CV Administratief / Commercieel Medewerker Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Man

Leeftijd: 54

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: Stage

1988 Accountantskantoor te Zaandam, 3 maanden
invoeren, archiveren, post.

1991 ANWB winkel/reisbureau te Zaandam, 6 maanden
int. rijbewijzen afgeven, kassa, route uitstippelen
reisgegevens versturen, winkelwerkzaamheden.



Werkervaring

Apr’10 – Nov’11 AmsterdamPR /De Perslijst – Data / Administratief Medewerker
Database controleren om te zorgen dat persberichten aankomen bij de
juiste personen. Dagelijks contact met journalisten op de redactie van
tv- en radio programma’s , vakbladen, glossy’s, dagbladen of huis-aan-huis-kranten, freelance journalisten, stylistes en fotografen. Werken met targets. Website optimalisering. Klachten behandelen. Rapporteren aan finance.

Jan ’08 – Mrt’10 PCM Uitgeverij – Medew. Klantenservice / Erntige Klachten (uitzendbureau) Klachten oplossen van abonnees om deze te behouden, oplossing zoeken met rayonmanagers en distributeurs telefonisch en via mail, deze terugkoppelen naar lezersservice van de verschillende krantentitels. Database up to date houden. Voorbereidend werk doen, collega’s inwerken. Roosters maken.




Aug’07 - Sept’07 Ariez Pharma Consultancy – Sales/ Traffic Medewerker
Advertentieplaatsingen inplannen, archiveren, opstellen offertes en contracten, voorbereiden en verzenden van acquisitiemailings.


Sept‘05 - Aug.‘07 GFK Marketingonderzoeksbureau – Data Entry Medewerker
Coderen en koppelen van verkoopresultaten retailers, technische specificaties van producten verkrijgen door e-mail, telefoon, deze correct invoeren, mail bestanden up to date houden, elektronisch archiveren, werkprocessen verbeteren waar nodig.

2001 - Aug.’05 Initiative (Media)- Eindverantwoordelijke Bewijsnummer- afdeling
Teruggevraagd om de afdeling aan te sturen. Verantwoorden aan manager, monitoren van posities, vergaderen met andere afdelingen, opbouwen en onderhouden van goede relatie met klanten en uitgevers, organiseren en prioriteiten stellen.

1998 - 2001 Media Exposure- Medewerker Bewijsnummers, o.a. verzenden
bewijsnummers, nauwkeurig verzenden van advertentiemateriaal. Controle op tekst, receptionele werkzaamheden.

1992 - 1998 Initiative Media- Medewerker Bewijsnummers, controleren van
advertenties in dagbladen, tijdschriften, bij foutieve plaatsingen
telefonisch onderhandelen met div. uitgevers, over de prijs
plaatsingsvoorwaarden en kwaliteit, Crediteuren- adm., facturatie.




Opleidingen en cursussen: Opleiding

1987 - 1989 M.E.A.O, Adm. richting
1989 - 1992 MBO - Toerisme, S.E.P.R.1

Cursussen

Basis Reclame, certificaat
Marketing Communicatie. A, gedeeltelijk
Communicatieve Vaardigheden, certificaat
Klantenservice op wereldformaat

Overige informatie:

Rijbewijs: Geen

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Optimaal werk ik in teamverband, en de taken die ik zelfstandig moet uitvoeren doe ik nauwgezet en volledig. Mijn eigenschappen zijn: communicatief, leergierig, stressbestendig, flexibel, accuraat, sociaal, goed gehumeurd en positief ingesteld. Uit uw advertentie blijkt dat u een bijzonder gevarieerde functie aanbiedt en dat is precies wat mij zo aanspreekt; verschillende taken verenigen in een goed functionerend geheel.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV