983 – 1984 MBO Mode en Kleding
1977 – 1983 MAVO

Overige informatie:

Rijbewijs: Geen

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Diplomatiek, nauwkeurig, geduldig, structuur, betrokken, meedenken, oplossingsgericht, attent

Goed organiseren, goede sociale en contactuele/communicatieve eigenschappen

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV