CV Analist HR,HR Adviseur Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 48

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: HBO/ HTS

Stages en werkervaring: Analist HR, Technology, JUL 2013 - heden
Als Analist HR, Technology ben ik verantwoordelijk voor het leveren van oplossingen die de processen verbeteren binnen Human Resources. Daarnaast beheer ik het HR Systeem (Oracle/SuccessFactors) wat gebruikt wordt door het HR Team en 2000 medewerkers.

Belangrijke prestaties (verrichtingen):
 Voorzien van technische oplossingen.
 Zorgdragen voor een efficiënt proces en project management.
 Updaten van het HR systeem.
 Assisteren bij het lanceren nieuwe Global Performance Management, Talent en Recruiting systeem
 Verantwoordelijk voor het onderhouden en ondersteunende van HR-systemen
 Gegevens ophalen, opvragen van gegevens, werkstructuur creaties, het bijwerken van informatie binnen de HR-systemen, data migratie en uploads, integratie van nieuwe applicaties, contacten met IT support teams en andere zakelijke partners, rapportage verbeteringen en hoc verzoeken.

HR Adviseur, AUG 2006 – FEB 2011 (verhuizing naar Denver, Amerika)
Het verstrekken van advies en het bijstaan van het management en medewerkers op het gebied van het personeelsbeleid en procedures. Ervoor zorg dragen dat Human Resources zaken, eerlijk en consequent behandeld worden in overeenstemming met de wettelijke en bedrijfseisen. Het werven van nieuwe medewerkers, waaronder het beheer van de functiebeschrijvingen en het adverteren en contact met werving- en selectiebureaus. Ervoor zorgen dat alle gegevens worden bijgewerkt en zorgvuldig worden bewaard in het HR Informatie Systeem. Het assisteren van collega’s en HR Advisors in het ad hoc oplossen van problemen, evenals het overbrengen van kennis aan hen.

Belangrijke prestaties (verrichtingen):
 Beheer van werk- en verblijfsvergunning, relocatie pakketten en de 30% belasting regeling.
 Creëren en verbeteren van het HR rapport proces, resulteerde in openbaarmaking van accurate gegevens van de Liberty Global BV Facts Sheet.
 Verbeteren van het Management Trainee Development plan, opbouwen van een goed contact met alle trainees. Betrokken bij het werven van nieuwe trainees.
 Assisteren in het creëren van een HR handboek.
 Ziekteverzuim, Arbo, Re-integratie.
 Creëren van een Manager Toolkit.
 Assisteren in het Performance Management System.

HRMS Administrator, JAN 2006 – JUL 2006
HR administratieve ondersteuning en er zorg voor dragen dat de HR informatie systemen met gegevens worden bijgewerkt en zorgvuldig worden bewaard. Wekelijks rapportage leveren en het creëren van ad hoc rapporten. Samen met de salarisadministrateur verantwoordelijk voor de salarisadministratie.

Belangrijke prestaties (verrichtingen):
 Eerste aanspreekpunt voor alle HR relaterende zaken.
 Meehelpen bij het inrichten van HRMS.
 Verzorgen van de administratieve verwerking van nieuwe en oude medewerkers.
 Assisteren bij het wervingsproces, contact onderhouden met werving- en selectiebureaus, het opzetten van gesprekken en bijbehorende zaken.
 Assisteren bij ad hoc projecten.
 Verzuimbeheer.
 Arbeidscontract opstellen.

HR Assistant, MAY 2005 – DEC 2005
De HR manager ondersteunen en helpen bij het verstrekken van een uitgebreide HR dienstverlening aan een toegewezen account. Tevens de administratieve ondersteuning van het HR team en het bieden van directe HR ondersteuning aan de medewerkers binnen de toegewezen account.

Belangrijke prestaties (verrichtingen):
 Assisteren bij aanname/intake van alle nieuwe starters, werving- en selectieproces: het plannen van sollicitatiegesprekken, contact met kandidaten en referentie controle.
 Contact onderhouden met medewerkers ten aanzien van het ziekteverzuim en zorgen dat de vakantiedagen up to date in het systeem staan.
 Maandelijks bijhouden van de organogrammen.
 Assisteren bij exit gesprekken.
 Verwerken van de gegevens wanneer medewerkers uit dienst gaan.

MEDIAMARKT, Groningen
Europa’s grootste winkelketen die gespecialiseerd is in consumentenelektronica. (www.mediamarkt.com)
Informatiebaliemedewerker AUG 2001 - APR 2005

Stages
LANDAL GREENPARKS, Aalden
Scriptie: het optimaliseren en beter laten samenwerken van verschillende bedrijfsaspecten omtrent de golf-faciliteiten op het park.

D-REIZEN, Amsterdam
Assistent Filiaalmanager

Opleidingen en cursussen: Arbeidsrecht - NCOI GROUP - Amsterdam (2 van de 3 certificaten behaald: De Arbeidsovereenkomst en Beëindiging van de Arbeidsovereenkomst, geen diploma behaald)
Bachelor in Tourism Management - HBO Nederland - Groningen (2001-2005, diploma behaald)
Aardrijkskunde - NHL - Leeuwarden - (1999-2001, Propedeuse behaald)

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Ervaren en zeer effectief in het managen van vraagstukken van mensen. Aandacht voor hoe anderen denken en voelen en uitstekende sociale vaardigheden. Ruimdenkend en flexibel, een breed scala aan interesses, goed ontwikkeld gezond verstand en een praktisch vermogen. Functioneert goed in teamverband maar ook zelfstandig. In staat om multiculturele verschillen te managen dankzij 6 jaar professionele ervaring.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV