CV Allround office manager met organisatorisch talent Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 53

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: Exprezz agency -
1994 tot 2009
– Freelance deejay / organiser special events / Artist booker & PA
– Weekend job
Organisator ( medeorganisator ) van verschillende projecten / evenementen,
Events georganiseerd in o.a. de Melkweg, Panama, Sugar Factory, club NL, Paard van Troje. Medeorganisator voor Muziek en Meer festival ( Villa Westend 2009 ) en het Droomfestival ( Blijburg, 2009 ). Medeorganisator voor dj tours in Miami ( inclusief modeshow voor G-sus en Chick on a Mission), organisator van Miami Events in Club Panama / Amsterdam ( inclusief modeshow voor Chick on a Mission). Deejay voor afterparty Incognito in de Paradiso / Amsterdam. Mede-organisator van Star Wars premier party @ Pathé Cinema’s 2004. Organisator van Westside Bollywood juni 2005 een officiële sub-event voor de IFFA in samenwerking met IAmsterdam. 3 x organisator van Amsterdam Dance Event in oktober 2005, 2007, 2008 @ de Melkweg, Panama en de Odeon. Organisator van dj Promotion contest @ Hotel Arena 2006. Deejay voor de Goldwell promotie tour in Nederland en de Benelux, deejay voor Christian Albers formule 1 race – Monaco a/d Maas te Rotterdam. Momenteel in 2010 ben ik nog actief als Resident deejay ( 1 x per week ) bij restaurant Nomads, onderdeel van de IQ Creative company (Supperclub).
Mijn werkzaamheden m.b.t. het organiseren van events zijn o.a. concept bedenking, het aanvragen van vergunningen, huren van locaties, offertes maken, vluchten boeken. Website onderhoud, het maken van overeenkomsten tussen klanten en evenementenbureau. Het maken van overeenkomsten tussen leveranciers en evenementenbureau. Factureren. Het maken van draaiboeken, riders en plattegronden. After sales uitvoeren, genereren van vrije publiciteit, persberichten maken en pers contacten onderhouden, het opzetten van reclame/promotie campagne, sponsoring regelen tot het boeken van artiesten.

Artbox - Centre for Creation
– januari 2007 tot oktober 2009
– Office Manager
Artbox CfC is een agentschap voor bekende illustratoren, animatoren en fotografen. Mijn functie inhoud; het assisteren van de directie en de vertegenwoordigers op het gebied van communicatie ( brieven, email- en telefoonverkeer ), de factureringen verzorgen en archiveren, het mede- organiseren van presentaties en vergaderingen notuleren. Het assisteren van de boekhoudster op het gebied van personeelszaken en de maandelijkse financiële administratie rapporteren m.b.t. de facturen en declaraties. Het organiseren van bedrijfsborrels & lunches en verschillende exposities. Website onderhoud, verantwoordelijk voor de maandelijkse mailing van de newsletter, Guerrilla acties opzetten, organiseren van het eindejaarsborrel voor alle business contacten. ( www.artbox.nl )

Freejobs
– september 2006 tot december 2006
– Intercedent
Inschrijven van kandidaten voor werken op grote evenementen op horeca gebied, o.a. de Arena en de Rai. Het inplannen van het personeel ( 300 studenten per weekend ). Het maken van offertes, bevestigingen versturen, relatie beheer onderhouden. Sales werkzaamheden ( verantwoordelijk voor reserveringen en boeken van een event ), debiteuren en crediteuren administratie bijhouden.

Frankendael Party Center
– november 2005 tot augustus 2006
– Event manager
Organisator en verkoper van arrangementen voor de verschillende accommodaties van Frankendael o.a. het inplannen van; bruiloften, gala’s, condoleances, vergaderingen, bedrijfsfeesten en diners. Het maken van offertes, bevestigingen versturen, relatie beheer onderhouden. Sales werkzaamheden ( verantwoordelijk voor reserveringen & partijen ). Marketing campagnes opzetten, advertenties maken en adverteren bij verschillende kanalen. Het maken van folders van de speciale seizoen/feestdagen arrangementen. Debiteuren en crediteuren administratie onderhouden.

Audio One BV - juli 2003 tot augustus 2005
– Office manager / junior boekhoudster
– wegens faillissement beëindigd.
Een ondersteunende functie in een verkoop en verhuur bedrijf van dj apparatuur en PA’s. Debiteuren en crediteuren administratie, personeel/salaris administratie, telefoonverkeer regelen, lunch verzorgen. Met verschillende computer programma’s gewerkt voor de boekhouding, verhuur en inventaris onderhoud. Ook onderhoud van relatiebeheer en commercieel medewerker. Verkoop en verhuur van de apparatuur met betrekking tot klanten te woord staan, de producten aanbieden, facturen en contracten maken en het beheer van de kas.


IC Company's ( Inwear/Matinique store in A'dam )
07/2002 - 07/2003
- Office Manager
Salarisadministratie bijhouden en versturen naar hoofdkantoor, assisteren van shopmanager, contact persoon tussen hoofdkantoor en winkel, roosters maken, klachten behandelen, lunch verzorgen, klanten ontvangen, orders verwerken, display materiaal en etalages verzorgen, special events organiseren ( o.a. familie sale avonden, vergaderingen, personeeluitjes).


Hennes en Mauritz
2000 - 2002
– Office Manager HK A'dam
Ondersteunende en centrale punt van alle afdelingen op het hoofdkantoor voor het uitvoeren van administratief werk, beheren van kas voor uitbetalingen declaraties, shopinfo wekelijks maken en digitaal versturen naar alle H&M shops in Nederland, telefoonverkeer regelen voor alle afdelingen, bouwprojecten begeleiden met uitzenden van personeel en hotelboekingen, klachten verwerken, lunch verzorgen voor vergaderingen, post verwerken, koeriers en andere diensten verzorgen.


Hotel Delta
- 1998 tot 2000
- Front office manager
Reserveringen, debiteuren en crediteuren administratie, declaraties, kasboek bijhouden en declaratie verwerken, website onderhoud, arrangementen bedenken en uitwerken, contracten opstellen met reisorganisaties, inwerken van nieuw personeel.


Planet Hollywood
- 1996 tot 1998
– Office Manager en cashfloat supervisor
Wegens faillissement beëindigd
Medeorganisator van special events, uitcashen van servers, kasboek bijhouden, werken met Excel, Microsoft en Outlook, groepsreserveringen, secretariële werkzaamheden, salarisadministratie, roosters maken. Organiseren van special events, voorpremières, deejay voor special events.


Pathé Tuschinski
- 1994 tot 1996
– Service medewerker
Kassa werkzaamheden, bestellingen en voorraad beheer, inwerken van nieuw personeel, kas opmaken en bar diensten draaien. Mede organiseren van premières,
deejay voor personeelsfeesten.

Bank de Suez
1992 - 1993
– Front office manager HK A'dam
Ondersteunende van alle afdelingen op het hoofdkantoor m.b.t. uitvoeren van licht administratief werk en agenda beheer, beheren van kas voor uitbetalingen declaraties, telefoonverkeer regelen, gasten ontvangen, hotelboekingen, lunch verzorgen voor vergaderingen, post verwerken, koeriers en andere diensten verzorgen.


Entertainer op Mallorca -
zomer 1991 -
Animatrice
Weekprogramma met sport en spel voor hotelgasten organiseren, leiden en uitvoeren.

Opleidingen en cursussen: Mavo diploma 1984-1988 te Venray
Ned., Eng., Duits, wiskunde, economie, geschiedenis.

MDGO Mode-Kleding opleiding 1988 – 1989 te Venlo
Niet afgerond, geen diploma.

Europese Receptioniste diploma 1990 – Business School Notenboom te Eindhoven
Kantoorpraktijk, economie, internationale boekhouding, typediploma & MS-Office, Ned., Eng., Duits, Spaans, e.a.

Internationale Hostess diploma 1991 - Business School Notenboom te Eindhoven
Toerisme, topografie, PR & marketing, menu & drankenkennis, economie & marketing, rechten, EHBO, kunstgeschiedenis, toneelles, Word, Outlook, Excel, Engels, Nederlands, Duits, Spaans, e.a.

Cursus: Typdiploma, MS-Office, Fotoshop, Ableton 8.1

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Innovatief, ondernemend, harmonieus, flexibel, enthousiast, representatief, teamplayer met leidinggevende capaciteiten.










Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Parttime

Reageren op dit CV