CV p&o assistent/planner Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 48

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: HBO/ HTS

Stages en werkervaring: 01/09/2011-heden Medewerker planning
(800 medewerkers)

• Maakt de dienstroosterplanningen voor de teams, legt deze vast in DRP en draagt zorg voor akkoord van het dienstrooster door de verantwoordelijke leidinggevende.
• Baseert de roosterplanning op vastgestelde afspraken omtrent de benodigde verhouding tussen begeleidingsvraag en de formatie per team per dagdeel.
• Organiseert en beheert in overleg met de leidinggevende(n) de invalpool.
• Registreert ziek- en hersteldmeldingen en organiseert zo nodig in overleg met de leidinggevende vervanging.
• Controleert achteraf de uitgevoerde diensten, verricht mutaties en verwerkt de gegevens uit de roosters ten behoeve van de afdeling salarisadministratie.
• Is vraagbaak voor medewerkers en leidinggevenden omtrent dienstroosters en de daarbij behorende regelingen.
• Geeft eventueel knelpunten aan en stemt dit af met betreffende leidinggevende.
• Denkt en werkt mee aan verbetering van de kwaliteit van de dienstroosterplanning.
• Maakt op aanvraag overzichten uit het dienstroosterplanningssysteem.
• Organiseert diverse opleidingen voor medewerkers en zorgt voor locatie bezetting. Stichting Philadelphia Zorg

Door de reorganisatie zal mijn functie per 1 januari 2015 vervallen.
(contract voor onbepaaldetijd)

01/10/2010-31/08/2011 HR Administrator
(50 medewerkers)

• Het muteren in het personeelsinformatie systeem, AFAS (in- uit dienst, functie en contract wijzigingen, urencorrecties enz.)
• De benodigde correspondentie betreffende wijzigingen.
• Het muteren van de ziekteverzuimregistratie en de verder afwikkelingen van ziek tot herstel. (UWV)
• Het periodiek uitdraaien van managementrapportages uit het personeelssysteem.
• Het up -to-date houden van de personeelsdossiers zodanig dat alle relevante personele informatie van de medewerkers beschikbaar is.
• Het aanleveren van mutaties ten behoeve van de salarisadministratie.
• Het administratief begeleiden van werving en selectieprogramma’s.
• Het administratief begeleiden van beoordeling- en beloningscyclus en van de personeelsontwikkeling- en opleidingsprogramma’s, tevens de correspondentie hiervoor in orde maken.
• Het schrijven van diverse procedures.(fietsplan, vrijedagen)
• Het bijhouden en controleren van de verlofaanvragen in profit. Readers Digest Uitgeverij

Readers Digest is in nederland zeer geminimaliseerd waardoor alle administratieve functies zijn vervallen.
(contract voor onbepaaldetijd)
1/09/2008- 30/09/2010 Medewerkster Personeelszaken/ Salarisadministateur
(175 medewerkers in Nederland)

• Het voeren van de salarisadministratie inclusief de maandelijkse verloning.
• Het up -to-date houden van de personeelsdossiers zodanig dat alle relevante personele informatie van de medewerkers beschikbaar is.
• Het muteren en up -to-date houden van de personele wijzigingen in het personeelsinformatie systeem, Unit 4. (in- uit dienst, functie en contract wijzigingen).
• Het invoeren en muteren van vakantie uren.
• Het muteren van de ziekteverzuimregistratie en de verder afwikkelingen van ziek tot herstel. UWV.
• Het opstellen van contracten.(lease, studie en diverse arbeidscontracten.) Vanhier BV Accountants

Zelf weg gegaan op zoek naar een nieuwe uitdaging.
(contract voor onbepaaldetijd)
1/04/2007- 31/08/2008 Human Resources Assistent/ Office manager
(125 medewerkers in Nederland/België/UK)

• Het geheel opzetten van een goedlopende personeelsadministratie in het begin van Rituals.
• Het maken van contracten en wijzigingen en bijbehorende werkzaamheden(edm aanvraag mobiele telefoon, visite kaartjes, leaseauto).
• Het up -to-date houden van de personeelsdossiers zodanig dat alle relevante personele informatie van de medewerkers beschikbaar is.
• Het aanleveren en verwerken van mutaties ten behoeve van de salarisadministratie.
• Het geheel invoeren en inrichten van het personeelssysteem Unit 4.
• Het muteren in het personeelsinformatie systeem, Unit 4. (in- uit dienst, functie en contract wijzigingen).
• Het bijhouden en begeleiden van de lease auto’s.
• Het muteren van de ziekteverzuimregistratie en de verder afwikkelingen van ziek tot herstel.
• Het verzorgen van de juiste medewerkers in de juiste winkels.
• Als Office manager veel diverse taken uitgevoerd. (lunches/borrels/hotels/vliegtickets, telefoonaansluitingen, schoonmakers, kantoorartikelen, agenda beheer enz.) Rituals Cosmetics BV

Zelf ontslag genomen i.v.m. de uren. (werkte vaak 40 uur per week of meer, met een 20 uur contract.(contract voor onbepaaldetijd)
01/01/2006- 31/03/2007 Medewerkster Personeelsadministratie

• Het muteren in het personeelsinformatie systeem, Beaufort. (in- uit dienst, functie en contract wijzigingen.)
• Het muteren van de ziekteverzuimregistratie en de verder afwikkelingen van ziek tot herstel.
• Het schriftelijk verwerken van de sollicitaties, afwijzing brieven, bevestiging brieven, uitnodigingen.
• Het administratief begeleiden van werving en selectieprogramma’s.
• Het up -to-date houden van de personeelsdossiers zodanig dat alle relevante personele informatie van de medewerkers beschikbaar is.
• Het aanleveren van mutaties ten behoeve van de salarisadministratie. Boven IJ Ziekenhuis

Zelf ontslag genomen i.v.m. positie verbetering.
(contract voor onbepaaldetijd)
01/04/2001- 31/12/2005 HRM Medewerkster Nuon ICT
(400 medewerkers)

• Het muteren in het personeelsinformatie systeem, Peoplesoft. (in- uit dienst, functie en contract wijzigingen, urencorrecties enz.)
• Het muteren van de ziekteverzuimregistratie en de verder afwikkelingen van ziek tot herstel. (UWV/USZO)
• Het periodiek uitdraaien van managementrapportages uit het personeelssysteem.
• Het up -to-date houden van de personeelsdossiers zodanig dat alle relevante personele informatie van de medewerkers beschikbaar is.
• Het aanleveren van mutaties ten behoeve van de salarisadministratie.
• Het administratief begeleiden van werving en selectieprogramma’s.
• Het administratief begeleiden van beoordeling- en beloningscyclus en van de personeelsontwikkeling- en opleidingsprogramma’s.
• Het bijhouden en begeleiden van de lease auto’s.
• Agenda en telefoon verkeer HRM & HRM Manager. NUON


Zelf ontslag genomen na de verhuizing van dit gedeelte van Nuon naar schiphol-rijk, hierdoor werd voor mij de reis afstand te ver.
(contract voor onbepaaldetijd)
01/01/2000-31/03/2001 Medewerkster HRM Rabobank
(250 Medewerkers)

• Mijn hoofd taak was het verzorgen van de bezetting op alle 24 kantoren.
• Het bijhouden en begeleiden van de ziek en herstelmeldingen.
• Het bijhouden en begeleiden van de vakantiekaarten en de aangevraagde vakanties goed/afkeuren betreffende bezettingsproblemen.
Rabobank AMSTERDAM

Zelf ontslag genomen i.v.m. een nieuwe baan.
(contract voor onbepaalde tijd)

1994 - 1996 Verkoopster
(zaterdags/vakanties)
Taft Buikslotermeerplein (schoenenwinkel)

1990-1994 Verkoopster
(zaterdags/vakanties)
Prenatal Purmerend (babyspeciaalzaak)

1990
Vakantie kracht Hema Buikslotermeerplein

Opleidingen en cursussen: Cursussen
• De gehele opleiding voor cliëntenadviseur via de Rabobank.
• Diverse trainingen voor personeelssystemen. (peoplesoft, Beaufort)
• Diverse trainingen voor het UWV/USZO.
• Arbeidsrecht trainingen.
• Time management training.
• Volledige opleiding HRM Basics en HRM Basics Vervolg.
• Training voor medewerker personeelszaken inclusief een module arbeidsrecht.
• De complete training Unit 4, Afas.
• Training DRP. (Dienst Rooster planning systeem).
• Opleiding Personeels Planner (modules Personeel Proces Management, Arbeidstijdenwet, Capaciteitsmanagement, Roosterergonomie). Via Syntro.
• Opleiding voor Superuser DRP.
• Cursus Excel uitgebreid.
Middelbare Detailhandel School
Schakeljaar
Dit was nodig voor de toelating op de MDS
L.E.A.O.

Overige informatie:

Rijbewijs: A

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Vrolijk, leergierig altijd positief.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Parttime

Reageren op dit CV