CV Senior ServiceDesk Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Man

Leeftijd: 32

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: Telecom Support
Functie: Leidinggeven ServiceDesk
Werkzaamheden: Dagelijks ervoor zorgen dat alle klanten geholpen worden. Het is een installatiepartner van vele internetproviders. Het werkt samen met ZZP-ers in de ICT die extra klanten krijgen vanuit het bedrijf. Hierbij heb ik zowel leidinggevende functie op de werkvloer en tevens contact met de monteurs en klanten.

Albert Heijn, Almere
Functie: Vakkenvuller
Werkzaamheden: Medewerker op de groente-afdeling. Hiermee ben ik gestopt, omdat ik in Amsterdam ging studeren en het werk geen uitdaging meer had.

ASC Waterwijk, Almere
Functie: Barmedewerker
Werkzaamheden: Als barmedewerker op de voetbalclub. Dit was het voorzien van drinken en snacks voor de consumenten. In verband met ander werk heb ik de werkzaamheden neergelegd

Drukwerk Verspreiders, Almere
Functie: Krantenbezorger
Werkzaamheden: Kranten bezorgen in de ochtend. Denk aan; volkskrant, AD, Financieel dagblad etc. Gestopt, omdat ik het werk niet meer leuk vond en ik een andere baan aangeboden kreeg

Opleidingen en cursussen: HAVO, HAVO (niet behaald)
MBO, Marketing & Communicatie (behaald)

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Ik ben een erg sociaal persoon zoals bij mijn interesses al aangegeven. Ik ben erg enthousiast als ik op de goede plek zit en kan medewerkers/collega's goed motiveren om werkzaamheden te verrichten. Wanneer mensen niet goed in hun vel zitten, weet ik ze op de juiste manier te raken zodat zij zich beter voelen. Verder ben ik erg spontaan en oplossingsgericht.

Soms kan ik wel iets te veel hooi op me vork nemen, omdat ik zelf bezig wil zijn. Dit is een leerproces waar ik nu mee bezig ben,

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Tijdelijk

Reageren op dit CV