CV Facility management Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 44

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: HBO/ HTS

Stages en werkervaring: Werkervaringen
2008 okt – 2009 okt Fulltime Facility Manager bij CEVA Logistics B.V., te Hoofddorp.
Werkzaamheden: opzetten van afdeling Facility Management. Zorgdragen voor faciliteiten voor 150 man personeel: receptie, postkamer, catering, schoonmaak, beveiliging, gebouwbeheer, inkoop, parkbeheer en BHV.
Kostenbesparing (eerste jaar min.€ 70.000) gerealiseerd door reorganisatie van de afdeling en efficiënter inkoop van goederen en middelen.
2006 sept – 2008 juni Fulltime Housing Coördinator bij Tata Consultancy Services B.V.,
te Amsterdam.
Organiseren en structuren van de afdeling Housing met in achtneming van het Housing beleid.
Werkzaamheden: het verzorgen van huisvesting (wekelijks 5 singles en 5 families) voor kennismigranten vanuit India.
Plus bijbehorende processen zoals, sleutelbeheer, schoonmaak en onderhoud. Contacten onderhouden met interne (medewerkers) en externe relaties (leveranciers).
Realisatie van uitbesteden van de afdeling Housing aan extern bureau dat geresulteerd heeft in verhoogde efficiëntie (c.q. verlaging werkdruk) in de afdeling Administration.
2005 juli – 2006 aug. Administratief medewerker bij diverse organisaties.


Stages en Afstudeeropdracht
2005 feb. – juni Afgestudeerd bij lectoraat FM Innovation te Amersfoort;
project ‘Logistiek in de Zorg‘ aan Universitair Medisch Centrum te Utrecht. Onderzoek verricht naar de efficiency van de huidige logistiek in het Academisch Ziekenhuis Utrecht, naar aanleiding van het Rapport Bakker:‘Sneller Beter’.





2004 sept. – 2005 jan. Stage bij Hilton Cavalieri Hotel, te Rome, Italië.
Werkzaam bij afdelingen: Housekeeping en Engineering.
Werkzaamheden Housekeeping: secretariële taken zoals; telefoon opnemen, gasten en personeel te woord staan, personeelsplanning, etc.
Werkzaamheden Engineering: onderzoek verricht naar de bouwtechnische aanpassingen bij veranderingen in de brandveiligheidwetgeving in Italië.
2003 sept. – 2004 jan. Stage bij Carlton President Hotel te Utrecht. Werkzaam
bij afdeling Banqueting als hostess (gastvrouw).
Werkzaamheden: gasten ontvangen en ze te woord staan, meehelpen bij het opzetten van zalen, licht administratief werk. Database ontworpen waarin de wensen van de klanten konden worden bijgehouden.

Opleidingen en cursussen: Opleidingen
2001 – 2005 Facility Management aan Hospitality Business School Saxion
Hogeschool IJselland, te Deventer.
Examenmodules: Strategisch Management, Vastgoedmanagement, Personal Facility Services en Commerciële Vaardigheden.
1998 – 2000 Directiesecretaresse/Managementassistente, niveau 4
aan ROC Nijmegen, sector Administratie.
1992 – 1998 HAVO Diploma, vakkenpakket: Engels, Nederlands, Frans,
Wiskunde A, Economie en Handelswetenschappen (Economie II).

Overige informatie:

Rijbewijs: Geen

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: ambitieus, flexibel, leergierig, assertief, teamplayer, zelfstandig.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV