CV verkoopmedewerker Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 36

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: 2014-2014 Verkoopmedewerker
Banketbakkerij Arnold Cornelis te Amsterdam "Zuid"
· Gebak, hartige snacks etc. op de juiste plaats in de winkel plaatsen voor de verkoop.
· Klaarleggen van bestellingen, zowel intern als extern.
· Verpakken van diverse koekjes, gebak en overige lekkernijen.

· Indien nodig bijvullen van het assortiment.
· Derving en Codering bijhouden
· Zorgdragen voor een commerciële en klantgerichte omgeving.
· Eventueel beantwoorden van telefonische vragen.

2013-2014 Verkoopmedewerker
Bakkerij Bertram te Amsterdam “Zuid”

· Winkel openen (kas checken, reclameborden, bankjes, prullenbak etc. op de juiste plaats zetten bij de ingang).

· Broden, hartige snacks etc. op de juiste plaats in de winkel plaatsen voor de verkoop en afdekken indien nodig.

· Derving en Codering bijhouden.

· Afbakken en maken van diverse hartige broodjes.

· Verantwoordelijk voor correcte kasafhandelingen en afdrachten.

· Zorgdragen voor een commerciële en klantgerichte omgeving.

· Bestellingen opnemen en verwerken, zowel intern als extern.

· Productinformatie afgeven of verwijzen naar de bakker.

· Oplossen van klachten, indien nodig werkgever inschakelen.

· Eventueel beantwoorden van telefonische vragen.

· Indien nodig bijvullen van het assortiment.

. Bestellen bij diverse leveranciers en brood bestellen bij de bakkerij.

. Bestellijsten maken wat betreft bakken voor volgende dag.

2012-2013 Verkoopmedewerker
Bakkerij Alhambra te Amsterdam “Westerpark”

· Winkel openen (kas checken, reclameborden, bankjes, prullenbak etc. op de juiste plaats zetten bij de ingang).

· Broden, hartige snacks etc. op de juiste plaats in de winkel plaatsen voor de verkoop en afdekken indien nodig.

· Derving en Codering bijhouden.

· Afbakken en maken van diverse hartige broodjes.

· Verantwoordelijk voor correcte kasafhandelingen en afdrachten.

· Zorgdragen voor een commerciële en klantgerichte omgeving.

· Bestellingen opnemen en verwerken, zowel intern als extern.

· Productinformatie afgeven of verwijzen naar de bakker.

· Oplossen van klachten, indien nodig werkgever inschakelen.

· Eventueel beantwoorden van telefonische vragen.

· Indien nodig bijvullen van het assortiment.

2007-2011 Sales (Yield) medewerkster
Tulip Inn Amsterdam City West te Amsterdam “Osdorp”

· Zorgdragen voor het prijsbeleid en het doorvoeren doormiddel van het gebruik van geautomatiseerde systemen op basis van diverse informatie (het verleden, evenementen, concurrenten, trends en een eventueel budget).

· Opmaken en versturen van contracten naar vele bedrijven voor zowel Leisure als corporate business.

· Contacten onderhouden met diverse contactpersonen.

· Verzorgen van rondleidingen voor nieuwe en bestaande potentiële klanten en indien nodig relaties bezoeken.

· Versturen van gevraagde informatie naar nieuwe en bestaande klanten.

· Analyseren van marktinformatie, distributiekanalen en zonodig ingrijpen door het blokkeren van boekingen, prijzen en dan wel zorgen voor overboekingen.

· Waarborgen dat diverse systemen en distributiekanalen over volledige, betrouwbare informatie beschikken.

· Volgen en beoordelen van (afgezegde boekingen in systemen op bezettingsgraad, prijzen en reden van annulering).

· Updates en specials doorsturen naar diverse kanalen.

· Verzamelen en bijhouden van commerciële informatie (concurrenten, evenementen, congresmaanden).

· Diverse statistieken bijhouden en distribueren naar verschillende kanalen.

· Hoofdkantoor diverse informatie toesturen wat betreft statistieken en prijsinformatie.

· Adressenlijst opstellen met de welverdiende klanten voor blitzen. Bezoek van de blitzen met collega’s van de reservering en-/of receptie afdeling.

· Verzorgen van diverse rapportages en overzichten wat betreft interne en externe zaken.

· Helpen met eventuele overboekingen en het zoeken naar de juiste oplossing/uitboeking.

· Voeren van acquisitie en verkoopgesprekken.

· Verantwoordelijk voor het overdragen en correct implementeren van zowel individuele als groepsreserveringen het toezien op de kwaliteit en voortgang van de werkzaamheden alsmede het optimaliseren van de revenue uit F&B en kamerreserveringen.

· Allround kunnen zijn en invallen en assisteren op de afdelingen receptie en reserveringen.

· Interne administratieve aanwijzigen en instructies overdragen aan afdelingshoofden en-/of collega’s.

· Bespreken van bijzonderheden, problemen en zonodig tot oplossing brengen om hierdoor ervoor te zorgen dat er een goede sfeer is onder de collega’s.

2006-2007 Reserveringsmedewerker
The Advanced Travel Partner te Schiphol “Oost”

· Verantwoordelijk voor de correcte afhandeling van reserveringen en het invoeren van.
· Het bestellen en vastleggen van vlieg en overige reistickets.
· Klachten afhandelen en distribueren naar juiste afdeling.

2005-2006 Verkoopmedewerker (kassa )
Piet Modder te Amsterdam “ Westerpark”
· Verantwoordelijk voor correcte kasafhandelingen en afdrachten. Zonodig assisteren bij weekafsluiting en bankstortingen.
· Zorgdragen voor een commerciële en klantgerichte omgeving.
· Product informatie, retour beheer.
· Oplossen van klachten, indien nodig desbetreffende afdelingsmanager inschakelen.
· Indien nodig het bijvullen van het assortiment.
· Diverse administratieve werkzaamheden uitvoeren zoals het diverse kaartverkoop verwerken en uitprinten.

2004-2005 Verkoopondersteuningsmedewerker (kassa en informatiebalie)
Praxis te Amsterdam “ Westerpark”
· Verantwoordelijk voor correcte kasafhandelingen en afdrachten. Zonodig assisteren bij weekafsluiting en bankstortingen.
· Zorgdragen voor een commerciële en klantgerichte omgeving.
· Product informatie, manco’s, retour en reperatie beheer.
· Oplossen van klachten, indien nodig desbetreffende afdelingsmanager inschakelen.
· Bedienen van de omroep instalatie en beantwoorden van telefonische vragen.
· Diverse administratieve werkzaamheden uitvoeren zoals het invullen van garantiebewijzen en uitschrijven van handorders.

Opleidingen en cursussen: 2004-2007 MBO reizen, niveau 3 (Zelfstandig Werkend Medewerker Reizen)

ROC ASA Toerisme

2000-2004 VMBO T, niveau D (MAVO)

Sweelinck college

Overige informatie:

Rijbewijs: A,B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Klantgerichtheid Luisteren Flexibel gedrag

Stressbestendigheid Vasthoudendheid Doelgericht besturen

Samenwerken Multicultureel bewustzijn Betrokkenheid

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Parttime

Reageren op dit CV