CV administratief medewerkster, boekhoudkundig medewerkster Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 35

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: 15-05-13 tot 18-06-13: Randstad > Financieel administratief medewerker
*Facturen invoeren in Imuis en Twinfield
*coderen van facturen en archiveren

03-2011 tot 08-2012: NKI-AVL ziekenhuis>administratief medewerker archief
*Het in hangen van dossiers, het uitlenen, zoeken van dossiers( via het programma Chipsoft ) en statussen maken.

12-2009 tot 11-2010: Persgroep distributie> administratief medewerker
*Bezorgovereenkomsten invoeren: NAW- gegevens van een nieuwe bezorger invoeren in het systeem, koppelen aan een wijk
*Registratielijsten in het systeem zetten, welke invaller of vaste bezorger heeft deze week de wijk gelopen dit heeft invloed op
de betaling. (paradise 5 en keesing)
*Telefonische contacten met Regio manager, Distributeur en bezorger.
*Foutieve betalingen her berekenen, doorgeven aan financiële administratie om het juiste bedrag uit te laten betalen of te corrigeren.

10-2008 tot 10-2009: Slotervaartziekenhuis> medewerker Crediteuren/Debiteuren administratie.
*Post sorteren, De binnen gekomen post nakijken en verdelen.
*Facturen controleren, coderen en inboeken in het systeem.(Vila)
*Aanmaningen controleren op openstaande posten in het systeem.
*Telefonisch contact houden met de klanten.
*Mutaties doorvoeren.
*Bank en kas boekingen
*Basis ervaring met het grootboek en de jaarrekeningen.
Dit heb ik echter niet vaak gedaan.

07-2007 tot 08-2007: Rabobank Zwanenburg > archief medewerkster
*Archief werkzaamheden. Het in orde brengen van het archief.
Aanvullen van de kantoorartikelen.

Stage:

05-2007 tot 10-2007: Rabobank Amsterdam, medewerker Crediteurenadministratie. (studie mbo)
*Post sorteren.
*Aanmaningen controleren op openstaande posten in het systeem.
*Facturen controleren, coderen , invoeren in het systeem.(SAP)
*Telefonisch contact houden met de klant.
*Archief werkzaamheden, het opschonen van de kluis en de dossiers die in de kluis aanwezig zijn.
Dit heeft te maken met hypotheken, aflossingen en contracten enz.

2005: Thuiszorg Amsterdam: Administratief medewerkster (studie vmbo)
*10 weken lang op de vrijdag heb ik hier de personeelsadministratie gedaan.
*Uren bijhouden van de medewerkers, NAW gegevens invoeren. NAW gegevens invoeren van de mensen die thuiszorg nodig hebben. Het aantal uur die zij nodig hebben per week of per dag.

Opleidingen en cursussen: 2006-2009 MBO Boekhoudkundig medewerkster nivo 3. diploma behaald juli 2009.
2001-2005 Vmbo-k Wellant College Sloten. Diploma behaald.
1993-2000 Basisschool Ichthusschool.

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Ik ben leergierig, sta open voor nieuwe uitdagingen.
Ben klantvriendelijke en behulpzaam, wanneer mensen iets aan mijn vragen doe ik dit voor ze. Ik ben ordelijk en sociaal. Ook ben ik altijd op tijd. Ik kom mijn afspraken na en mijn werk is altijd op tijd af. Een 9 tot 5 mentaliteit heb ik niet, want ik begin liever vroeger.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Parttime

Reageren op dit CV