CV Management assistent, Secretaresse, Personal assistent, Planner Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 71

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: 2010 - 2012 Hans Klok Productions (Klaas Klok Magic B.V.)
• Functie Personal Assistent voor Hans Klok
Werkzaamheden:
Begeleiding van de artiest, ook als zijn chauffeur door heel Europa
Contacten met schrijvende pers, radio en tv en begeleiden van interviews,
mee-produceren van shows, kantoorwerkzaamheden, verkoop van shows en contracten bespreken en maken
Productie tijdens tournees met ca 30 medewerkers cast en crew en alle voorkomende problemen oplossen
Voor 2010 in mijn vrije tijd gewerkt voor Hans Klok en zijn kantoor opgezet.

2004 - 2010 Stadsdeel Zuideramstel Gemeente Amsterdam
• Functie Medewerkster Dienstverlening en Beheer Openbare Ruimte
Werkzaamheden:
o Medewerkster receptie, telefooncentrale en backoffice.
Maken en beheren van de roosters en vakantie/verlofkaarten,
Oproepen, regelen en begeleiden van uitzendkrachten en
pool-medewerkers, beheer en controle van het budget voor de
extra medewerkers en begeleiding van stagiaires.
o Coördinatie en bewaking van het klachtensysteem Klant & Klacht.
Supervisor meldingen Openbare Ruimte: monitoren, distributie en bewaken
Meegewerkt aan het ontwikkelen nieuwe meldingssysteem.
Hiervoor was ik applicatiebeheerder van het oude meldingssysteem.
Contactpersoon tussen Call Centre Antwoord en het stadsdeel:
maken en bijhouden van de kennisbank en maken van rapportages.

Diverse werkzaamheden op secretarieel en administratief gebied: Voorbereiden werkoverleggen: maken van de agenda, daarna notuleren en maken van de verslagen.
Beantwoorden en/of doorsturen van e-mails met vragen van burgers.
Diverse werkzaamheden voor de leidinggevenden zoals het bijhouden van en bewaken van de agenda's.
Voor de 4-, 8- en 12-maands rapportages statistieken maken,
cijfers verzamelen en uitdraaien voor de diverse collegae en
rapportages maken en schrijven voor de eigen afdelingen.
Administratie maken en bijhouden voor uitzonderlijk parkeerbeleid.

1977 – 2004 N.V. Luchthaven Schiphol, Inlichtingen
• Functie Informatrice en omroepster
Werkzaamheden:
o Afwisselend aan de balie en telefoon inlichtingen verstrekken
en het verzorgen van omroepberichten.
o Maken van roosters en pauzeschema's (voor 9 werkplekken)
o Lezen en beantwoorden of doorsturen van e-mails.
o Meegewerkt aan en en opzetten van nieuw systeem voor het crisis centrum
o Gewerkt in continudienst inclusief nachtdiensten.

1974 – 1977 Hotel Centraal in Amsterdam (nu Barbizon Centre)
• Functie Receptioniste, back-office-medewerkste.
Werkzaamheden:
o Receptiewerkzaamheden zoals in- en uitchecken en afrekenen
o Hotelreserveringen aannemen en verwerken.
o Maken van facturen voor reisorganisaties en creditcard bedrijven.

1971 – 1974 Firma Sancar in Amsterdam (dit bedrijf bestaat niet meer)
• Functie Directiesecretaresse
Werkzaamheden:
o klantencontacten, offertes en facturen maken en provisies en salarissen berekenen en overmaken.

Opleidingen en cursussen: Opleidingen
1969 - 1971 VHBO
1967 - 1969 LHNO
1965 - 1967 MAVO

Overige informatie:

Rijbewijs: B,E

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Ik ben erg flexibel en sociaal
Ik heb geen 9 tot 5 mentaliteit
Ik werk graag in teamverband maar ook individueel
Ik bereid graag dingen goed voor en organiseer met veel plezier
Ik ben op veel plekken in te zetten

Persoonlijk profiel
Mijn sterke kant ligt in het zowel zelfstandig als in teamverband te werken. Daarnaast ben ik erg betrokken, gemotiveerd, sociaalvoelend en flexibel. Hierdoor ben ik gericht op veranderingen die ik graag mee opbouw. Ook ben ik erg sterk in plannen, organiseren, troubleshooten. Ik ben de verbindende factor van een afdeling en ben betrouwbaar en integer. In woord en schrift kan ik mij zeer goed uitdrukken.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV