CV secretaresse, managementassistent, front office medewerker Amsterdam
Persoonsgegevens:
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 62
Woonplaats: Amsterdam
Kennis, opleidingen en ervaring:
Opleiding: Universitair
Stages en werkervaring: 2014 - heden - Amstelring
Thuishulp A
huishoudelijke werkzaamheden
2013-2014 - Vrijwilligerswerk
Assistent handwerkles Geert Grote School basisschool
Huiswerkbegeleider AmsterdamCares
2013-2014 Resto VanHarte
medewerker Communicatie en PR
website bijhouden, activiteitenposters maken volgens huisstijl, intranet updaten, e-mailbeheer, redigeren teksten
2012 - PI Amsterdam Over-Amstel (medische dienst) via Start People Medi Interim (juni - december)
Administratief medewerker zorg
Notuleren van PMOs (Psycho-Medisch Overleg)
2012 - Stichting Beth Shalom via Randstad (januari - augustus)
Medisch secretaresse
Medisch secretariaat herinrichten, dossierbeheer, archiveren, notuleren vergaderingen, correspondentie verpleeghuisartsen, medische controlelijsten, telefoon- en postbehandeling
2011 - Bovenij ziekenhuis, polikliniek neurologie/dermatologie via Randstad
Antoni van Leeuwenhoek ziekenhuis (april, mei 2008) via Randstad
Medisch secretaresse
Medische verslagen (Nederlands en Engels) uitwerken via dictafoon, spreekuren voorbereiden
2010 - Onze Lieve Vrouwe Gasthuis via Randstad (oktober, november)
Secretaresse manager Facilitaire Diensten/Bouwbureau
Agendabeheer manager, organiseren en notuleren vergaderingen, correspondentie, mailings, contractenbeheer, archiveren, telefoon- en postbehandeling
2010 - Sint Lucas Andreas ziekenhuis, afd. Operatiekamers via Randstad (april - juli)
Afdelingssecretaresse
Notuleren vergaderingen, agendabeheer manager, telefoon- en postbehandeling, medische controlelijsten, archiveren, bestellingen plaatsen, controleren voorraad medische artikelen
2008-2009 - Stichting Huisartsen Dienstenposten Amsterdam (sept. 2008 - dec. 2009)
Secretaresse managementteam
Agendabeheer, beheer mailboxen (coördineren informatie), folow-up van afspraken,
organiseren en notuleren management- en triagistenoverleg, password beheer, beheer informatiebestanden, contractenbeheer, ontwerpen en inventariseren documenten, correspondentie klachtenprocedures, redigeren nieuwsbrieven, assisteren bij organiseren conferentie, telefoon- en postbehandeling, informeren interne en externe partijen, bestellen kantoorvoorraad, drukwerk en informatiemateriaal, nieuwe werkplekken inrichten
Augustus 2010 - Arkin, Jeugd Uilenstede via Randstad
2008 - Jellinek Reclassering (juni - augustus) via Randstad, AMC/de Meren Jeugdpsychiatrie (januari - maart) via Randstad
2007 - AMC/de Meren Intensieve en Forensische Psychiatrie via Randstad
2006 - Mentrum Langdurige Transmurale Psychiatrie via Randstad
2005 - Mentrum AAZ Noord (februari, maart) via Randstad
Secretaresse
Cliëntenadministratie (o.a. aanmeldingen, in- en uitschrijvingen) en afspraken, ontvangen van bezoekers en cliënten (balie), corrigeren/redigeren van rapportages aan de Rechterlijke Macht, verwerken controlelijsten, bewaken en afhandelen van juridische procedures, registreren en controleren cliënt- en productiegegevens, dossiervorming- en beheer, documentenbeheer, notuleren, correspondentie, mailings, verslaglegging d.m.v. dictafoon, telefoon- en postbehandeling, meldingen ziekteverzuim
2005 - Belastingdienst via Randstad (september, oktober)
Medewerker front office
Informeren over de uitvoering van de wet- en regelgeving rond toeslagen (kinderopvang-, huur- en zorgtoeslag) en assisteren bij invullen formulieren voor subsidieaanvragen
2005 - UWV, Centraal Klachtenbureau via Randstad (april t/m augustus)
Callcenter medewerker
Te woord staan van werkgevers, verzekerden en derden, inhoud van de klacht telefonisch opnemen, administratief verwerken en doorzetten naar de juiste afdeling binnen het UWV
2003-2004 - Cliënten Informatiepunt, AMC/de Meren via Maatwerk
Service medewerker/voorlichter bij vragen over de geestelijke gezondheid(szorg) Informeren van cliënten, hulpverleners en derden (via email, telefonisch en op spreekuren, publiciteitsplan maken voor spreekuren, updaten informatiemateriaal/archiefsysteem
1988-2003
Diverse werkgevers, o.a. alternatief gezondheidscentrum De Hoorn, meditatiecentrum
Receptioniste/front office medewerker/data-entry medewerker, kassamedewerker
Diverse werkgevers
Medewerker schoonmaak (zowel als hulp in de huishouding bij mensen thuis, als schoonmaker fitnesscentrum/kantoren/coffeeshop)
Opleidingen en cursussen: 2014-2015 Schoevers HBO kort Managementassistent
1886-1988 Universiteit van Amsterdam, studie Psychologie (deeltijd)
1984-1985 Universiteit van Amsterdam, bovenbouwstudie Literatuurwetenschap
1983-1984 Universiteit van Amsterdam, studie Nederlands, Propedeuse behaald
1980-1981 St. Elisabeth Ziekenhuis te Amersfoort, Verpleegkunde-A
1974-1980 Farel College te Amersfoort, Atheneum, diploma behaald
Overige informatie:
Rijbewijs: B,E
Eigen vervoer: Nee
Persoonlijke eigenschappen: ik heb een praktische en servicegerichte instelling en ik bezit goede communicatieve en organisatorische vaardigheden. Ik ben zelfstandig, maar werk ook graag met mensen samen. Ik ben flexibel, ik denk mee en vooruit en ik ben leergierig en heb een goed analytisch vermogen, waardoor ik de juiste actie kan ondernemen. Ik werk zorgvuldig en gestructureerd en ik kan ook onder druk kwaliteit leveren. Ik heb een integer, (klant)vriendelijk en opgewekt karakter en gevoel voor humor. Ik ben representatief en ik heb gevoel voor (bestuurlijke) verhoudingen.
Hobby's en interesses: Wandelen in de natuur, spiritualiteit (advaita, meditaties), dansexpressie, literatuur, creatief schrijven.
Gewenste contractvorm: Parttime
Gerelateerde Cv's
-
Controller
HBO/ HTSAmsterdamParttimeJuni 2016: Part Time Controller bij Young in Prison Augustus 2012 Juli 2015: Finance Manager Greenpeace EU en Senior Financieel Medewerker Greenpeace Nederland Dec 2010 – Feb 2012 : De Bascule,... Lees meer
Bekijk CV -
Magazijnmedewerker, verkoop specialist boeken tijdschriften
LBO/ LTSAmsterdamFulltimeV&D als verkoper apics flexjobs orderpicker
Bekijk CV -
Management Assistent
HBO/ HTSAmsterdamFulltime*Afstudeeronderzoek ‘Retire with Graffiti&Street art’.(Een kapitaalkrachtige doelgroep koppelen aan graffiti&street art) *Opdracht Trajectum Lumen (gemeente Utrecht) als projectleider *artKi... Lees meer
Bekijk CV -
Magazijnmedewerker
MBO/ MTSAmsterdamFulltimeUNITED COLOR OF BENETTON. (Holland). July, 2012- June, Currently. (Netherlands) -Making expeditions and preparing orders. -Scanning and control of inventory. -Organizing and delivering the goods... Lees meer
Bekijk CV -
Horeca medewerker
LBO/ LTSAmsterdamFulltimeik heb gewerkt bij horcabedrijf vermaat.
Bekijk CV