CV administratief medewerkster Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 63

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: 2010 – heden Op dit moment ben ik fulltime oma, verder verzorg ik mijn moeder en doe al haar administratieve zaken. Ik ben vrijwilligster in een kleinschallig bejaardenhuis en ik doe de administratie voor de stichting “Voel”.

2008 – 2010 Medewerkster bedrijfsbureau Fourstar, Utrecht
In en uit checken van de jongeren. Het maken van de pasjes voor het in en uitchecken.
Ziekmeldingen aannemen, samen met arbodienst de duur van de ziekte bewaken en de verplichte stappen ondernemen, verwerken van de ziekmeldingen in humannet, doorgeven ziekmelding aan consulenten.
Aannemen van aanmelding van klantmanagers, maken dossiers en cliënten invoeren in verschillende systemen.
Fotolijsten en aanwezigheidslijsten maken en bijhouden voor werkmeesters.
Het bijhouden van het klantvolgsysteem voor de consulenten.
De groep alleenstaande moeders helpen met diverse aanvragen (kinderopvang, studiefin.)
De jongeren te woord staan en helpen daar waar mogelijk

2008 – 2008 Management assistente Stichting CareRitas, Amsterdam
Taken: assisteren managers, opzetten van de administratie met ISO-certificering,
aansturing secretariaat en receptie, begeleiding cliënten, correspondentie en agendabeheer, notuleren.
2006 – 2007 Directie assistente De Werkplaats BV, Amsterdam
Taken: begeleiding reorganisatie van reïntegratie naar dagbesteding, coaching consulenten, correspondentie en agendabeheer het beheren van het wagenpark, het verzorgen van diverse werkzaamheden voor personeelszaken, registreren, bijhouden en administratieve handelingen rond ziekteverzuim, het registreren, bijhouden en aanvragen van cursussen/opleidingen. Ad interim bij Fourstar te Utrecht: Begeleiden tienermoeders
2005 – 2006 Werkmeester administratie De Werkplaats BV, Amsterdam
Taken: individueel en klassikaal instructie PC vaardigheden, zakelijke correspondentie, basis boekhouden en balie/receptie. Overleg leermeester over begeleiding deelnemers, curriculum en organisatorische zaken. Ontwikkelen lesmateriaal
1997 – 2005 Adm. med., ook winkelbeheer, Global Installation Service, Badhoevedorp
1979 – 1987 Data entry, medewerkster boekhouding, personeelszaken etc., diverse uitzendbureaus

Opleidingen en cursussen: NHA:management assistent
Mavo-4
Typediploma; 325 aanslagen p/min
Middenstandsdiploma,
Cafébedrijf

Overige informatie:

Rijbewijs: B,E

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: • Goede organisatorische vaardigheden;
• Stressbestendig;
• Prioriteiten kunnen stellen;
• Pro actief;
• Zelfstandig en bekend met een mannencultuur;
• Accuraat en doortastend.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV