CV Administratief mederwerkster Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 54

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring:
2008-2010 Oranje Nassau school / Camping de Geulderd
Vrijwilliger / Callcenter agent
Op vrijwillige basis ben ik actief bezig geweest bij het organiseren van schoolactiviteiten op creatief gebied. Op dezelfde wijze heb ik deze activiteiten ook ingezet binnen het animatieprogramma van camping de Geulderd in Limburg. Zelf actief zijn met creatief ontwerpen en ook het plannen en organiseren voor groepen geeft mij veel voldoening. Ook ben ik korte tijd werkzaam geweest voor een callcenter.

2001-2007 Telegraaf Customer Contact Center (T3C)
Callcenter agent
Binnen T3C ben ik op alle units werkzaam geweest zowel inbound als outbound.Naast de werkzaamheden met betrekking tot het behoud van klanten was ik ook inzetbaar voor mutaties, klachtenafhandeling en after sales. Ik heb hier geleerd vanuit de gehele afdeling T3C de afzonderlijke onderdelen te overzien in alle facetten.

1999-2000 Tasmania Handel- Maatschappij BV
Secretariaat medewerkster
Tasmania is een handelsorganisatie met twee hoofdtakken. Enerzijds importeren en landelijke verkoop van lampen en batterijen. Anderzijds houtskool, briketten, barbecues en daarbij behorende accessoires. Van aanmaakblokjes tot lampolie en van tuinfakkels tot diverse aluminium schaaltjes.

Binnen het secretariaat verzorgde ik dagelijks de vrachtbrieven en verzendbonnen, facturen, creditnota’s en offertes. Ook waren mijn taken het reserveren van vergaderruimte. opvragen van offertes over cursussen en vergader locaties, in- en uitboeken van post. Kortom een administratieve duizendpoot.


1992-1999 GVB Amsterdam
Metrobestuurder / Administratief medewerker
1992 – 1995 metrobestuurder
1995 - 1999 administratief medewerker
Door een ongeval was het niet langer meer mogelijk om de functie van metrobestuurder uit te oefenen.

Binnen het GVB ben in daarom van functie veranderd. Ik was werkzaam op de afdeling P&O en deed alle voorkomende werkzaamheden op personeelsgebied ter ondersteuning van de personeelsfunctionaris. Ook heb ik gewerkt op de afdeling infrabeheer. Werkzaamheden: maken van roosters voor de monteurs en opzichters, bijhouden van de kleding administratie,het bijhouden van de auto administratie, produceren van een storingoverzicht en het bijhouden van de agenda’s van diverse managers. Op de afdeling automatenbeheer waren mijn werkzaamheden:
Invoeren van verkoop gegevens van diverse soorten vervoerbewijzen uit de verschillende soorten automaten .Indeling van het personeel dat zich bezig houdt met de lichting en onderhoud van de diverse automaten. Deze personen draaiden een rooster in wisseldienst.


1987-1991 Verkoopster / Bloembinder
In verschillende winkels

Opleidingen en cursussen: OPLEIDING
2005-2006 CRM /Siebel
1998 DiversMS Office, Word en Excel
1994 metro bestuurder
1992 Bijzonder opsporings ambtenaar
1990-1991 MBO ondernemers diploma

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: “Een positief ingestelde vrouw met gevoel voor humor die zich goed staande weet te houden in een “mannencultuur”. Goed ontwikkelde communicatieve en administratieve vaardigheden en opgegroeid in een ondernemersfamilie werkzaam in de logistieke branche. Is praktisch en oplossingsgericht ingesteld en kan goed luisteren waardoor zij goed in staat is om verkoopsignalen te herkennen

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Parttime

Reageren op dit CV