CV administratief medewerker personeelszaken Amsterdam
Persoonsgegevens:
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 64
Woonplaats: Amsterdam
Kennis, opleidingen en ervaring:
Opleiding: MBO/ MTS
Stages en werkervaring: 5-3-01 tot 30-12-2012 AKO B.V. afdeling: Personeel en Organisatie
Assistent Personeelszaken
Het verzorgen van contracten, getuigschriften en andere werkzaamheden die te maken hebben met het in en uit dienst treden van medewerkers.
Verantwoordelijk voor het maken en invoeren van salaris en - personeelsmutaties en het bevestigen hiervan aan de medewerkers. Het verzorgen van de pensioenadministratie, ziek en hersteld meldingen. Uitvoeren wet poortwachter. Diverse rapportages t.b.v. manager Personeel & Organisatie. Het verzorgen van standaard correspondenties. Behandelen reiskosten en declaraties.
Vragen van managers en medewerkers beantwoorden met betrekking tot de CAO, arbeidsregelingen en de salarisbetalingen. Het ondersteunen van de rayonmanagers.
Ondersteuning van filiaalmanagers bij het gebruik van het Softbrick tijdsregistratiesysteem.
15-1-98 tot 1-3-01 SOS International afdeling: Personeel en Organisatie
Assistent Personeelszaken
De uitvoering van de gehele salarisadministratie, het verzorgen van de pensioenadministratie en de particuliere ziektekostenverzekeringen de WAO-gat administratie. De kinderopvang regeling en de uitvoering hiervan. Het maken van getuigschriften, ziek en hersteld meldingen. Vragen van managers en medewerkers beantwoorden met betrekking tot de CAO, arbeidsregelingen en de salarisbetalingen
Diverse rapportages t.b.v. Manager P&O en de Directeur.
15-5-95 tot 14-198 SOS International afdeling: Boekhouding
Boekhoudkundig medewerker
Het bewaken van de diverse grootboeken, het beheren van diverse bankzaken en de debiteurenadministratie.
1-5-86 tot 14-595 SOS International afdeling: Administratie
Administratief medewerker
Debiteurenadministratie, postverwerking facturering en kleine secretariaatswerkzaamheden.
1-6-85 tot 1-5-86 Via uitzendbureau gewerkt bij verschillende bedrijven.
Administratief medewerker
1-8-76 tot 1-6-85 Loek Limburg
Kapster
Opleidingen en cursussen: Opleidingen met diploma
1988 MAVO
1980 Vakbekwaamheid / ondernemer voor het kappersbedrijf
1978 Opleiding in het kappersbedrijf leerlingwezen
1976 L.H.N.O.
Cursussen met diploma
1998-1999 Basisopleiding Personeelszaken
1997-1998 Basiskennis Salarisadministratie
1993-1994 Basiskennis Boekhouden
Overige informatie:
Rijbewijs: B,E
Eigen vervoer: Nee
Persoonlijke eigenschappen: Ik zou mijzelf omschrijven als een vrolijke, enthousiaste, nauwkeurige en betrokken medewerker, die zeer trouw is aan haar werkgever.
Hobby's en interesses:
Gewenste contractvorm: Parttime
Gerelateerde Cv's
-
Controller
HBO/ HTSAmsterdamParttimeJuni 2016: Part Time Controller bij Young in Prison Augustus 2012 Juli 2015: Finance Manager Greenpeace EU en Senior Financieel Medewerker Greenpeace Nederland Dec 2010 – Feb 2012 : De Bascule,... Lees meer
Bekijk CV -
Magazijnmedewerker, verkoop specialist boeken tijdschriften
LBO/ LTSAmsterdamFulltimeV&D als verkoper apics flexjobs orderpicker
Bekijk CV -
Management Assistent
HBO/ HTSAmsterdamFulltime*Afstudeeronderzoek ‘Retire with Graffiti&Street art’.(Een kapitaalkrachtige doelgroep koppelen aan graffiti&street art) *Opdracht Trajectum Lumen (gemeente Utrecht) als projectleider *artKi... Lees meer
Bekijk CV -
Magazijnmedewerker
MBO/ MTSAmsterdamFulltimeUNITED COLOR OF BENETTON. (Holland). July, 2012- June, Currently. (Netherlands) -Making expeditions and preparing orders. -Scanning and control of inventory. -Organizing and delivering the goods... Lees meer
Bekijk CV -
Horeca medewerker
LBO/ LTSAmsterdamFulltimeik heb gewerkt bij horcabedrijf vermaat.
Bekijk CV