CV administratief medewerker zoekt parttime baan Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 42

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: FACILITY SUPPORT PROFESSIONAL, SANDVIK MINING AND CONSTRUCTION B.V (VIA WALTERS PEOPLE)
Sep 2014 – Okt 2014 (project bases)
Werkzaamheden:

• Het bijhouden van de voorraad keuken en kantoor benodigdheden,
• Het bijvullen van koelkasten en kantoor benodigdheden,
• Het rondbrengen van koerier stukken en post,
• Het uitvoeren van kleine reparaties en onderhoud werkzaamheden,
• Keuken en vergader ruimtes netjes houden,
• Papier en toners bijvullen,
• Licht meubilair verplaatsen, en verstellen, ophangen lijsten etc.
• Lunch verzorgen voor geplande vergaderingen,
• Hulp bieden bij video conference en andere simpele IT vragen.


ADMINISTRATIEF MEDEWERKER, GLOBAL SOURCING PROCUREMENT LTD
Dec 2011- Apr 2014
Werkzaamheden:

• Administratieve/ Financiële en logistieke Afhandeling verkochte order,
• Data Invoer administratie.
• Agenda beheer C.E.O,
• Ontvangen Bezoekers,
• verzorging lunch,
• Afhandelen inkomende/ Uitgaande post en koerier stukken,
• Bijhouden kantoor benodigdheden,

DATA CONTROLLER, DAGEO BRAND B.V.
Feb 2008- Nov 2011
Werkzaamheden:

Data Maintenance & Reporting
• Invoeren van nieuwe klanten/ SKU’s/ prijzen/ Route to market/ rebate in het SAP Systeem
• Controleren dat alle aangeleverde gegevens CARM Compliant waren
• User en regression testing: Testen of alle veranderingen gemaakt in het SAP systeem geen invloed hebben op de dagelijkse transacties van het Data team
• Maandelijkse Transactional effectiveness rapport/ Free of charge rapport en Not right first time rapport ten behoeve van het management team.
• KPI rapport van ons team ten behoeve van ons Team manager
Sensory team:
• Het testen van alcoholische dranken door de geur de vergelijken met de geur van een sample van het jaar daarvoor.
Proost team:
• Organiseren van alle bedrijf feesten: Sinterklaas, Smirnoff winter bal en Tanqueray zomer feest .

ADMINISTRATIEVE ONDERSTEUNING CUSTOMER SERVICE, DIAGEO BRANDS B.V.
Dec 2007- Jan 2008
Werkzaamheden:

• Het ondersteunen het Asia Pacific team met het afhandelen van de documentatie tijdens de drukte van het Chinese nieuw jaar.


RECEPTIONISTE, ALPINVEST PARTNERS

Jan 2003-Mei 2007
Werkzaamheden:
• Ontvangen, begroeten en verzorgen van bezoekers,
• Beantwoorden, screenen en doorverbinden van inkomende telefoon gesprekken en het aannemen van berichten,
• Beheer mailbox
• Sorteren inkomende en uitgaande post en koerier stukken.
• Onderhoud van receptie en omgeving
• Agenda beheer vergader ruimtes
• Creëren bijhouden van training manuals (voor de receptie)

Opleidingen en cursussen: Grafisch Lyceum- Grafisch Vormgeven ( geen diploma behaald)

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Ik ben een rustige, creatieve , loyale , hardwerkende werknemer die in de afgelopen jaren heeft geleerd om met verschillende persoonlijkheden en onder zware werkdruk te werken. Ik ben nauwkeurig, leergierig en werk graag met anderen.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Parttime

Reageren op dit CV