CV Allround administratief medewerkster Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 38

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: HBO/ HTS

Stages en werkervaring: Werkervaring:
ABN AMRO Bank juli 2008 – september 2010
functie: secretaresse/administratief medewerkster afdeling P&O
taken: agendabeheer, notuleren, faxen, beheren personeelsdossiers, beantwoorden van telefoon e-mails, postverwerking, opstellen contracten en werkgeversverklaringen, ziekteverzuim registreren aan de ARBO & in HR systeem, salarisadministratie, archiveren, personeelswijzigingen, adreswijzigingen, bijeenkomsten organiseren, registratie van uitzendkrachten/medewerkers/ stagiaires, aanspreekpunt voor medewerkers/managers.

ING Bank november 2007 – juli 2008
functie: casemanager CKA (centrale klachtenafhandeling)
taken: telefonische/schriftelijke klachtenafhandeling, reactie en afhandelen van bezwaarschrift, rente correcties uitvoeren, adreswijzigingen, incasseren, onterechte mutaties terugboeken en verdere foutieve mutaties afhandelen.

Athene Security januari 2006 – juni 2007
functie: secretaresse
taken: notuleren, telefoon beantwoorden, e-mail inbox beheren, faxen, gasten ontvangen, agendabeheer directie en personeelsadministratie.

Restaurant de Kroon december 2005 – december 2007
functie: bediening
taken: bediening van gasten in restaurant, café en bar.

Opleidingen en cursussen: Opleidingen:

HAVO 2005-2006 Luzac College Amsterdam, diploma behaald.

MBO 2001-2005 Marketing & Communicatie ROC van Amsterdam, diploma behaald.

MAVO 1997-2001 Pascal College Zaandam, diploma behaald.


Talenkennis:
Nederlands & Engels

Behaalde certificaten:
Telefonische vaardigheden 1 & 2 (ING bank)
Schriftelijke vaardigheden 1 & 2 (ING bank)

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Flexibel, collegiaal, duizendpoot, meedenkend, nauwkeurig, zelfstandig en werklustig.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Tijdelijk

Reageren op dit CV