CV financieel administratief medewerker Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Man

Leeftijd: 32

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: Bedrijfsnaam: MEGA Autoverhuur Periode: 01-02-2011 tot 17-01-2012
Functie: Financieel administratief medewerker
Werkervaring Verwerken van inkomende post en facturen. beantwoorden van mailtjes en de telefoon. Zorgdragen voor de ontwikkeling van eigen kwaliteit door het actueel houden van kennis en vaardigheden. Het verwerken van standaard rapportages voor de opdrachtgever en/of klant/debiteur in samenwerking met de afdeling Business Support.



Bedrijfsnaam: Adrespo Consultancy BV. Periode: 01-09-2013 tot 17-07-2014 Functie: Assistent accountant
Werkervaring: Controleren en verwerken van alle uitgaande en binnenkomende facturen Voorbereiden van de omzet belasting, betalingen bewaking van debiteuren Inboeken van Bank- en kasboek, aansluiten tussenrekeningen Muteren en controle van gegevens, binnenkomende post, crediteuren- en debiteurenbeheer. Beheer inkoopfacturen,bankafschriften,kostendeclaraties van personeel. Archivering van documenten. Het bewaken van de kwaliteit van diverse sub administraties. Rapporteren aan CFO en Senior Administratief medewerker Finance. En overige bij behorende administratieve werkzaamheden.

Opleidingen en cursussen: Mbo 1 tot 4
MS offise

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Ik ben een harde werker, mijn werktempo ligt hoog, met een hoog kwaliteit en pressies

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV