CV Administratief medewerkster Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 63

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: Werkervaring ING-Groep, 24 dienstjaren:
2011–2012 Secretariaatswerkzaamheden; allerlei adhoc werkzaamheden

2009-2010 HR Arbeidsmobiliteit; Verantwoordelijk voor de organisatie en planning van diverse trainingen in het ILC; onder meer.

2008-1999 ING Wholesale Banking /staf WB Clients NL: Verantwoordelijk voor de organisatie en planning van directie- en MT-vergaderingen. Het snel communiceren van alle relevante informatie naar de 1e en 2e echelonleden.

1997-1998 Commerciële advisering & ondersteuning Employee Benefits (CA&O); het juridisch ondersteunen van deze afdeling met werkzaamheden variërend van het vervaardigen van pensioenreglementen tot het maken van basispolissen voor de collectieve relaties.

1995–1996 Technische Ondersteuning (TO); het vervaardigen van
regelingsoverzichtkaarten voor de collectieve contracten etc.

1992-1994 Relatie Beheer Collectief (RB); salarismutaties /pensioen- uitkeringen / echtscheidingen / ontslagen etc.

1989-1991 Collectieve Incasso (CI); het verrichten van credit/debet boekingen, het verzenden van maningsbrieven.

Opleidingen en cursussen: Opleiding/Interne Cursussen
2011 Nibe-Woningfinanciering 1.
2010 Nibe-WFT
2009 ILC Training (ING Learning Centre); invoeren van alle trainingsdetails in het ILC, Kennis van het Da Vinci systeem.
2005 Wholesale Banking cursus
1997 Windows-NT training
1994 Winstgroepsverzekeringen-II
1993 Winstgroepsverzekeringen-I
1989 Basis Cursus groepsverzekeringen
1988 Computercursussen / Type-machineschrijven
1982-1987 City Center/Mall, Retailbranche
1981-1982 Juridische Universiteit
1978-1981 VWO/Atheneum (economie en wiskunde)
1973-1977 Mulo - B

Overige informatie:

Rijbewijs: B,E

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Accuraat
Flexibel
Organisatorische kwaliteiten
Creatief
Betrouwbaar

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Parttime

Reageren op dit CV