CV Projectondersteuner/MA/Secretaresse Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 67

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: HBO/ HTS

Stages en werkervaring: 2013 – 2014 ING
Projectondersteuner Facility Management
Diverse projecten bij FM:
Project onderhoud gebouwen
Ondersteuning van 5 projectleiders bij de projectadministratie.
Taken o.a.:
• het up to date houden van het activiteitenoverzicht zodat er een correcte maandelijkse rapportage voor diverse partijen, o.a. de Facility Managers, gemaakt kan worden door één van de projectleiders
• indiening van de aanvragen voor de diensten van aannemers
• opstellen van brieven m.b.t. de aanbestedingen
• telefonisch en via de mail contact met aannemers/leveranciers en Facility Managers (gebouwbeheerders)
• archiveren in sharepoint
Project vervangen toegangspassen
Ondersteuning van de communicatiemedewerker bij de uitrol van de invoering van meer dan 20.000 ING toegangspassen.
Taken o.a.:
• maken en controleren op correctheid van verzendlijsten
• kritisch bekijken van de teksten voor de mailings (Nederlands en Engels) en meedenken met het opstellen van de Q&A’s.
• versturen van grote mailings
• in de functie als first line support heb ik medewerkers, aannemers en leveranciers zowel telefonisch als via de daarvoor speciaal ontwikkelde mailbox geholpen bij het oplossen van problemen bij het aanvragen van de toegangspassen en diverse vragen beantwoord m.b.t. de passen
Door mijn inzet is het project tijdig opgeleverd en heb ik vele mensen tot volle tevredenheid geholpen

2012 - 2012 ING
Secretaresse Managing Director
Taken:
• agenda beheer, regelen van vergaderingen en afspraken voor het team, boeken van reizen en hotels
• afhandelen van facturen en declaraties
• bestellen van kantoorartikelen

1981 - 2012 Deutsche Bank Nederland NV (februari 2012 – april 2012)
Projectmedewerker Insurance
Taken:
• datakwaliteit verbeteren
• administratieve werkzaamheden m.b.t. verzekeringen

New HBU II/Deutsche Bank Nederland NV (2008 – 2012)
Management Assistente van de afdelingen Marketing & Sales Management, Mergers & Acquistions en Communicatie
Taken:
• agenda en mailbox beheer voor meerdere managers, regelen van vergaderingen, boeken van reizen en hotels, bestellen kantoorartikelen
• afhandelen van facturen en declaraties
• ondersteunen bij het organiseren van evenementen en trainingen voor medewerkers
• vertalen van teksten vanuit het Engels naar het Nederlands en vice versa
• ondersteuning van de leidinggevende bij HR aangelegenheden
• mailings aan klanten maken en uitsturen
• controleren van teksten/brieven op correct Nederlands en Engels
• notuleren van vergaderingen in het Nederlands en in het Engels

ABN AMRO Bank NV (1992 – 2008)
Management Assistente/secretaresse op diverse afdelingen en bij diverse projecten
Taken:
• agenda en mailbox beheer voor meerdere managers, regelen van vergaderingen, boeken van reizen en hotels, bestellen kantoorartikelen
• testen HR systeem (MSS) voorafgaand aan de uitrol en na de uitrol vragen beantwoorden van collega’s m.b.t. gebruik van het systeem
• diverse handelingen om zorg te dragen dat nieuwe medewerkers aan de slag kunnen: aanvragen/uitgeven van passen, afgeven van autorisaties voor het gebruik van bepaalde toepassingen, user id’s aanmaken, screening nieuwe medewerkers aanvragen
• afhandelen van facturen en declaraties
• plaatsen van berichten en deals op het Intranet
• notuleren van vergaderingen in het Nederlands en in het Engels
• ondersteuning Compliance Officer

ABN Bank (1981 – 1992)
Medewerker Documentaire Incasso’s/aankomend correspondente

1978 – 1981 Studie Vertaalkunde en Italiaanse taal- en Letterkunde

1977 - 1978 ABN Bank
Medewerker Documentaire Kredieten Export

Opleidingen en cursussen: Opleidingen:

1996 - 2002 Psychologie aan de OU (aantal modules gedaan)
1978 - 1981 1 jaar Frans/Italiaans vertaalkunde en 2 jaar Italiaanse
taal en letterkunde aan de UVA
1970 - 1976 Gymnasium A (Geschiedenis, Nederlands, Latijn, Grieks,
Frans, Duits, Engels); in bezit van diploma

Cursussen:

Herhaling brandbestrijding
EHBO en brandbestrijding in het kader van BHV (G4S)
Notuleren (Schoevers)
Management Assistente I (ISW)
Bedrijfscorrespondentie Engels (Schoevers)
Praktijkdiploma Boekhouden (Schoevers)
Bedrijfscorrespondentie Frans (Schoevers)
Betalingsverkeer Buitenland NIBE
Basisopleiding NIBE

Overige informatie:

Rijbewijs: Geen

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Ik ben een zeer ervaren, gemotiveerde, veelzijdige secretaresse/projectondersteuner met uitstekende communicatieve vaardigheden, ontzorgt met enthousiasme en plezier de manager(s). Ik ben flexibel, hands-on, accuraat, integer, loyaal, sociaal, heb een groot verantwoordelijkheidsgevoel, pak snel nieuwe zaken op en leer graag nieuwe vaardigheden.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV