CV Freelancer zakelijk coördinator/administratie Amsterdam
Persoonsgegevens:
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 47
Woonplaats: Amsterdam
Kennis, opleidingen en ervaring:
Opleiding: HBO/ HTS
Stages en werkervaring: Freelance opdracht: administratie
Juni 2014 - heden
Theatervooropleiding Amsterdam
Zorg dragen voor adequaat financieel beheer, studentenadministratie opzetten en bijhouden, facturering & betalingen.
Freelance opdracht: zakelijk coördinator
Februari 2013 heden
Amsterdam Fringe Festival, Amsterdam
Fondsenwerving, sponsorwerving, verzorgen van lange termijn businessmodel, in samenwerking met de artistiek leider ontwikkelen van een duurzaam organisatiemodel, zorg dragen voor adequaat financieel beheer, opstelling algemene begroting, werkbegroting, budgetbeheer, financiële opvolging, projectbegroting, afrekening, facturering & betalingen, aansturen van productie en kassa, contractbeheer.
Freelance opdrachten: coördineren vijf scholen Amsterdam-Oost, coördineren slotdag, opzetten Googleomgeving
November 2012 heden
De Schoolschrijver, Amsterdam
Voor De Schoolschrijver zorgen dat het Schoolschrijvertraject correct verloopt. Contacten met scholen en schrijvers onderhouden, digitaal planbord vullen en bijhouden, schoolbezoeken afleggen. Zorgen dat stichting De Schoolschrijver een 'Googleomgeving' krijgt, Google Apps installeren, gebruikersaccounts aanmaken, intranet opstarten, handleidingen schrijven.
Freelance opdracht: organiseren workshop, masterclass en festival
Juni 2012 december 2012
Literair Werk, Amsterdam
In opdracht van Literair Werk organiseren van een schrijfworkshop, een seminar en een festival. Taken: benaderen van artiesten, maken van afspraken met locaties, maken van productieplanning en draaiboeken, organiseren van kaartverkoop, vrijwilligerscoördinatie, opstellen van eindafrekeningen voor fondsen, pr-activiteiten.
Office manager/back office medewerker
Januari 2012 december 2012
Speech Republic, Amsterdam
Secretariaat opzetten en structureren, handboek secretariaat samenstellen, facturering, klantendatabase aanmaken en bijhouden, agendabeheer, trainingsruimtes op orde houden, alle IT-zaken onderhouden.
Boekverkoopster (25 uur p.w.)
Augustus 2011 januari 2012
Boekhandel Hoogstins, Amsterdam
Kassa draaien, klanten adviseren, opzetten social media accounts en bijhouden, boeken bestellen, acties op touw zetten om de boekverkoop te stimuleren.
Projectleider (32 uur p.w.)
Augustus 2006 juli 2011
Passionate Bulkboek, Rotterdam
Budgetteren, subsidies aanvragen, plannen, medewerkers aansturen op diverse educatieve projecten, innoveren, beleidsplannen en jaarverslagen opstellen, contacten onderhouden met auteurs, artiesten, vormgevers, uitgeverijen, culturele locaties en andere festivals. Tevens lid van managementteam.
Boekverkoopster (16 uur p.w.)
Juli 2001 - augustus 2006
Piu Kinderboeken, Amsterdam
Allerhande winkelwerkzaamheden, opzetten van een bedrijvenservice (geboortepakketten, sinterklaaspakketten etc), bijhouden van de website.
Projectmedewerker (32 uur p.w.)
November 2002 - februari 2006
Stichting BulkBoeks Dag van de Literatuur, Amsterdam
Organiseren van evenementen en projecten voor scholieren met betrekking tot de Nederlandstalige literatuur (BulkBoeks Dag van de Literatuur voor 6.000 scholieren, Dag van de Jonge Jury voor 1.250 scholieren, de Inktaap, de Gouden Strop). Hiervoor onderhield ik contacten met scholen, uitgeverijen, auteurs, drukkerijen, vormgevers etc.
Opleidingen en cursussen: Masterclass Event Management, maart 2013
Een tweedaagse masterclass over alle facetten van het organiseren en managen van een festival. Onderwerpen die aan bod kwamen waren onder andere fondsenwerving, pers en programmering.
Gegeven door Paul Gudgin, oud-directeur Edinburgh Fringe Festival.
Workshop Google Apps, maart 2012
Een workshop van een dag waarbij alle ins en outs werden behandeld van het werken met alles wat met Google te maken heeft: gmail, Google Drive, Google Forms etc. Daarnaast volgde ik een deelworkshop over het CRM systeem Insightly.
Boekhandel en Uitgeverij, Amsterdam, Noord Holland
HBO, diploma behaald in 2001
B.A.C., Schagen, Noord Holland
VWO, diploma behaald in 1996
Frans, Duits, Nederlands, Engels, Economie 1, Geschiedenis, Aardrijkskunde
Journalistiek en Voorlichting, Utrecht, Utrecht
Diploma niet behaald
Overige informatie:
Rijbewijs: Geen
Eigen vervoer: Nee
Persoonlijke eigenschappen: Ik sta positief in het leven, ben extravert, sta open voor nieuwe ideeën/werkwijzen/contacten, kan soms doordraven als ik enthousiast ben.
Hobby's en interesses:
Gewenste contractvorm: ZZP-er
Gerelateerde Cv's
-
Controller
HBO/ HTSAmsterdamParttimeJuni 2016: Part Time Controller bij Young in Prison Augustus 2012 Juli 2015: Finance Manager Greenpeace EU en Senior Financieel Medewerker Greenpeace Nederland Dec 2010 – Feb 2012 : De Bascule,... Lees meer
Bekijk CV -
Magazijnmedewerker, verkoop specialist boeken tijdschriften
LBO/ LTSAmsterdamFulltimeV&D als verkoper apics flexjobs orderpicker
Bekijk CV -
Management Assistent
HBO/ HTSAmsterdamFulltime*Afstudeeronderzoek ‘Retire with Graffiti&Street art’.(Een kapitaalkrachtige doelgroep koppelen aan graffiti&street art) *Opdracht Trajectum Lumen (gemeente Utrecht) als projectleider *artKi... Lees meer
Bekijk CV -
Magazijnmedewerker
MBO/ MTSAmsterdamFulltimeUNITED COLOR OF BENETTON. (Holland). July, 2012- June, Currently. (Netherlands) -Making expeditions and preparing orders. -Scanning and control of inventory. -Organizing and delivering the goods... Lees meer
Bekijk CV -
Horeca medewerker
LBO/ LTSAmsterdamFulltimeik heb gewerkt bij horcabedrijf vermaat.
Bekijk CV