CV Office manager/Administratief medewerker Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 44

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: 2010 - 2012 Johnny Loco BV, Vogelenzang
Office Manager, administration & aftersales

Hier was ik verantwoordelijk voor het bijhouden en onderhouden van zowel de debiteuren- als decrediteurenadministratie. Ook legde ik mij toe op het verwerken van facturen, het controleren van betalingsachterstanden, het onderhouden van de boekhouding en het opmaken van credit- en debetnota's en het bewaken van de volledigheid van de uitgaande facturen. Daarnaast was ik verantwoordelijk voor het tijdig aanmanen van debiteuren. Het fiatteren en betaalbaar stellen van zowel de niet-automatische alsmede de automatisch gefiatteerde facturen behoorde ook tot mijn werkzaamheden. Ook was ik verantwoordelijk voor het bewaken van de voorraadbeheer, lunches en vergaderingen opzetten. Ik ondersteunde mijn collega's in de breedste zin. Op kantoor onderhield ik zowel per mail als telefonisch de contacten met de klanten en leveranciers, met betrekking tot de mailing, bestellingen, klachten en order opvolging.


2006 - 2009 Woodward Governor BV, Hoofddorp
Customer Support Representative

In deze functie bestonden mijn verantwoordelijkheden uit het registreren van klantgegevens en het aanmaken
en aanvragen van import- en exportdocumenten. Daarnaast hield ik prijs-, levertijd-, en specificatiewijzigingen
bij en maakte ik afspraken met de klant. Daarbij verstrekte ik informatie aan klanten ten behoeve van de status
van de desbetreffende orders. Ook heb ik mij toegelegd op het verwerken van facturen, het controleren van
betalings-achterstanden, het onderhouden van de boekhouding en het opmaken van credit- en debetnota’s.
Ook woonde ik vergaderingen bij met klanten en collega’s en viel ik in bij afwezigheid van de receptioniste.


2006 Schiphol Mimex, Amsterdam
Verkoopmedewerkster Tax-free-winkel

Mijn takenpakket bestond uit het presenteren, aanvullen en verkopen van artikelen. Daarnaast was ik verantwoordelijk voor het openen en sluiten van de winkel. Hierbij werkte ik met vreemde valuta, telde ik de kassa na en boekte ik het kasgeld af. Verder heb ik uiteenlopende klachten behandeld.
2005 - 2006 Claire’s, Amsterdam
Third Key Holder (Assistent in Opleiding)

Bij dit bedrijf bestonden mijn taken uit het aansturen van collega’s bij afwezigheid van de manager, het afsluiten en openen van de winkel, het maken van de dagplanning en het opmaken van de kassa. Daarnaast heb ik trainingen bijgewoond. Op die manier heb ik geleerd klantgerichte service te verlenen. Verder heb ik de uren van het personeel ingevoerd en verwerkt in een computersysteem en heb ik nieuw personeel ingewerkt.

2003 - 2004 Jago Accessoires & Shawls, Amsterdam
Showroommedewerkster

2001 - 2002 Esprit Europe BV (Bijenkorf), Amstelveen
Verkoopmedewerkster

2000 - 2001 United Colors of Benetton, Amsterdam
Verkoopmedewerkster

Opleidingen en cursussen: MBO Administratief Financieel medewerker via Fabius, start 2014
MBO Secretaresse (niveau 3) via LSSO, diploma behaald in 2007
MBO Maatschappelijk Culturele Vorming (niveau 4) via LOI, diploma behaald in 2002
VMBO Mode & Kleding, diploma behaald in 1997

Aanvullende cursussen

Certificaten Excel 2007 en Word 2007 tijdens LSSO opleiding
Secretary Management te Utrecht, workshop Proactieve Receptioniste/ Telefoniste, certificaat behaald in 2007
Woodward te Hoofddorp, cursus Bedrijfshulpverlening, certificaat behaald in 2007
Woodward te Hoofddorp, cursus Six Sigma-Yellow Belt, certificaat behaald in 2006
Diverse trainingen voor Visual Merchandising en Verkoop, gevolgd in de periode 2001 - 2002

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: geduldig, accuraat, extravert, goedlachs en een dikke huid.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV