CV secretaresse Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 55

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: februari 2010 - maart 2014
Bouwend Nederland, regiokantoor Amsterdam.
Secretaresse. Samen met een duo-collega heb ik een parttime functie op het secretariaat van het regiokantoor. We hebben in de basis een werkverdeling, wat inhoudt dat ik alle voorkomende secretariaatswerkzaamheden voor de regiomanager uitvoer en daarnaast runnen wij samen het secretariaat. Op het regiokantoor werken 4 beleidsmedewerkers en de regiomanager. Naast werkzaamheden voor de regiomanager heb ik de ad-hoc werkzaamheden voor de overige collega’s en alle taken die bij de receptie voorkomen, voorraad kantoorspullen bijhouden, vergaderingen en vergaderruimte voorbereiden, mailings uitvoeren, het actueel houden van databestanden etc.

januari 2001 - januari 2010
VOF Mahler4 te Amsterdam (in loondienst bij G&S Vastgoed B.V. en per september 2008 als ZZP’er).
Management assistent. Voor dit projectbureau het secretariaat opgezet. Aanspreekpunt van het projectbureau. Uitvoeren van alle voorkomende (directie)secretariaatswerkzaamheden. Vanaf 2003 samen met een collega secretariële ondersteuning verzorgd voor de projectdirectie en projectmanagers.

januari 2000 – december 2000
Speelgoedwinkel “De Kleine Nicolaas” te Amsterdam
Verkoopster in gespecialiseerd speelgoedwinkeltje.

oktober 1994 – december 1999
IBC Bouwgroep b.v. te Amsterdam
Directie secretaresse. Hoofdtaak van deze functie was het verdelen, mede uitwerken en controleren van alle voorkomende correspondentie, bijwonen van managementteam vergaderingen, voorbereiden van stukken t.b.v. vergaderingen, agenda’s bijhouden, assisteren bij het uitwerken van het kwaliteitszorgsysteem, secretariële ondersteuning bij de afdeling Acquisitie.

februari 1994 – september 1994
Woningcorporatie Nieuw Amsterdam
Taken van het hoofd secretariaat overgenomen wegens ziekte. Deze bestonden onder andere uit: Toezicht houden op de interne postdistributie, het inschrijven, verdelen, controleren en mede uitwerken van de uitgaande correspondentie, externe postverzorging, bijhouden voorraad kantoorartikelen, helpdeskfunctie voor WordPerfect, handleidingen maken voor werken met macro’s, inwerken van nieuwe tijdelijke krachten.

september 1990 – december 1993
Klomp & Volkersz Bouw b.v. te Amsterdam
Als secretaresse afdeling Inkoop begonnen. Hoofdtaken: het uittypen en verzenden van contracten en bijkomende secretariaatswerkzaamheden voor de afdeling. Archiveringssysteem zelfstandig opgezet voor inkoopcontracten en WKA-gegevens om het bijhouden hiervan te vergemakkelijken. In 1991 doorgestroomd naar de functie van secretaresse voor vijf project-/bedrijfsleiders, gecombineerd met de functie van receptioniste/telefoniste. Meest voorkomende werkzaamheden: agenda’s bijhouden, uitwerken van alle voorkomende correspondentie (memo’s, brieven, verslagen etc.), archiveren, bijhouden voorraad kantoorartikelen, factureren, gasten ontvangen.

Opleidingen en cursussen: Ik heb een NLP opleiding afgerond en ben gecertificeerd Master-Practitioner NLP.
Na een typecursus die ik heb gevolgd ergens in de jaren '90, kan ik zeer snel blind typen.

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Ik heb een prettige telefoonstem. Ik ben rustig van aard en maak wel graag contact met andere mensen. Tijdens mijn werk behoud ik het overzicht en kan tegelijkertijd ook goed focussen op een klus die af moet. Samenwerken doe ik graag. Heb humor en ben sociaal ingesteld.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Parttime

Reageren op dit CV