CV HR Assistent Amsterdam
Persoonsgegevens:
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 66
Woonplaats: Amsterdam
Kennis, opleidingen en ervaring:
Opleiding: MBO/ MTS
Stages en werkervaring: Profielschets
Hardwerkende, stressbestendig en flexibel werknemer.
Werkervaring
september 2008 april 2014
Secretaresse afdeling Human Resources bij een groot Doe-het-zelf bedrijf
Werkzaamheden:
Agendabeheer
Bijeenkomsten en conference call voorbereiden en organiseren
Behandelen post, telefoon en e-mail
Contact onderhouden met binnenlandse en buitenlandse bedrijven
Afspraken inplannen en reserveren van zalen, hotels, restaurants en catering
Plaatsen van vacatures zowel intern als extern
Afhandelen van sollicitatiebrieven en afspraken regelen met kandidaten
Arbeidsovereenkomsten opstellen, laten tekenen en opsturen met alle noodzakelijk informatie naar de nieuwe medewerker
Personeelsmutaties verwerken, bijhouden en doorgeven aan de salarisadministratie
Informatie verstrekken over de CAO en arbeidsvoorwaarden regelingen en het beantwoorden van vragen m.b.t. personeelsadministratie en salarisadministratie
Werkgeversverklaring opstellen
Verantwoordelijk voor het verstrekken van toegangskaarten aan nieuw personeel in het Hoofdkantoor
Verlof- en vakantiedagen registreren en bijhouden
Personeelsdossiers aanmaken, bijhouden en afsluiten
mei 2007- augustus 2008
Personaal Assistant Human Resources bij een groot Doe-het-zelf bedrijf
Werkzaamheden:
Verzorgen van algemeen ondersteunende activiteiten ten behoeve van de personeelsfunctionaris en vestigingsmanagers
Arbeidsovereenkomsten opstellen en opsturen met alle benodigde informatie voor nieuw personeel
Mutaties verwerken en bijhouden in SAP
mei 2006 april 2007
Medewerker salaris- en personeelsadministratie bij een Stichting voor Huisartsenposten
Werkzaamheden:
Arbeidsovereenkomsten opstellen en opsturen
Mutaties invoeren, bijhouden en aanleveren naar de CMG (salarisadministratie kantoor)
Registreren van ziek- en herstelmelding en vakantiekaarten
Invoeren van persoonsgegevens in het geautomatiseerde administratiesysteem PersMaster en leveren van allerlei overzichten aan het management
Administratieve afhandeling rondom werving en selectie van personeel (ontvangst-, bevestigings-, en afwijzingsbrieven opsturen)
Informatie verstrekken over de CAO Huisartsen en de personeelsregeling
augustus 2002 april 2006
Medewerker personeelsadministratie bij het Scheepvaartmuseum in Amsterdam
Werkzaamheden:
Voeren van intake- en arbeidsvoorwaarden gesprekken met nieuw personeel
Samenstellen van arbeidscontracten en verzorgen van correspondentie
Mutatie invoeren, bijhouden en aanleveren voor verwerking voor de salarisadministratie in het geautomatiseerde administratiesysteem COBRA
Informatie verstrekken over de CAO Rijsmusea en personeelsregelingen
Extern contact onderhouden met sollicitanten, instanties op de vakgebieden van HR, UWV, Gemeentes, Ministeries, Arbeidsbureaus, Uitzendbureaus
Registreren van ziek- en herstelmeldingen in het personeelsadministratie systeem
Sociaal Medisch Team vergaderingen regelen, agenda opstellen en dossiers voorleggen
Bijhouden van het personeelshandboek
Afhandelen van zaken rondom instroom (aanmaken van het personeelsdossier), doorstroom (wijziging van het personeelsdossier) en exit personeel (afsluiten van het personeelsdossier)
Aanvragen Verklaringen Omtrent Gedrag
Coördineren en uitvoeren van de werving en selectie van nieuwe medewerkers, vrijwilligers en stagiaires
mei 1993 juli 2002
Eerste medewerker personeelszaken bij Combiwel in Amsterdam
Werkzaamheden:
Coördineren van taken en leiding geven aan 3 medewerkers binnen de afdeling personeelszaken
Fungeren als eerste aanspreekpunt voor vragen van medewerkers en externen, informatie verstrekken over de CAO Welzijn en personeelsregelingen
Intakegesprekken houden nieuwe medewerkers, inschalen en introductie bijeenkomsten organiseren
Invoeren van alle persoonsgegevens in Beaufort en leveren van mutaties aan de salarisadministratie
Adviseren van medewerkers betreffen opleidingen
Coördinatie en deelnemen aan sollicitatiegesprekken
Volledige administratie rondom ziek- en herstelmeldingen, uitvoeren van de Wet Poortwachter
Contact onderhouden met de UWV, re-integratie bureau Maetis en bedrijfsarts
Volledige administratie rondom instroom, doorstroom en uitstroom
januari 1989 december 1992
Administratief medewerker bij een stichting voor vrouwenhulpverlening
Werkzaamheden:
Verrichten van algemene secretariële werkzaamheden
Organisatorische en beheersmatige werkzaamheden
Externe contacten en sociale kaart bijhouden
Referenties: op aanvraag
Opleidingen en cursussen:
Overige informatie:
Rijbewijs: B,E
Eigen vervoer: Nee
Persoonlijke eigenschappen: Klantvriendelijk
Communicatief
Betrouwbaar
Servicegericht
Hobby's en interesses:
Gewenste contractvorm: Parttime
Gerelateerde Cv's
-
Controller
HBO/ HTSAmsterdamParttimeJuni 2016: Part Time Controller bij Young in Prison Augustus 2012 Juli 2015: Finance Manager Greenpeace EU en Senior Financieel Medewerker Greenpeace Nederland Dec 2010 – Feb 2012 : De Bascule,... Lees meer
Bekijk CV -
Magazijnmedewerker, verkoop specialist boeken tijdschriften
LBO/ LTSAmsterdamFulltimeV&D als verkoper apics flexjobs orderpicker
Bekijk CV -
Management Assistent
HBO/ HTSAmsterdamFulltime*Afstudeeronderzoek ‘Retire with Graffiti&Street art’.(Een kapitaalkrachtige doelgroep koppelen aan graffiti&street art) *Opdracht Trajectum Lumen (gemeente Utrecht) als projectleider *artKi... Lees meer
Bekijk CV -
Magazijnmedewerker
MBO/ MTSAmsterdamFulltimeUNITED COLOR OF BENETTON. (Holland). July, 2012- June, Currently. (Netherlands) -Making expeditions and preparing orders. -Scanning and control of inventory. -Organizing and delivering the goods... Lees meer
Bekijk CV -
Horeca medewerker
LBO/ LTSAmsterdamFulltimeik heb gewerkt bij horcabedrijf vermaat.
Bekijk CV