CV facility coordinator Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 48

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: HBO/ HTS

Stages en werkervaring: April 2013- Oktober 2013 System Support specialist Nike EHQ Hilversum (via uitzendbureau, tijdelijke vervanging van afwezigheid vaste medewerker).
• Tussenpersoon tussen de afdeling en de it leverancier.
• Optimaliseren gebruik van applicaties
• Adviseren van optimalisatie proces ism facilitair software systeem
• Analyseren van diverse eventsystemen
• Adviseren van gebruik applicatiesysteem en de onderhoudsafdeling

September 2011- oktober 2012 Projectmedewerker Interne Zaken stadsdeel Centrum gemeente Amsterdam, Amsterdam (via uitzendbureau)
• Coördinatie van de fysieke interne verhuizing naar aanleiding van diverse verbouwingen en reorganisatie van 600 medewerkers.
• Coördinatie tussen stadsdeel centrum en facilitair bedrijf met betrekking tot huisvestingsissues.

November 2007—mei 2011 Implementatie consultant Axxerion Axxerion BV,Heteren
• Verantwoordelijk voor het invoeren van het FMIS programma Axxerion bij diverse organisaties
• Ontwikkelen van een procesworkflow voor de klanten, zoals facilitaire helpdeskmeldingen, contractproces en cateringaanvragen digitaliseren. Maar ook bedrijfsspecifieke processen digitaliseren.
• Cursus geven aan diverse klanten voor diverse modules.
• Adviseren van optimaal gebruik van het systeem ten behoeve van de
eigen (facilitaire) processen.

Mei 2005-oktober 2007 Facilitair coördinator KPMG, De Meern
• Verantwoordelijk voor alle facilitaire processen binnen een pand van de organisatie en het invoeren van een landelijk FMIS programma
• Leidinggeven aan 3 facilitaire medewerkers
• Waarborgen kwaliteit van de uitbestede diensten en coordinatie met leveranciers
• Bewaken van de afhandeling van vragen en klachten van interne klanten
• Coördineren van interne verbouwingen en verhuizingen
• Controle op dienstverlening van leveranciers
• Landelijke invoering van FMIS programma Planon Windows

Juli 2003-oktober 2005 Facilitair projectmedewerker KPMG, Amstelveen
• Opzetten en invoeren facilitair FMIS programma Planon
• Verantwoordelijk voor de inrichting en voortgang en verhuizing van nieuw pand
• Coördineren van afspraken met betrekking tot nieuwbouwactiveiten, zoals inrichting, en facilitaire diensten
• Verbeteren van diverse facilitaire processen
Juni 2002- juni 2003 Facilitair medewerker KPMG, Amstelveen
• Verantwoordelijk voor de kwaliteit en coördinatie van de vergaderfaciliteiten en schoonmaak en overige uitbestede diensten
• Registreren en boeken van vergaderingen
• Registreren en toezicht houden op de schoonmaakklachten en werkzaamheden
• Onderhouden facilitair intranet

December 2001- mei 2002: Coördinator facilitaire zaken Stadsdeel de Baarsjes, Amsterdam
• Coördineren van huisvestingszaken en facilitaire diensten
• Coördineren van interne verhuizingen
• Coördineren van interne verbouwingen
• Coördineren van cateringaanvragen
• Operationeel aansturen van uitbestede diensten zoals schoonmaak en catering
• Leidinggeven bodes

Juni 2000- mei 2001: Junior Facility Office Manager Facility Services B.V., Amersfoort
• Verantwoordelijk voor het opzetten van recepties bij diverse bedrijven en tijdelijke verantwoordelijkheid voor de coördinatie van facilitaire processen bij de diverse bedrijven.

Opleidingen en cursussen: In 1999 afgestuurd HBO Facilitiaire Dienstverlening, Hanzehogeschool, Hogeschool van Groningen.
2013 cursus Prince II foundation
2013 cursus BISL (nog bezig)
• Lid van marketingvereniging Actis (commissielid) (1996)
• Congresmanagement (1996)
• Test de Connaissance du Français (T.C.F.) (2000)
• Diploma Internationaal vaarbewijs en marifoonbewijs
• Theoretische kustnavigatie (2010)
• Timemanagement

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Dienstverlenend, teamgericht, motiverend, enthousiast, rustig, observerend, taakgericht

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV