CV Office manager Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 48

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: HBO/ HTS

Stages en werkervaring: Freelance Fotograaf
augustus 2009 - heden Fotografie, beeldbewerking en styling van woningen t.b.v. verkoop. Ontwerpen logo, website en briefpapier in Fireworks.

Winnen & Co BV
vastgoedbureau

feb. 2008 – nov. 2009
Ondersteuning project managers, website onderhouden, communicatie, personeelsadministratie en uitbetaling loon, vakantie en ziektemelding, verhuur- en arbeidscontracten opstellen, budget kantoor, verhuurcoördinatie, interieurfotografie, contact leveranciers, huisvesting, bestellen lunch en kantoorartikelen, aansturen van 2 parttimers, stagebegeleiding stagiaire, kas, beheer verzekeringen, interne en externe evenementen organiseren, telefoon beantwoorden, ontvangen bezoekers, agendabeheer, PA werkzaamheden voor de directeur, Financiële projectadministratie, beheer betalingen en rekeningen projecten.

Lemon scented tea
Communicatiebureau
Office manager
juni 2007 – jan. 2008 Contact leveranciers, zoals fotograaf, videomontage, drukker, koerier en huismeester, regelen locatie en modellen, ondersteuning en catering op locatie, voorbereiding presentaties, research, prijs inzendingen, telefoon beantwoorden, ontvangen van bezoekers, facilitair onderhoud, opnieuw inrichten kantoor, post, interne evenementen organiseren, bestellen lunch en kantoorartikelen, facturen inboeken, uren- en domeinregistratie, beheer agenda en PA werkzaamheden directeur.

Filenet B.V.
software organisatie
Functie: Office manager
feb. 2007 – juni 2007
Telefoon beantwoorden, ontvangen van
bezoekers, facilitair onderhoud, ad hoc
werkzaamheden, reizen/ hotels boeken,
databestand bewaken, bestellen kantoorartikelen en lunch, post,
administratie, mailings en ondersteuning office manager, verhuizing mede coördineren.


Esprit Europe B.V.
mode
Stock support manager
apr. 2003 – mrt. 2007
Verantwoordelijk voor logistiek en magazijn Amsterdam, trainen en begeleiden magazijnpersoneel van filialen in Nederland, functionering gesprekken voeren, leiding 2 personen magazijn. Ondersteuning van de manager; roosters plannen personeel, bestellen van kantoorartikelen, contact technische dienst, HDK Duitsland en vervoerders. Verantwoordelijk voor inventarisatie, klachtenafhandeling en outfits personeel. Ondersteuning vergadering, interne evenementen organiseren en visual merchandising.

Diesel
mode
Floor manager
juni 2002 - mrt. 2003
Personeel aansturen en verkoop van kleding en accessoires. Op orde houden van het magazijn.
Visual merchandising.

Mag Bag
mode
Assistent manager
dec. 2000 – jun. 2002 Verantwoordelijk voor omzet, aansturen personeel, visual merchandising van twee filialen en verkoop.

Coolcat B.V.
mode
Verkoopster tot filiaal manager
jun.1997 - nov. 2000
Opleiden en begeleiden personeel, werving en selectie,
eind verantwoordelijk voor omzet, kosten en visual merchandising. Administratie, inventarisatie, functionering en beoordelingsgesprekken voeren.

Opleidingen en cursussen: Creatief flitsen cursus
Fotografie basisopleiding
Photoshop basis cursus
Manual Styling Training
H.A.V.O


Overige informatie:

Rijbewijs: Geen

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Punctueel, organisatorisch, meedenkend, sociaal, verzorgend, betrokken, oplossingsgericht, klantvriendelijk en creatief.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Parttime

Reageren op dit CV