CV secretaresse en/of administratief medewerker Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 65

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: 2005 tm
31-12-2012: directiesecretaresse
Rijksakademie van beeldende kunsten te Amsterdam.
Beheer agenda’s directie; planning en voorbereiding van afspraken; bewaken van afspraken, deadlines en acties; aanspreekpunt intern en extern; telefoon-, post- en mailafhandeling; uitwerken correspondentie, notities, presentaties; organiseren, voorbereiden en notuleren van vergaderingen; ontvangst en documentatievoorziening bezoekers; bijhouden adressenbestand; voorbereiden en boeken van dienstreizen en hotels in binnen- en buitenland; reserveren vergaderruimte en catering; regelen van facilitaire ondersteuning bij evenementen of presentaties; beheer archief;
Officeprogramma’s: Outlook, Word, Excel, PowerPoint.

2002 - 2005: management assistent facilitaire zaken
Atos Euronext te Amsterdam.
interne communicatie betreffende facilitaire zaken; aanspreekpunt voor catering, schoonmaak, huismeester en beveiliging; telefoon- en postafhandeling; inkoop en beheer kantoorartikelen; beheer contracten, registratie en uitgifte toegangspassen; verwerken facturen; administratie tijdschriftenabonnementen; telefonie; up to date houden servicegids; back-up travel management.

2000 - 2002: afdelingssecretaresse
Euronext IT/Atos Euronext te Amsterdam.
Agendabeheer afdelingsmanager; telefoon- en postafhandeling; planning en voorbereiding van vergaderingen; notuleren (Nederlands en Engels); bijhouden dossiers van afdelingsmedewerkers; urenregistratie externen; afhandeling facturen en declaraties; verzorgen van dienstreizen; beheer kantoorartikelen.

1997 - 2000: data-entry typist
Amsterdam Exchanges. 1999: senior assistant.

1996 : administratief medewerker
Raad voor Rechtsbijstand te Amsterdam.
Verifiëren van declaraties van advocaten en het vaststellen van vergoedingen.

1995 : correspondent
GAK te Amsterdam. Afhandeling van bezwaarschriften van werkgevers betreffende premiedifferentiatie Ziektewet.

1992 - 1995: administratief medewerker
Sociale Verzekeringsbank (SVB) te Amsterdam.
Afstemmen van persoonsgegevens van gemeenten(GBA) en SVB database. Tevens contactpersoon voor gemeenten met betrekking tot de aanlevering van persoonsgegevens. Behandeling AOW aanvragen.

1992 enquêteur
Silvester Werring (telefonisch marktonderzoek) te Amsterdam.

1991 corrector
Uitgeverij Samsom Veldkamp BV te Amsterdam.

Opleidingen en cursussen: Opleidingen:
1982-1985 /
1986-1990: Kunstgeschiedenis - Universiteit van Amsterdam (niet voltooid)
1977-1981: HBO maatschappelijk werk - Sociale Academie te Enschede (diploma)
1971-1977: VWO - Rijksscholengemeenschap te Coevorden (diploma)

Cursussen:
2000: Word, Outlook, Excel
2001: Notuleren
2003: Time management

Overige informatie:

Rijbewijs: Geen

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Ervaren, proactieve ondersteuner met veel verantwoordelijkheidsgevoel die prioriteiten stelt, helder communiceert, flexibel is, zorgvuldig en servicegericht.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV