CV Financieel medewerkster, Office manager assistant Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 44

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: HBO/ HTS

Stages en werkervaring: 2009 - 2011 Corrino Films BV, Amsterdam
Office manager assistent/Crediteuren debiteuren beheer.

In de functie verrichte ik allerlei administratieve en secretariële handelingen. Tot mijn taken behoorden onder meer het uitvoeren van receptiewerkzaamheden, zoals o.a.:Het ontvangen en aanmelden van bezoekers, ontvangen en verwijzen van leveranciers, het in ontvangst nemen en doorsturen van post en pakketjes, het bestellen van drukwerk en kantoorartikelen, bestellen van koffie, thee en lunches, bezoekersrapporten bijhouden, archivering, inboeken van inkoopfacturen, kas-bank-giro, genereren van rapportages m.b.t. debiteuren en crediteuren, het treffen van voorbereidingen m.b.t. facturatie en meerwerk voor de financiële afdeling, het inboeken van creditcard uitgaven en personeelsdeclaraties, het leveren van een bijdrage aan periodieke management informatie/rapportage, het onderhouden van contact met leveranciers en klanten, het voeren van correspondentie met klanten en leveranciers d.m.v. BackOffice systemen. kopiëren, inbinden, het uitvoeren van telefoniewerkzaamheden, zoals onder andere: aannemen, doorverbinden en of zelfstandig afhandelen van in en uitgaand telefoon verkeer. Overig door de directie opgedragen werkzaamheden.


2007 - 2008 TSV, Amsterdam
Administratief medewerkster
In deze functie verrichtte ik allerlei administratieve handelingen. Tot mijn taken behoorden onder meer het plaatsen en bewaken van bestellingen en het treffen van voorbereidingen m.b.t. facturatie en meerwerk voor de financiële afdeling, het correct invoeren van de inkoop- en verkooporders, het onderhouden van contact met leveranciers en klanten, het voeren van correspondentie met klanten en leveranciers d.m.v. BackOffice systemen. Het aanvragen en bewaken van de infrastructuur, het volledig zelfstandig aansturen en afhandelen van kleinere projecten en het administratief voorbereiden en ondersteunen op grote projecten. Daar naast diende ik aanvragen van klanten in voor cursussen en de voorbereiding hiervan.



2006 - 2007 Trigion Services B.V., Schiedam
telefoniste/receptioniste Trigion Services

In deze functie verrichtte ik allerlei administratieve en secretariële handelingen.Tot mijn taken behoorden onder meer het uitvoeren van receptiewerkzaamheden, zoals o.a.:Het ontvangen en aanmelden van bezoekers, registeren van bezoekers, het uitdelen van bezoekerspassen, het ontvangen en verwijzen van leveranciers, het in ontvangst nemen en doorsturen van post en pakketjes, het verzorgen van uitrijdkaarten, het bestellen van drukwerk en kantoorartikelen, bestellen van koffie, thee en lunches, bezoekersrapporten bijhouden, archivering, inboeken van facturen, kopiëren, het uitvoeren van telefoniewerkzaamheden, zoals onder andere: aannemen, doorverbinden en of zelfstandig afhandelen van in en uitgaand telefoon verkeer. Het ondersteunen van facility management, zoals o.a. aannemen van sleutelbeheer, garderobebeheer, beheer EHBO-kist.



2003-2005 VNV/Securitas regio., Amsterdam
Beveiliging medewerker/receptioniste
(Waaronder bij; ING te Amsterdam Zuidoost)

2002-2003 Securicor Services
Beveiliging medewerker/receptioniste

Opleidingen en cursussen: • HBO BKB (Basis Kennis Boekhouden) Tot op heden
• MBO ABM-opleiding tot Algemeen
Beveiliging medewerker, diploma behaald in 2003-opleiding
• VMBO Oriëntatie Schakeljaar, diploma behaald in 1997
• VBO Lagere Agrarische School, gevolgd tussen 1993 en 1997

• Financial Assistant, in 2009
• EHBO-cursus, gevolgd in 2005
• BHV-cursus, gevolgd in 2005

Overige informatie:

Rijbewijs: Geen

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Groot verantwoordelijkheidsgevoel
Zelfstandig
Teamspeler
Creatief en resultaatgericht
Organisatorisch sterk.
Heeft een natuurlijke interesse in het helpen van klanten

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV