CV Administratief medewerker Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Man

Leeftijd: 44

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: 02/2011 – 09/2013 Medewerker Backoffice Onverzekerden, College voor
Zorgverzekeringen te Amsterdam

• Het beoordelen van onterecht opgelegde boetes, en het aanleveren van de benodigde formulieren voor terugbetaling
• Het aanmaken van ontvangstbevestigingen voor bezwaarschriften
• Afhandelen van diverse e-mail en telefonische verzoeken van interne en externe partijen
• Behandelen van (technische) uitval van het geautomatiseerde proces
• Diverse mutaties doorvoeren op de polissen van onverzekerden

11/2009 – 10/2010 Medewerker BackOffice Pensioenen, Cordares te Amsterdam
• Het verwerken van faillissementsverzoeken van het UWV in diverse digitale systemen.
• Het versturen van brieven naar het UWV
• Controleren van afgedragen premies van deelnemers

04/2006 – 10/2009 Administratief medewerker Facturatie, KPN te Amersfoort
In deze functie ben ik verantwoordelijk geweest voor het verwerken van debet- en creditopdrachten in de diverse financiële systemen.
• Afhandelen digitaal ontvangen crediteringen en factureringen in diverse systemen
• Beoordelen van releases
• Ontwikkelen nieuwe processen om kwaliteit en doorstroming van werk te verbeteren.
• Af- en aansluiten van ADSL aansluitingen.

03/2006 – 03/2006 Data-entry typist, Het Financieel Dagblad te Amsterdam
• het creëren van een uitnodigingslijst voor een benefiet uit diverse adresbronnen

06/2005 – 10/2005 Administratief Medewerker, ROC te Hilversum
• Het invoeren en verwerken van onderwijs kaarten
• het controleren van presentielijsten
• dossiers aanmaken en onderhouden
• divers archiveer werk

02/2003 – 04/2005 Administratief Medewerker, UWV te Amsterdam
• Het ontvangen, verwerken, complementeren, distribueren, archiveren en verzenden van elektronische berichten, documenten en andere gegevens dragers van en naar klanten en afdelingen binnen de WW.
• Afhandelen reiskosten borderellen
• Verstrekken van opdrachten tot het maken van afspraken.
• Dagelijkse voorraad post sorteren

Opleidingen en cursussen: 2011-heden Praktijkdiploma Boekhouden (Loi)
2001-2003 Praktijkdiploma PDI
1997-2001 Administratief MBO Horizon College te Alkmaar
1992-1997 VBO Administratie, Prisma Collega te Hoorn

Overige informatie:

Rijbewijs: Geen

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Mijn omgeving ziet mij als een flexibele, rustige en enthousiaste collega. Ik heb oog voor detail en werk zorgvuldig, klant- en resultaatgericht. Ik ben leergierig, pak snel nieuwe dingen op en wil graag een adminstratieve baan met uitdaging en afwisseling.
Telefonisch werk is niet mijn forte, ben niet een persoon van klantcontact onderhouden e.d. Telefonisch vragen stellen aan andere afdelingen of bedrijven heb ik geen moeite mee. Ik ben een wat solitaire werker. Ik houd ervan om in alle rust dingen uit te werken en de resultaten daarvan te kunnen leveren, zodat anderen daar wat aan hebben en er hun voordeel mee kunnen doen.Beschouw mezelf als een doener. Veel te doen, moet goed gebeuren, binnen targets of een deadline? Geef me een berg werk, en ik zorg dat het zo snel en goed mogelijk gedaan wordt. Ik heb een typevaardigheid van ca 240 aanslagen per minuut.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Uitzenden

Reageren op dit CV