CV manager / projectcoördinator Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 59

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: Universitair

Stages en werkervaring: 2012-2014 Projectcoördinator voor een kwaliteitsproject op de afdeling Kwaliteit & Procesinnovatie van het Academisch Medisch Centrum (AMC) te Amsterdam. Taken: het plannen, organiseren en in teamverband uitvoeren van het gehele kwaliteitsproject Experience Based Co-Design voor de zorgketen sikkelcelanemie. Werkzaamheden: het geschikt maken van de methode voor het AMC, het selecteren van de deelnemers (patiënten en specialisten), het filmen en interviewen van de deelnemers, het verzorgen van het programma van de bijeenkomsten, de evaluatie van de bijeenkomsten. Daarnaast verantwoordelijk voor het voorzitten en leiden van de werkgroepen en bijeenkomsten met patiënten, specialisten, verpleegkundigen en polikliniekmedewerkers. Dit alles binnen het beschikbare budget en volgens een vaste projectmethode.
Publicatie over onderzoek: Zorgvisie weekoverzicht 13, 28 maart 2014: Leren van patiënten.

2006-2013 Projectadviseur voor Goettsch Project Management. Werkzaamheden betroffen voornamelijk de projectadministratie.

1991-1998 Organisatie-adviseur voor de afdeling Personeel & Organisatie van het Onze Lieve Vrouwe Gasthuis (OLVG). Ervaring met uiteenlopende opdrachten:
- invoering 48-urige werkweek voor arts-assistenten alle specialismen door aanpassing dienstroosters.
- begeleiding reorganisatie ziekenhuisapotheek, verandering managementstructuur apothekersassistenten.
- doorlichting van de Economisch Adminstratieve Dienst, aanpassing werkorganisatie voor aanleveren managementinformatie.
- samenstellen activiteiten- en projectplanning afdeling Personeel & Organisatie.
- aanpassing introductieprogramma arts-assistenten in opleiding.
- het reorganiseren van het preoperatief traject in samenwerking met anesthesisten, OK-personeel en hoofd dagbehandeling na overname van het Prinsengrachtziekenhuis door het OLVG.
- het oplossen van een arbeidsconflict tussen de perfusionisten en de hartchirurgen.
- het in teamverband begeleiden van de invoering van de 36-urige werkweek voor het gehele personeel.
- het oplossen van een organisatorisch probleem tussen de Klinisch Werkende Verloskundigen en de gynaecologen / arts-assistenten.

1987-1991 Verpleegkundig uitzendkracht in diverse ziekenhuizen en in de thuiszorg.

2005-2006 Lid van de cliëntenraad van het Slotervaartziekenhuis.

Opleidingen en cursussen: Beleid & Management Gezondheidszorg (iBMG) Erasmus Universiteit Rotterdam.
cum laude, diploma 1991. keuzevak Informatiemanagement.
HBO-V, Hogeschool Leiden, diploma 1987
VWO, Scholengemeenschap van Oldenbarnevelt, diploma 1983

IPMA-D projectmanagement, diploma 2012

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Ik ben betrokken, zakelijk, doelgericht en zeer vasthoudend.
Stijl van coördineren / leidinggeven: democratisch en participatief, waarin ik duidelijk ben in welke verwachtingen ik heb van mensen waar ik mee werk.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Parttime

Reageren op dit CV