CV secretaresse, managementassistent, front office medewerker Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 62

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: Universitair

Stages en werkervaring: 2014 - heden - Amstelring
Thuishulp A
huishoudelijke werkzaamheden

2013-2014 - Vrijwilligerswerk
Assistent handwerkles Geert Grote School basisschool
Huiswerkbegeleider AmsterdamCares

2013-2014 Resto VanHarte
medewerker Communicatie en PR
website bijhouden, activiteitenposters maken volgens huisstijl, intranet updaten, e-mailbeheer, redigeren teksten

2012 - PI Amsterdam Over-Amstel (medische dienst) via Start People Medi Interim (juni - december)
Administratief medewerker zorg
Notuleren van PMO’s (Psycho-Medisch Overleg)

2012 - Stichting Beth Shalom via Randstad (januari - augustus)
Medisch secretaresse
Medisch secretariaat herinrichten, dossierbeheer, archiveren, notuleren vergaderingen, correspondentie verpleeghuisartsen, medische controlelijsten, telefoon- en postbehandeling

2011 - Bovenij ziekenhuis, polikliniek neurologie/dermatologie via Randstad
Antoni van Leeuwenhoek ziekenhuis (april, mei 2008) via Randstad
Medisch secretaresse
Medische verslagen (Nederlands en Engels) uitwerken via dictafoon, spreekuren voorbereiden

2010 - Onze Lieve Vrouwe Gasthuis via Randstad (oktober, november)
Secretaresse manager Facilitaire Diensten/Bouwbureau
Agendabeheer manager, organiseren en notuleren vergaderingen, correspondentie, mailings, contractenbeheer, archiveren, telefoon- en postbehandeling

2010 - Sint Lucas Andreas ziekenhuis, afd. Operatiekamers via Randstad (april - juli)
Afdelingssecretaresse
Notuleren vergaderingen, agendabeheer manager, telefoon- en postbehandeling, medische controlelijsten, archiveren, bestellingen plaatsen, controleren voorraad medische artikelen

2008-2009 - Stichting Huisartsen Dienstenposten Amsterdam (sept. 2008 - dec. 2009)
Secretaresse managementteam
Agendabeheer, beheer mailboxen (coördineren informatie), folow-up van afspraken,
organiseren en notuleren management- en triagistenoverleg, password beheer, beheer informatiebestanden, contractenbeheer, ontwerpen en inventariseren documenten, correspondentie klachtenprocedures, redigeren nieuwsbrieven, assisteren bij organiseren conferentie, telefoon- en postbehandeling, informeren interne en externe partijen, bestellen kantoorvoorraad, drukwerk en informatiemateriaal, nieuwe werkplekken inrichten

Augustus 2010 - Arkin, Jeugd Uilenstede via Randstad
2008 - Jellinek Reclassering (juni - augustus) via Randstad, AMC/de Meren Jeugdpsychiatrie (januari - maart) via Randstad
2007 - AMC/de Meren Intensieve en Forensische Psychiatrie via Randstad
2006 - Mentrum Langdurige Transmurale Psychiatrie via Randstad
2005 - Mentrum AAZ Noord (februari, maart) via Randstad
Secretaresse
Cliëntenadministratie (o.a. aanmeldingen, in- en uitschrijvingen) en afspraken, ontvangen van bezoekers en cliënten (balie), corrigeren/redigeren van rapportages aan de Rechterlijke Macht, verwerken controlelijsten, bewaken en afhandelen van juridische procedures, registreren en controleren cliënt- en productiegegevens, dossiervorming- en beheer, documentenbeheer, notuleren, correspondentie, mailings, verslaglegging d.m.v. dictafoon, telefoon- en postbehandeling, meldingen ziekteverzuim

2005 - Belastingdienst via Randstad (september, oktober)
Medewerker front office
Informeren over de uitvoering van de wet- en regelgeving rond toeslagen (kinderopvang-, huur- en zorgtoeslag) en assisteren bij invullen formulieren voor subsidieaanvragen

2005 - UWV, Centraal Klachtenbureau via Randstad (april t/m augustus)
Callcenter medewerker
Te woord staan van werkgevers, verzekerden en derden, inhoud van de klacht telefonisch opnemen, administratief verwerken en doorzetten naar de juiste afdeling binnen het UWV

2003-2004 - Cliënten Informatiepunt, AMC/de Meren via Maatwerk
Service medewerker/voorlichter bij vragen over de geestelijke gezondheid(szorg) Informeren van cliënten, hulpverleners en derden (via email, telefonisch en op spreekuren, publiciteitsplan maken voor spreekuren, updaten informatiemateriaal/archiefsysteem

1988-2003
Diverse werkgevers, o.a. alternatief gezondheidscentrum De Hoorn, meditatiecentrum
Receptioniste/front office medewerker/data-entry medewerker, kassamedewerker

Diverse werkgevers
Medewerker schoonmaak (zowel als hulp in de huishouding bij mensen thuis, als schoonmaker fitnesscentrum/kantoren/coffeeshop)

Opleidingen en cursussen: 2014-2015 Schoevers HBO kort Managementassistent
1886-1988 Universiteit van Amsterdam, studie Psychologie (deeltijd)
1984-1985 Universiteit van Amsterdam, bovenbouwstudie Literatuurwetenschap
1983-1984 Universiteit van Amsterdam, studie Nederlands, Propedeuse behaald
1980-1981 St. Elisabeth Ziekenhuis te Amersfoort, Verpleegkunde-A
1974-1980 Farel College te Amersfoort, Atheneum, diploma behaald

Overige informatie:

Rijbewijs: B,E

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: ik heb een praktische en servicegerichte instelling en ik bezit goede communicatieve en organisatorische vaardigheden. Ik ben zelfstandig, maar werk ook graag met mensen samen. Ik ben flexibel, ik denk mee en vooruit en ik ben leergierig en heb een goed analytisch vermogen, waardoor ik de juiste actie kan ondernemen. Ik werk zorgvuldig en gestructureerd en ik kan ook onder druk kwaliteit leveren. Ik heb een integer, (klant)vriendelijk en opgewekt karakter en gevoel voor humor. Ik ben representatief en ik heb gevoel voor (bestuurlijke) verhoudingen.

Hobby's en interesses: Wandelen in de natuur, spiritualiteit (advaita, meditaties), dansexpressie, literatuur, creatief schrijven.

Gewenste contractvorm: Parttime

Reageren op dit CV