CV Secretaresse / Admin. medewerkster Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 61

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: HBO/ HTS

Stages en werkervaring: 2013: administratief – financieel
Bij CNA Insurance Company Europe Ltd. als administratief medewerkster Claims
• Opzetten van nieuwe claims in Sentator en e-Filing
• Claims documentatie invoeren en beheren
• Claims betalingen invoeren, documenteren en opvolgen
• E-abs (informatiesysteem) meldingen/taken beheren
• Dossierbeheer

2006-2011: administratief - communicatie
Bij EuroSafe werkzaam als medewerkster project administratie en communicatie:
• administratie EC gesubsidieerde projecten;
• budgetbewaking en rapportage aan de EC;
• planning en voorbereiding teammeetings;
• beheer EuroSafe website;
• vormgeving/uitvoering van publicaties (nieuwsbrieven, factsheets, etc.) ;
• bewaken huisstijl.

2004-2006: administratief – secretarieel
Bij Tandartsen aan de Herengracht werkzaam als praktijk medewerkster:
• balie (ontvangst patiënten, afspraken plannen);
• patiëntenadministratie en debiteuren/crediteuren administratie
• personeelszaken: (eerste selectie sollicitanten, mutaties personeelsbestand);
• secretariële ondersteuning van de praktijkhouder.

2000 - 2004: communicatie – multimedia
Bij ING Corporate Communications als beeldredacteur:
• verantwoordelijk voor de PowerPoin presentaties van de leden van de RvB
• presentatie-ondersteuning op locatie.
Als medewerker AV & New Media:
• ontwerpen en produceren van corporate Cd-rom’s
• ondersteuning voor Intranet productie
• onderhoud van intranet rubrieken
• ontwerp en productie van de corporate Image Bank.
• coördineren en adviseren toepassing van ING huisstijl in PowerPoint presentaties.

1995 – 1999: administratief – secretarieel
Bij Philips in diverse functies bij verschillende onderdelen (cursusassistente en secretaresse)
De laatste 2 jaar was ik werkzaam als afdelingssecretaresse bij Philips Design:
• secretariële ondersteuning van een groep bestaande uit 25 designers en de Design Manager;
• IT-liaison voor de afdeling & contactpersoon voor Service & Facillities;
• Organisatie annual meeting (organisatie van o.a. de locaties, catering, beveiliging, de communicatie en de organisatie van workshops).


1986 – 1994: administratief – secretarieel
Begonnen als uitzendkracht en diverse administratieve en secretariële functies vervult zoals faculteitssecretaresse op de Technische Universiteit in Eindhoven, afdelings-
secretaresse bij Simac Electronics en Administratief medewerkster bij AB Lease Group te Son.

Opleidingen en cursussen: 2006-2007: Praktijkdiploma Boekhouden, certificaat boekhouden
2000-2001: Multi Media Engineer; level 1, certificaat
1990-1999: Diverse software cursussen (Adobe), certificaten
1988-1989: NIMA-A, diploma
1986: Schoevers, typen/tekstverwerken, diploma
1984-1985: Lerarenopleiding Economie I/II, geen diploma
1981-1983: HAVO, diploma
1980: MAVO, diploma

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Ik ben een sociaal mens met een no nonsense werkhouding, proactief en productief. Ik ben open, duidelijk en integer.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Parttime

Reageren op dit CV