CV Inkoper Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 48

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: HBO/ HTS

Stages en werkervaring: Werkgever: Zense Accessoires
Van december 2008 t/m januari 2009
Functie: Inkoper
Soort werkzaamheden:
- Inkopen van alle gegenereerde orders.
- Noteren orders in orderoverzicht per klant.(digitaal en op papier)
- Order opgeven bij de juiste producent
- Zorg dragen voor juiste maatindeling, duidelijk door geven door te standaardiseren
- Kleuren duidelijk doorgeven d.m.v. pantone nummers of lab dips
- Levertijden bevestigen aan producent
- Prijsbevestiging naar producent
- Samples versturen naar klant/producent voor kleuren, maten, nieuw product, dan wel shipping samples.
- Wekelijkse overzichten vragen aan de producenten voor controle (delivery scedual)
- Op tijd aangeven als orders in problemen raken qua levertijd.
- Het hele proces m.b.t. het inkopen overzichtelijk maken d.m.v. software programma dan wel een duidelijke routing, zodat overdracht bij ziekte/vakantie soepel verloopt.
Labeling
- Verantwoording voor het maken van labels/banderol/prijs en stickers/hangtas voor producten.
- DTP van de juiste producten, opdracht geven voor maken van foto’s aan styling afdeling.
- Opdracht geven aan fabrikant om labels/stickers etc. te maken
- Labels/stickers bestellen bij door klant toegewezen label fabrikanten.
- Goedkeuring(fysiek/digitaal) aan klanten vragen, danwel zelf geven aan producent
- Eindverantwoording voor het op tijd klaar/levering/goedkeuring van alle benodigde labels/stickers etc. .
Office management
- In overleg met styling afdeling schoon/leefbaar houden van het kantoor en magazijn
- Inkoop benodigde kantoorartikelen etc.
- Aansturing in overleg met styling van stagieres
- Bijhouden van vakantiedagen personeel
- Verantwoording voor het versturen van express pakketen naar fabrikanten of klanten(lab dips/ shipping samples/ labels etc. etc.) in samenwerking met styling
- Quality control voor alle producten/samples/brieven die het kantoor verlaten.

Werkgever: Getronics
Van: 2005 t/m 2008
Functie: Buyer

Soort werkzaamheden:
- Het op efficiënte, effectieve en planmatig manier inkopen van producten en diensten op zodanig wijze dat substantieel wordt bijgedragen aan de bedrijfsdoelstellingen en verantwoordelijk voor een kwalitatief hoogwaardige relatie met de leveranciers.
Taken:
- Levert een actieve bijdrage in het identificeren van de behoefte van de klant en biedt alternatieven
- Initieert een leveranciersstrategie voor de toegewezen cluster dan wel segment onder leiding van een senior leveranciermanager en stelt deze in overleg met de manager Inkoop vast.
- Levert een actieve bijdrage in het uitvoeren van inkooptrajecten van producten en diensten voor de toegewezen clusters (ICT, Facilities, marketing & staf, dan wel segmenten (Inhuur ICT-personeel, hardware, software).
- Levert een actieve bijdrage in het op gestructureerde wijze selecteren en beoordelen van leveranciers.
- Levert een actieve bijdrage in de onderhandeling over prijsstelling, overige condities en juridische voorwaarden en stelt contracten op.
- Beheert en bewaakt de uitvoering van de overeengekomen contracten en zorgt bij problemen voor adequate maatregelen.
- Levert een actieve bijdrage in de uitvoering van vendorrating binnen het toegewezen segment.
- Levert een actieve bijdrage in het beoordelen en bijbesturen van de performance van de leverancier.
- Levert een actieve bijdrage in het zorgdragen voor de kwaliteit, stabiliteit en beheerbaarheid van het leveranciersbestand en draagt zorg voor een actief relatiebeheer.
- Levert een actieve bijdrage in het vergroten van het toepassingsgebied van de overeenkomstendoor het toepassen van standaardisatie en uniformeren van productspecificaties
- Levert een actieve bijdrage in het signaleren van knelpunten binnen interne processen gerelateerd aan het inkoopproces en doet voorstellen tot verbetering.
Verantwoordelijkheden:
- Verantwoordelijk voor het tot stand komen van kwalitatief en juridisch getoetste contracten binnen het toegewezen segment.
- Verantwoordelijk voor een kwalitatief hoogwaardig leverancierbestand binnen het toegewezen segment.
- Verantwoordelijk voor het handhaven van de binnen de PinkRoccade Sociale zekerheid geldende inkoopprocedures.
- Verantwoordelijk voor het behalen van het vastgestelde inkoopresultaat voor het toegewezen segment.

Van: 01-07-2002 t/m 2004
Werkgever: PinkRoccade sociale Zekerheid &Prins
Functie: InkoopServiceDesk Medewerker

Soort werkzaamheden:
Het op efficiënte en effectieve manier ondersteunen van de leveranciermanagers bij het inkopen van producten en diensten op zodanige wijze dat substantieel wordt bijgedragen aan de bedrijfsdoelstellingen.

Taken:
Ondersteuning van de leveranciersmanagers:
Het aanleveren van informatie m.b.t.
- Contracten
- Prijzen (offerten)
- Marktonderzoek (graydon, KvK en zoeken nieuwe leveranciers)
- Orderhistorie
- Schriftelijk correspondentie met leveranciers (bijv. Indexeringsbrieven)
Contractbeheer
- Coördineren contracten (versturen naar leveranciers en bewaking
- Archiveren contracten +correspondentie m.b.t. contract, uitvoering contract, kwartaalrapportages en orders onder het contract
- Verantwoordelijk voor signalering wanneer contracten aflopen
Coördinatie van het orderproces:
- Zorgt voor ondersteuning van de bestelbureaus
- Via regelmatig overleg met f&c voor toezicht op tijdige betaling.
- Maandelijks overleg met toegewezen bestelbureaus om vast te stellen wat er verbeterd dient te worden
- Nieuwe artikelen invoeren (alleen voor Facilitair Magament en Inhuur )
- Maandelijks overzicht van bestellingen verzorgen voor leveranciersmanagers
Contactbeheer:
- Naam adres en woonplaatsgegevens +actueel contactpersoon(o)n(en) leveranciers
- Uittreksel kamer van koophandel
- Jaarverslag (eventueel via kenniscentrum)
- Graydonrapport (financiële rapport)

Verantwoordelijkheden:
- Verantwoordelijk voor het toto stand komen van kwalitatief en juridisch getoetste contracten binnen het toegewezen segment.
- Verantwoordelijk voor ene kwalitatief hoogwaardig leveranciersbestand binnen het toegewezen segment.
- Verantwoordelijk voor het handhaven de binnen de PinkRoccade sociale zekerheid geldende inkoopprocedures.

Werkgever: PinkRoccade Sociale Zekerheid
Periode: 1999 t/m 2002
Functie: Managementassistente

Werkgever: Energie bedrijf Noord West
Functie: Supportmedewerkster

Werkgever: VEA-Vereniging van Communicatie
Functie: Secretaresse

Werkgever: Carlson Wagon-Lit Travel
Functie: Account Assistent

Werkgever: Naf Naf Distribution
Functie: Managementassistente

Werkgever: Ogillvy One
Functie: Telemarketeer & Administratief medewerkster

Werkgever: Data-Company
Functie: Data-entry medewerkster

Werkgever: Gap-Star Internationaal
Functie: Administratief medewerkster en Pasmodel

Referenties
In overleg te verkrijgen

Opleidingen en cursussen: Opleidingen en Cursussen

Oktober 2007 t/m 2008: (HBO) Facilitair Middle Management
In de opleiding zijn de volgende onderdelen behandeld:
- Basisbehoeften en facilitair management
- Gebouwengebonden Organisatiebehoeften
- Procesgebonden Organisatiebehoeften
Diploma: Behaald 2008

September 2003 t/m 2004: Opleiding voor Inkoopmedewerker NEVI 1
In de opleiding zijn de volgende onderdelen behandeld:
- Onderhandelen
- Inkoopproces
- Contracteren
- Communicatie
- logistiek en kwaliteit
- Juridische aspecten
Diploma: niet behaald, wel diverse certificaten behaald

September 2000/2001: Opleiding Schoevers (directiesecretaresse)
In de opleiding zijn de volgende onderdelen behandeld:
- Notuleren
- Zakelijk telefoneren
- Bedrijfscorrespondentie Nederlands en Engels
- Communicatie
- Persoonlijke effectiviteit
- Timemanagement
- Vergadertechniek
- Middle management
- PowerPoint
- Word
- Excel
- Diploma: behaald 2001

September 1995/1998: Opleiding M.E.A.O. (Middelbaar Economisch Administratief Onderwijs)
In de opleiding zijn de volgende onderdelen behandeld:
- Algemene talenkennis/ Nederlands, Engels en Frans
- Algemene praktische beroepsvorming
- Persoonlijke en maatschappelijke vorming
- Algemene economische beroepsvorming
- Communicatieve vaardigheden in beroep en bedrijf
- Communicatieve beroepsvorming in secretariële werkvelden
- Persoonlijke en maatschappelijke beroepsvorming
- Communicatie vaardigheden in de moderne vreemde taal
- Secretariaatspraktijk
- Directiesecretariaat
Diploma: behaald op 9 juli 1998

September 1994/1995: Opleiding K.M.B.O. (Kort middelbaar beroepsonderwijs)
In de opleiding zijn de volgende onderdelen behandeld:
- Algemene talenkennis/Nederlands, Engels en Duits
- Kantoorpraktijk
- Boekhouden
- Tekstverwerken
- Vakleer
- Economie
- Diploma: Behaald
Diploma: behaald op 5 juli 1995

September 1989/1993: M.A.V.O. (voorbereidend beroepsonderwijs)
In de opleiding zijn de volgende onderdelen behandeld:
- Nederlands
- Engels
- Duits
- Economie
- Wiskunde
- Bedrijfsadministratie
- Diploma: Behaald


Overige cursussen/trainingen

Bedrijfshulpverlener
NNBE 2002 (ingaande 08-01-2002)
Eerste hulp
Brandbestrijding en ontruiming
Automatische externe defibriatie
Nederlandse reanimatie raad (Medi/Select bedrijfshulpverlening)

Tact/Training Advies coaching en Thema’s
Workshop professionalisering van het secretariaat
In de opleiding zijn de volgende onderdelen behandeld:
De manager als klant
Inventariseren en implementeren van klantwensen
Presenteren van een plan van aanpak
Certificaat behaald op 6 maart 2001

Taleninstituut
Business Franse taal
Certificaat behaald

NCOI
Business Engels Taal:
Certificaat behaald

Professional Training InterProm B.V.
Workshop ITIl en Automatiseringsprincipes
Certificaat behaald op 03 november 1999

De Associatie SMK
Typiste
Diploma behaald op 06/07/1993

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen:

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV