CV administratief medewerker personeelszaken Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 64

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: 5-3-‘01 tot 30-12-2012 AKO B.V. afdeling: Personeel en Organisatie
Assistent Personeelszaken
Het verzorgen van contracten, getuigschriften en andere werkzaamheden die te maken hebben met het in en uit dienst treden van medewerkers.
Verantwoordelijk voor het maken en invoeren van salaris en - personeelsmutaties en het bevestigen hiervan aan de medewerkers. Het verzorgen van de pensioenadministratie, ziek en hersteld meldingen. Uitvoeren wet poortwachter. Diverse rapportages t.b.v. manager Personeel & Organisatie. Het verzorgen van standaard correspondenties. Behandelen reiskosten en declaraties.
Vragen van managers en medewerkers beantwoorden met betrekking tot de CAO, arbeidsregelingen en de salarisbetalingen. Het ondersteunen van de rayonmanagers.
Ondersteuning van filiaalmanagers bij het gebruik van het Softbrick tijdsregistratiesysteem.

15-1-’98 tot 1-3-’01 SOS International afdeling: Personeel en Organisatie
Assistent Personeelszaken
De uitvoering van de gehele salarisadministratie, het verzorgen van de pensioenadministratie en de particuliere ziektekostenverzekeringen de WAO-gat administratie. De kinderopvang regeling en de uitvoering hiervan. Het maken van getuigschriften, ziek en hersteld meldingen. Vragen van managers en medewerkers beantwoorden met betrekking tot de CAO, arbeidsregelingen en de salarisbetalingen
Diverse rapportages t.b.v. Manager P&O en de Directeur.

15-5-’95 tot 14-1’98 SOS International afdeling: Boekhouding
Boekhoudkundig medewerker
Het bewaken van de diverse grootboeken, het beheren van diverse bankzaken en de debiteurenadministratie.

1-5-’86 tot 14-5’95 SOS International afdeling: Administratie
Administratief medewerker
Debiteurenadministratie, postverwerking facturering en kleine secretariaatswerkzaamheden.

1-6-’85 tot 1-5-’86 Via uitzendbureau gewerkt bij verschillende bedrijven.
Administratief medewerker

1-8-’76 tot 1-6-’85 Loek Limburg
Kapster

Opleidingen en cursussen: Opleidingen met diploma

1988 MAVO
1980 Vakbekwaamheid / ondernemer voor het kappersbedrijf
1978 Opleiding in het kappersbedrijf leerlingwezen
1976 L.H.N.O.

Cursussen met diploma

1998-1999 Basisopleiding Personeelszaken
1997-1998 Basiskennis Salarisadministratie
1993-1994 Basiskennis Boekhouden

Overige informatie:

Rijbewijs: B,E

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Ik zou mijzelf omschrijven als een vrolijke, enthousiaste, nauwkeurige en betrokken medewerker, die zeer trouw is aan haar werkgever.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Parttime

Reageren op dit CV