CV Management Assistente Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 68

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: 1974 – 1988: Directiesecretaresse / Office Manager
vast dienstverband bij diverse organisaties in de communicatiebranche

1989 – 2009: Personal Assistant / Management Support / Facility Management
op interim basis als freelancer (zzp’er) bij diverse nationale en
internationale bedrijven (commercieel/zakelijke dienstverlening)

2010 – 2013: Management Support / Facility Management
vast dienstverband bij een internationaal Trust Kantoor

Taken/werkzaamheden:
- 24/7 beschikbaar in verband met internationale activiteiten;
- time management (complex agendabeheer, bewaken deadlines en acties);
- beheer e-mail correspondentie, zelfstandig opvolgen;
- vergaderingen voorbereiden, notuleren en actiepunten bewaken;
- vervaardigen diverse rapportages en presentaties (powerpoint, excel, CRM);
- beheer van en uitvoering geven aan ICT-projecten, juridische en HR gerelateerde zaken (Arbo, RI&E);
- opzetten van filingsystemen en archiefbeheer (intern en extern);
- voorbereiden en begeleiden grote interne en externe verhuizingen/verbouwingen;
- regelen en beheer facilitaire zaken (gebouwbeheer, contracten, catering, schoonmaak);
- organiseren (internationale) conferenties, inclusief hotelaccommodatie, vliegtickets en aanvullend programma;
- adviseren en implementeren van nieuwe bedrijfsactiviteiten;
- leidinggeven aan en herstructureren van ondersteunende afdelingen.

Opleidingen en cursussen: Havo / Engelse Handelscorrespondentie / Leidinggeven aan Teams GITP

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Autodidact. Kan - binnen redelijke grenzen - alles leren.
Energiek, enthousiast, gedreven, loyaal, veeleisend, uitermate integer en zeer representatief.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV