CV Inkoper Amsterdam
Persoonsgegevens:
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 48
Woonplaats: Amsterdam
Kennis, opleidingen en ervaring:
Opleiding: HBO/ HTS
Stages en werkervaring: Werkgever: Zense Accessoires
Van december 2008 t/m januari 2009
Functie: Inkoper
Soort werkzaamheden:
- Inkopen van alle gegenereerde orders.
- Noteren orders in orderoverzicht per klant.(digitaal en op papier)
- Order opgeven bij de juiste producent
- Zorg dragen voor juiste maatindeling, duidelijk door geven door te standaardiseren
- Kleuren duidelijk doorgeven d.m.v. pantone nummers of lab dips
- Levertijden bevestigen aan producent
- Prijsbevestiging naar producent
- Samples versturen naar klant/producent voor kleuren, maten, nieuw product, dan wel shipping samples.
- Wekelijkse overzichten vragen aan de producenten voor controle (delivery scedual)
- Op tijd aangeven als orders in problemen raken qua levertijd.
- Het hele proces m.b.t. het inkopen overzichtelijk maken d.m.v. software programma dan wel een duidelijke routing, zodat overdracht bij ziekte/vakantie soepel verloopt.
Labeling
- Verantwoording voor het maken van labels/banderol/prijs en stickers/hangtas voor producten.
- DTP van de juiste producten, opdracht geven voor maken van fotos aan styling afdeling.
- Opdracht geven aan fabrikant om labels/stickers etc. te maken
- Labels/stickers bestellen bij door klant toegewezen label fabrikanten.
- Goedkeuring(fysiek/digitaal) aan klanten vragen, danwel zelf geven aan producent
- Eindverantwoording voor het op tijd klaar/levering/goedkeuring van alle benodigde labels/stickers etc. .
Office management
- In overleg met styling afdeling schoon/leefbaar houden van het kantoor en magazijn
- Inkoop benodigde kantoorartikelen etc.
- Aansturing in overleg met styling van stagieres
- Bijhouden van vakantiedagen personeel
- Verantwoording voor het versturen van express pakketen naar fabrikanten of klanten(lab dips/ shipping samples/ labels etc. etc.) in samenwerking met styling
- Quality control voor alle producten/samples/brieven die het kantoor verlaten.
Werkgever: Getronics
Van: 2005 t/m 2008
Functie: Buyer
Soort werkzaamheden:
- Het op efficiënte, effectieve en planmatig manier inkopen van producten en diensten op zodanig wijze dat substantieel wordt bijgedragen aan de bedrijfsdoelstellingen en verantwoordelijk voor een kwalitatief hoogwaardige relatie met de leveranciers.
Taken:
- Levert een actieve bijdrage in het identificeren van de behoefte van de klant en biedt alternatieven
- Initieert een leveranciersstrategie voor de toegewezen cluster dan wel segment onder leiding van een senior leveranciermanager en stelt deze in overleg met de manager Inkoop vast.
- Levert een actieve bijdrage in het uitvoeren van inkooptrajecten van producten en diensten voor de toegewezen clusters (ICT, Facilities, marketing & staf, dan wel segmenten (Inhuur ICT-personeel, hardware, software).
- Levert een actieve bijdrage in het op gestructureerde wijze selecteren en beoordelen van leveranciers.
- Levert een actieve bijdrage in de onderhandeling over prijsstelling, overige condities en juridische voorwaarden en stelt contracten op.
- Beheert en bewaakt de uitvoering van de overeengekomen contracten en zorgt bij problemen voor adequate maatregelen.
- Levert een actieve bijdrage in de uitvoering van vendorrating binnen het toegewezen segment.
- Levert een actieve bijdrage in het beoordelen en bijbesturen van de performance van de leverancier.
- Levert een actieve bijdrage in het zorgdragen voor de kwaliteit, stabiliteit en beheerbaarheid van het leveranciersbestand en draagt zorg voor een actief relatiebeheer.
- Levert een actieve bijdrage in het vergroten van het toepassingsgebied van de overeenkomstendoor het toepassen van standaardisatie en uniformeren van productspecificaties
- Levert een actieve bijdrage in het signaleren van knelpunten binnen interne processen gerelateerd aan het inkoopproces en doet voorstellen tot verbetering.
Verantwoordelijkheden:
- Verantwoordelijk voor het tot stand komen van kwalitatief en juridisch getoetste contracten binnen het toegewezen segment.
- Verantwoordelijk voor een kwalitatief hoogwaardig leverancierbestand binnen het toegewezen segment.
- Verantwoordelijk voor het handhaven van de binnen de PinkRoccade Sociale zekerheid geldende inkoopprocedures.
- Verantwoordelijk voor het behalen van het vastgestelde inkoopresultaat voor het toegewezen segment.
Van: 01-07-2002 t/m 2004
Werkgever: PinkRoccade sociale Zekerheid &Prins
Functie: InkoopServiceDesk Medewerker
Soort werkzaamheden:
Het op efficiënte en effectieve manier ondersteunen van de leveranciermanagers bij het inkopen van producten en diensten op zodanige wijze dat substantieel wordt bijgedragen aan de bedrijfsdoelstellingen.
Taken:
Ondersteuning van de leveranciersmanagers:
Het aanleveren van informatie m.b.t.
- Contracten
- Prijzen (offerten)
- Marktonderzoek (graydon, KvK en zoeken nieuwe leveranciers)
- Orderhistorie
- Schriftelijk correspondentie met leveranciers (bijv. Indexeringsbrieven)
Contractbeheer
- Coördineren contracten (versturen naar leveranciers en bewaking
- Archiveren contracten +correspondentie m.b.t. contract, uitvoering contract, kwartaalrapportages en orders onder het contract
- Verantwoordelijk voor signalering wanneer contracten aflopen
Coördinatie van het orderproces:
- Zorgt voor ondersteuning van de bestelbureaus
- Via regelmatig overleg met f&c voor toezicht op tijdige betaling.
- Maandelijks overleg met toegewezen bestelbureaus om vast te stellen wat er verbeterd dient te worden
- Nieuwe artikelen invoeren (alleen voor Facilitair Magament en Inhuur )
- Maandelijks overzicht van bestellingen verzorgen voor leveranciersmanagers
Contactbeheer:
- Naam adres en woonplaatsgegevens +actueel contactpersoon(o)n(en) leveranciers
- Uittreksel kamer van koophandel
- Jaarverslag (eventueel via kenniscentrum)
- Graydonrapport (financiële rapport)
Verantwoordelijkheden:
- Verantwoordelijk voor het toto stand komen van kwalitatief en juridisch getoetste contracten binnen het toegewezen segment.
- Verantwoordelijk voor ene kwalitatief hoogwaardig leveranciersbestand binnen het toegewezen segment.
- Verantwoordelijk voor het handhaven de binnen de PinkRoccade sociale zekerheid geldende inkoopprocedures.
Werkgever: PinkRoccade Sociale Zekerheid
Periode: 1999 t/m 2002
Functie: Managementassistente
Werkgever: Energie bedrijf Noord West
Functie: Supportmedewerkster
Werkgever: VEA-Vereniging van Communicatie
Functie: Secretaresse
Werkgever: Carlson Wagon-Lit Travel
Functie: Account Assistent
Werkgever: Naf Naf Distribution
Functie: Managementassistente
Werkgever: Ogillvy One
Functie: Telemarketeer & Administratief medewerkster
Werkgever: Data-Company
Functie: Data-entry medewerkster
Werkgever: Gap-Star Internationaal
Functie: Administratief medewerkster en Pasmodel
Referenties
In overleg te verkrijgen
Opleidingen en cursussen: Opleidingen en Cursussen
Oktober 2007 t/m 2008: (HBO) Facilitair Middle Management
In de opleiding zijn de volgende onderdelen behandeld:
- Basisbehoeften en facilitair management
- Gebouwengebonden Organisatiebehoeften
- Procesgebonden Organisatiebehoeften
Diploma: Behaald 2008
September 2003 t/m 2004: Opleiding voor Inkoopmedewerker NEVI 1
In de opleiding zijn de volgende onderdelen behandeld:
- Onderhandelen
- Inkoopproces
- Contracteren
- Communicatie
- logistiek en kwaliteit
- Juridische aspecten
Diploma: niet behaald, wel diverse certificaten behaald
September 2000/2001: Opleiding Schoevers (directiesecretaresse)
In de opleiding zijn de volgende onderdelen behandeld:
- Notuleren
- Zakelijk telefoneren
- Bedrijfscorrespondentie Nederlands en Engels
- Communicatie
- Persoonlijke effectiviteit
- Timemanagement
- Vergadertechniek
- Middle management
- PowerPoint
- Word
- Excel
- Diploma: behaald 2001
September 1995/1998: Opleiding M.E.A.O. (Middelbaar Economisch Administratief Onderwijs)
In de opleiding zijn de volgende onderdelen behandeld:
- Algemene talenkennis/ Nederlands, Engels en Frans
- Algemene praktische beroepsvorming
- Persoonlijke en maatschappelijke vorming
- Algemene economische beroepsvorming
- Communicatieve vaardigheden in beroep en bedrijf
- Communicatieve beroepsvorming in secretariële werkvelden
- Persoonlijke en maatschappelijke beroepsvorming
- Communicatie vaardigheden in de moderne vreemde taal
- Secretariaatspraktijk
- Directiesecretariaat
Diploma: behaald op 9 juli 1998
September 1994/1995: Opleiding K.M.B.O. (Kort middelbaar beroepsonderwijs)
In de opleiding zijn de volgende onderdelen behandeld:
- Algemene talenkennis/Nederlands, Engels en Duits
- Kantoorpraktijk
- Boekhouden
- Tekstverwerken
- Vakleer
- Economie
- Diploma: Behaald
Diploma: behaald op 5 juli 1995
September 1989/1993: M.A.V.O. (voorbereidend beroepsonderwijs)
In de opleiding zijn de volgende onderdelen behandeld:
- Nederlands
- Engels
- Duits
- Economie
- Wiskunde
- Bedrijfsadministratie
- Diploma: Behaald
Overige cursussen/trainingen
Bedrijfshulpverlener
NNBE 2002 (ingaande 08-01-2002)
Eerste hulp
Brandbestrijding en ontruiming
Automatische externe defibriatie
Nederlandse reanimatie raad (Medi/Select bedrijfshulpverlening)
Tact/Training Advies coaching en Themas
Workshop professionalisering van het secretariaat
In de opleiding zijn de volgende onderdelen behandeld:
De manager als klant
Inventariseren en implementeren van klantwensen
Presenteren van een plan van aanpak
Certificaat behaald op 6 maart 2001
Taleninstituut
Business Franse taal
Certificaat behaald
NCOI
Business Engels Taal:
Certificaat behaald
Professional Training InterProm B.V.
Workshop ITIl en Automatiseringsprincipes
Certificaat behaald op 03 november 1999
De Associatie SMK
Typiste
Diploma behaald op 06/07/1993
Overige informatie:
Rijbewijs: B
Eigen vervoer: Nee
Persoonlijke eigenschappen:
Hobby's en interesses:
Gewenste contractvorm: Fulltime
Gerelateerde Cv's
-
Controller
HBO/ HTSAmsterdamParttimeJuni 2016: Part Time Controller bij Young in Prison Augustus 2012 Juli 2015: Finance Manager Greenpeace EU en Senior Financieel Medewerker Greenpeace Nederland Dec 2010 – Feb 2012 : De Bascule,... Lees meer
Bekijk CV -
Magazijnmedewerker, verkoop specialist boeken tijdschriften
LBO/ LTSAmsterdamFulltimeV&D als verkoper apics flexjobs orderpicker
Bekijk CV -
Management Assistent
HBO/ HTSAmsterdamFulltime*Afstudeeronderzoek ‘Retire with Graffiti&Street art’.(Een kapitaalkrachtige doelgroep koppelen aan graffiti&street art) *Opdracht Trajectum Lumen (gemeente Utrecht) als projectleider *artKi... Lees meer
Bekijk CV -
Magazijnmedewerker
MBO/ MTSAmsterdamFulltimeUNITED COLOR OF BENETTON. (Holland). July, 2012- June, Currently. (Netherlands) -Making expeditions and preparing orders. -Scanning and control of inventory. -Organizing and delivering the goods... Lees meer
Bekijk CV -
Horeca medewerker
LBO/ LTSAmsterdamFulltimeik heb gewerkt bij horcabedrijf vermaat.
Bekijk CV