CV Client Services professional Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Man

Leeftijd: 65

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: HBO/ HTS

Stages en werkervaring: 2012–Heden Deputy Teamleader Payments & Netting support (RBS)
2008–Eind 2011 Teamleader Netting support (ABNAMRO)
Nov 2006–2008 Senior Netting Officer (ABNAMRO)
2004– Oct 2006 Senior Service representative Service Quality Centre
2002– 2003 Client Service Consultant Non-bank Financieele Instellingen
1994–2001 (Senior) Client Service representative Cash Management (ABNAMRO)
1992–1993 Productspecialist Reclamebehandling (Investigations Department) ABNAMRO
1988–1991 Gebruikers tester rol t.b.v. IT-projecten/nieuwe applicaties voor Afdeling Buitenland
1978–1988 (Senior) medewerker Afdeling Buitenland (ABNAMRO)

Opleidingen en cursussen: MAVO+HAVO.
International Treasury Management, International Cash Management,
Fundamentals of Project Management
Engaging Leadership 1 and 2
Effective Presentation Skills
Bedrijfscorrespondentie Engels (hoogste niveau)
Strategy & Tactics for Competitive Customer Service
SEPA, Anti-Money Laudering & Compliance trainingen

Overige informatie:

Rijbewijs: B,E

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Goede ervaren, Teamleider/manager, met oog voor talent en het vermogen om mijn grote ervaring en kennis over te brengen opmedewerkers teneinde hen in staat te stellen ziichzelf te ontwikkelen en te groeien in hun carriere.
Kan heel goed luisteren maar ookzelfgoed uitleggen. Heel goed in trainingen geven en
presentaties voor groepen varieerend van 5 tot 50 of meer mensen.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV