CV Secretaresse Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 57

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: HBO/ HTS

Stages en werkervaring: Via Tempo Team te Amsterdam:
Amlin Europe (voorheen Amlin Corporate Insurance), afdeling Finance te Amstelveen
januari 2012 tot 01-03-2013: Personal Assistent

Taken en verantwoordelijkheden :
Personal Assistent van de CFO en Head of Finance, waaronder het beheren van agenda’s, maken van afspraken, mail in outlook bijhouden, planning afdeling verwerken en bijhouden, telefoonaanname, het organiseren van events, workshops ed., support verlenen aan afdeling, verwerken van declaraties Amlin Nederland, het regelen van vergaderzalen, lunches en reizen en overige voorkomende secretariële en organisatorische taken.


De Nederlandsche Bank, divisie Financiële Markten afdeling Risk Management
november 2010 tot 15 november 2011, Senior Secretaresse

Taken en verantwoordelijkheden :
Het ondersteunen van afdelingshoofd Risk Management en afdeling, waaronder agendabeheer en maken van afspraken, mail in outlook verwerken en bijhouden, telefoonaanname, het organiseren van workshops, cursussen en evenementen, het regelen van vergaderzalen, lunches en reizen, notuleren van vergaderingen.


Via Tempo Team te Amsterdam:
Delta Lloyd, afdeling Actuarial & Risk Management te Amsterdam
augustus 2010 tot en met oktober 2010: Directiesecretaresse

Taken en verantwoordelijkheden :
Secretaresse van de CRO/directeur afdeling en van de Programmadirecteur Solvency II, waaronder het beheren van agenda en maken van afspraken, mail in lotus bijhouden, facturen verzamelen en verwerken, voorraad kantoorartikelen bijhouden, telefoonaanname, urenregistratie controleren, het organiseren van workshop en cursus, verwerken van ziekmeldingen, het regelen van vergaderzalen, lunches en reizen.


De Nederlandsche Bank, divisie Financiële Markten afdeling Risk Management
december 2009 tot en met juli 2010, Senior Secretaresse

Taken en verantwoordelijkheden :
Het ondersteunen van afdelingshoofd Risk Management, waaronder het beheren van agenda en maken van afspraken, mail in outlook verwerken en bijhouden, telefoonaanname, het organiseren van workshops, cursussen en evenementen, het regelen van vergaderzalen, lunches en reizen, notuleren van vergaderingen.


Delta Lloyd, afdeling Actuarial & Risk Management te Amsterdam
oktober 2009 tot en met december 2009: Afdelingssecretaresse

Taken en verantwoordelijkheden :
Het ondersteunen van 3 managers, waaronder het beheren van agenda en maken van afspraken, mail in lotus bijhouden, facturen verzamelen en verwerken, voorraad kantoorartikelen bijhouden, telefoonaanname, urenregistratie controleren, het organiseren van workshop en cursus, verwerken van ziekmeldingen, het regelen van vergaderzalen, lunches en reizen.

Via Manpower te Amsterdam:
Van der Leij Groep te Amsterdam
april 2009 tot en met mei 2009: Personal Assistent voor CDO&COO

Taken en verantwoordelijkheden :
Het beheren van agenda, vergaderingen voorbereiden en maken van afspraken, postverwerking via computer registreren en volgen, mail in outlook bijhouden, facturen verzamelen en verwerken, verzorgen administratie voor de leidinggevende, voorraad kantoorartikelen bijhouden, telefoonaanname, notuleren Jaarvergadering met aandeelhouders en het regelen van lunches en reizen.


Via ABC Uitzendbureau te Amstelveen:
Generali Verzekeringsgroep N.V., op afdeling Relatie- en Portefeuille Beheer Schadeverzekeringen te Diemen
februari 2008 tot en met 31 december 2008: Acceptant/Portefeuillebeheerder

Taken en verantwoordelijkheden :
Het accepteren van particuliere verzekeringen, verwerken van aanvraagformulieren en overige poststukken. Het opmaken en wijzigen van polissen.


Via Manpower te Haarlem:
Sociale Verzekerings Bank, op afdeling Interne Accountants Dienst te Amstelveen
juli 2007 tot en met november 2007: Afdelings Secretaresse

Taken en verantwoordelijkheden :

Het bijhouden van rooster/aanwezigheidsoverzichten, postverwerking via computer registreren en volgen, mail in outlook bijhouden, verlofaanvragen administratief bijhouden, ziekmeldingen aannemen en doorgeven aan P&O en direct leidinggevende, reisdeclaraties verzamelen, controleren op juistheid en doorsturen naar P&O en direct leidinggevende, studiepunten administratie bijhouden, urenregistratie controleren, verzorgen administratie voor de leidinggevende, voorraad kantoorartikelen bijhouden, agendabeheer, afspraken en telefoonaanname, notuleren overleg Accountants en sectieoverleg.


Via Netlijn Personeel te Amsterdam:
Aan de Amstel Accountants (Accountantskantoor) te Ouderkerk aan de Amstel
februari 2007 tot en met Juni 2007: Office Manager / Secretaresse

Taken en verantwoordelijkheden :
Assisteren van 2 directeuren, waaronder het uitwerken van jaarrekeningen van klanten, correspondentie en mailing, ontvangen van klanten, telefoonverkeer regelen en lunches


Van Brugge & Partners B.V. (Accountantskantoor)te Haarlem:
november 2002 – februari 2007 : Secretariaat

Taken en verantwoordelijkheden :
Assisteren van 3 vestigingsdirecteuren, waaronder het uitwerken van jaarrekeningen van klanten, facturering, correspondentie en mailing, ontvangen van klanten, telefoonverkeer regelen, archivering

Via Vedior Uitzendbureau te Haarlem:
januari 2001 - oktober 2002 :

Taken en verantwoordelijkheden :
Thremen B.V. (Teamleidster van een project bij een verzekeringsmaatschappij)
Koops Haarlem B.V. (Boekhoudster/Administrator/Ondersteuning verkoopteam)
Nelis Bouw (Administratief medewerkster / Telefoniste / Receptioniste)
Schiphol Telematics (Secretariaat; ondersteuning directie)
Govera Projectgroep (Secretaresse van Projectleider, verzorgen van correspondentie, plannen van vergaderingen en regelen van locaties, verslagen maken)


Wereldreis vanaf maart 2000 tot en met december 2000

Via diverse uitzendbureau’s te Haarlem:
Februari 1997- maart 2000 :
Diverse werkkringen om de basisfunctie, verbreding en verdieping van secretariële vaardigheden te onderzoeken en eigen te maken.

Taken en verantwoordelijkheden :
Rijksgebouwendienst (Ministerie van VROM): Ondersteuning van Millennium-Coördinator en afdeling Vastgoed, Administrateur en Communicator van het Millenniumteam
NV Afvalzorg (Telefoniste/Receptioniste/Planning/Agendabeheer etc)
De Grafische Uitgeverij (Directie secretaresse/Factureringen/Boekhouding)
Kennemer Thuiszorg (Secretariaat)
Sponwest B.V. (Secretariaat)
NV Afvalzorg (Telefoniste/Receptioniste/Planning/Agendabeheer etc)
NZH N.V. (Receptioniste/Telefoniste)
Walgemoed Accountantskantoor (Administratief medewerkster / Telefoniste / Receptioniste)


Boogaard Assurantiën B.V. te Haarlem voorheen Swen Kleist Assurantiekantoor:
Juli 1991 – januari 1997 :

Taken en verantwoordelijkheden :
Medewerkster acceptatie verzekeringen binnendienst / Telefoniste / Boekhouding

Via Keser Uitzendbureau en ASB Uitzendbureau te Haarlem:
Januari 1990 – juni 1991 :

Taken en verantwoordelijkheden :
Gewerkt als administratief medewerkster bij diverse opdrachtgevers, waaronder; Uitgeverij, Bank, Assurantiekantoor, Provincie Noord-Holland

Swen Kleist Assurantiekantoor te Bloemendaal:
September 1986 – januari 1990 :

Taken en verantwoordelijkheden :
Administratief medewerkster en acceptatie verzekeringen / Telefoniste / Receptioniste / Debiteurenbeheer

Opleidingen en cursussen: 2011 : Communicatie – Tactisch optreden Behaald ja
1995 : ANVA Behaald ja
1993 – 1994 : Assurantie B Behaald nee
1992 : Verzekeringsbedrijf Behaald ja
1981 – 1985 : MAVO / D-niveau Behaald ja

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Door mijn jarenlange ervaring ben ik direct inzetbaar en flexibel. Betrouwbaarheid en loyaliteit zijn mij niet vreemd en mijn leeftijd zorgt ervoor dat ik goed om kan gaan met stressvolle situaties.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV