CV Administratief / secretarieel Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 52

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: HBO/ HTS

Stages en werkervaring: 2012 tot maart 2014: Medewerker Global Fund Services (GFS)
KAS BANK N.V., Amsterdam

GFS verzorgt voor klanten van KAS BANK de order executie van Niet Beursgenoteerde Beleggingsfondsen. Om klanten een complete dienstverlening aan te kunnen bieden, waarbij de operationele risico’s tot een minimum beperkt worden, heeft KAS BANK in 2010 een fondsenplatform geïntroduceerd. KAS BANK treedt hierbij op als serviceprovider waarbij elektronisch in– en uitschrijvingen van Mutual en Hedge Funds mogelijk wordt gemaakt.

• De werkzaamheden bestaan voornamelijk uit het verwerken van de orders van de Niet Beursgenoteerde Beleggingsfondsen.
• Tevens verzorgen reconciliatie (positie aansluitingen).
• Er wordt ondersteuning verleend op juridisch gebied.

2005 tot 2012: Medewerker Investment Management Services (IMS)
KAS BANK N.V., Amsterdam

Verantwoordelijk voor de beleggingsadministratie en de compliance voor Nederlandse en Engelse Institutionele beleggers. De beleggingsadministratie is essentieel voor andere IMS dienstverlening en de diverse rapportages aan de cliënt en de toezichthouder (DNB).

• De kern van de werkzaamheden bestaat uit het, binnen de afgegeven deadlines en in samenwerking met de andere teamleden, verzorgen van de beleggingsadministratie.
• Tevens verzorgen van de rapportages aan de toezichthouder (DNB) en performance analisten.
• Communicatie inzake de op te leveren zaken met klanten, fundmanagers, accountants en eventueel toezichthoudende instanties.

2001 t/m 2004: Directiesecretaresse Institutional Investors
KAS BANK N.V., Amsterdam

Samen met 3 collega’s een sterk ondersteunend team voor de directie als directieassistent. Intern als extern eerste aanspreekpunt.
• Goed overzicht houden over de werkzaamheden en aandachtsbieden van de directeur Institutional Investors.
• Zelfstandig anticiperen op ontwikkelingen alsmede besluitvormingsprocessen te stroomlijnen.
• Zorgdragen voor kwalitatief en effectief verloop van vergaderingen.
• Complex agendabeheer.
• Behandelen van communicatie en het plannen, inhoudelijk voorbereiden en vastleggen van vergaderingen, afspraken, presentaties.


1998 t/m 2001: Human Resources (HR)
A.T.S Administraties, Amsterdam

Verantwoordelijk voor de operationele werkzaamheden binnen HRM. Ondersteuning aan de HR-Adviseurs, zodat aan adviestaken goed vorm en inhoud kan worden gegeven. Zeer vertrouwelijk en verantwoordelijk karakter. Spil binnen de afdeling. Vraagbaak voor managers en medewerkers met betrekking tot HR-vraagstukken.

• Correcte en tijdige uitvoering van personeelsadministratie en arbeidsvoorwaardelijke regelingen.
• Afwijkingen en knelpunten signaleren en proactief verbetervoorstellen initiëren.
• Coördinatie van het (administratieve) proces van werving en selectie, door- en uitstroom, introductie begeleiden.

1997 t/m 1998: Secretary Senior Representative & Vice President
Sumitomo Bank, Limited, Amsterdam

Uitvoeren van secretariële en administratieve werkzaamheden ten behoeve van de directeur, zodanig dat een optimale ondesteuning wordt gerealiseerd.

• Verzorgen van strikt vertrouwelijke en gevoelige correspondentie en documenten inzake financieringsprojecten, budgetten en onderhandelingen.
• Agendabeheer, behandeling van facturen, regelen buitenlandse reizen.
• Organiseren, voorbereiden en vastleggen van vergaderingen, bewaken actielijst.

1995 t/m 1997: Salarisadministratie
Arthur Andersen & Co., Amsterdam

Uitvoering en controle op de salarisadministratie. Rapporteren aan de hoofdadministratteur.
Contact met het UWV en de Belastingdienst, met directeuren en medewerkers binnen de organisatie en collega's op de personeelsadministratie.

• Vaste salarismutaties van HRM verwerken en de eigen divisie.
• Verwerken van vaste- en variabele mutaties betreffende secundaire arbeidsvoorwaarden en mutaties gerelateerd aan Wet- en Regelgeving.

1993 t/m 1995: Executiemedewerker
Gerechtsdeurwaarderskantoor Swier & v.d. Weijden en gerechtsdeurwaarderskantoor Jorritsma, Amsterdam

Opstellen en verwerken van diverse eenvoudige akten, voorbereiden diverse executie opdrachten, bijhouden executieagenda en adviseren van de clientele op het gebied van te nemen executiemaatregelen.

• Aan de maatschap overgedragen vorderingen behandelen.
• Noodzakelijke acties uitvoeren, in dat verband contacten met cliënten, debiteuren, werkgevers, uitkerende instanties onderhouden.
• Inwinnen van daartoe benodigde persoons- en zakelijke gegevens.

Opleidingen en cursussen:

1992 – 1996 HBO, Management, Economie en Recht Hoge School van Amsterdam
1988 – 1992 MEAO, secretarieel Knorringa Amsterdam
1984 – 1988 MAVO Sweelinck Amsterdam

2008 Riskmanagement in de Financiële Markten
2007 Financiële Markten
2006 NIBE, Effectenbedrijf, Nederlands Instituut voor het Bank-, Verzekerings- en Effectenbedrijf
2003 MOT / WID, Melding Ongebruikelijke Transacties / Wet Identificatie bij Dienstverlening
2003 Operations, algemene kennis bankwezen
2002 Notuleren
1997 BKB, Basis Kennis Boekhouden
1997 PDL, Praktijk Diploma Lonen

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen:

Ik ben:
- ingesteld op het leveren van maatwerk, kwaliteit en creativiteit om op het juiste moment de beste oplossing aan te dragen;
- resultaat- en oplossingsgericht en informeel, het is prettig als er ruimte is voor eigen initiatief en een actieve bijdrage van een ieder, van medewerker tot directeur;
- een teamplayer

Ik beschik over:
- HBO denk- en werkniveau;
- ruime werkervaring op administratief als op secretariëel gebied;

In het kort ben ik communicatief sterk, prettig in de omgang en heb een positieve instelling.

Talen: Engels en Duits.

Werkweek: 36 uur (4x9).

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV