CV HR Assistent Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 66

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: Profielschets
Hardwerkende, stressbestendig en flexibel werknemer.

Werkervaring
september 2008 – april 2014
Secretaresse afdeling Human Resources bij een groot Doe-het-zelf bedrijf
Werkzaamheden:
• Agendabeheer
• Bijeenkomsten en conference call voorbereiden en organiseren
• Behandelen post, telefoon en e-mail
• Contact onderhouden met binnenlandse en buitenlandse bedrijven
• Afspraken inplannen en reserveren van zalen, hotels, restaurants en catering
• Plaatsen van vacatures zowel intern als extern
• Afhandelen van sollicitatiebrieven en afspraken regelen met kandidaten
• Arbeidsovereenkomsten opstellen, laten tekenen en opsturen met alle noodzakelijk informatie naar de nieuwe medewerker
• Personeelsmutaties verwerken, bijhouden en doorgeven aan de salarisadministratie
• Informatie verstrekken over de CAO en arbeidsvoorwaarden regelingen en het beantwoorden van vragen m.b.t. personeelsadministratie en salarisadministratie
• Werkgeversverklaring opstellen
• Verantwoordelijk voor het verstrekken van toegangskaarten aan nieuw personeel in het Hoofdkantoor
• Verlof- en vakantiedagen registreren en bijhouden
• Personeelsdossiers aanmaken, bijhouden en afsluiten


mei 2007- augustus 2008
Personaal Assistant Human Resources bij een groot Doe-het-zelf bedrijf
Werkzaamheden:
• Verzorgen van algemeen ondersteunende activiteiten ten behoeve van de personeelsfunctionaris en vestigingsmanagers
• Arbeidsovereenkomsten opstellen en opsturen met alle benodigde informatie voor nieuw personeel
• Mutaties verwerken en bijhouden in SAP

mei 2006 – april 2007
Medewerker salaris- en personeelsadministratie bij een Stichting voor Huisartsenposten
Werkzaamheden:
• Arbeidsovereenkomsten opstellen en opsturen
• Mutaties invoeren, bijhouden en aanleveren naar de CMG (salarisadministratie kantoor)
• Registreren van ziek- en herstelmelding en vakantiekaarten
• Invoeren van persoonsgegevens in het geautomatiseerde administratiesysteem PersMaster en leveren van allerlei overzichten aan het management
• Administratieve afhandeling rondom werving en selectie van personeel (ontvangst-, bevestigings-, en afwijzingsbrieven opsturen)
• Informatie verstrekken over de CAO Huisartsen en de personeelsregeling

augustus 2002 – april 2006
Medewerker personeelsadministratie bij het Scheepvaartmuseum in Amsterdam
Werkzaamheden:
• Voeren van intake- en arbeidsvoorwaarden gesprekken met nieuw personeel
• Samenstellen van arbeidscontracten en verzorgen van correspondentie
• Mutatie invoeren, bijhouden en aanleveren voor verwerking voor de salarisadministratie in het geautomatiseerde administratiesysteem COBRA
• Informatie verstrekken over de CAO Rijsmusea en personeelsregelingen
• Extern contact onderhouden met sollicitanten, instanties op de vakgebieden van HR, UWV, Gemeentes, Ministeries, Arbeidsbureaus, Uitzendbureaus
• Registreren van ziek- en herstelmeldingen in het personeelsadministratie systeem
• Sociaal Medisch Team vergaderingen regelen, agenda opstellen en dossiers voorleggen
• Bijhouden van het personeelshandboek
• Afhandelen van zaken rondom instroom (aanmaken van het personeelsdossier), doorstroom (wijziging van het personeelsdossier) en exit personeel (afsluiten van het personeelsdossier)
• Aanvragen Verklaringen Omtrent Gedrag
• Coördineren en uitvoeren van de werving en selectie van nieuwe medewerkers, vrijwilligers en stagiaires

mei 1993 – juli 2002
Eerste medewerker personeelszaken bij Combiwel in Amsterdam
Werkzaamheden:
• Coördineren van taken en leiding geven aan 3 medewerkers binnen de afdeling personeelszaken
• Fungeren als eerste aanspreekpunt voor vragen van medewerkers en externen, informatie verstrekken over de CAO Welzijn en personeelsregelingen
• Intakegesprekken houden nieuwe medewerkers, inschalen en introductie bijeenkomsten organiseren
• Invoeren van alle persoonsgegevens in Beaufort en leveren van mutaties aan de salarisadministratie
• Adviseren van medewerkers betreffen opleidingen
• Coördinatie en deelnemen aan sollicitatiegesprekken
• Volledige administratie rondom ziek- en herstelmeldingen, uitvoeren van de Wet Poortwachter
• Contact onderhouden met de UWV, re-integratie bureau Maetis en bedrijfsarts
• Volledige administratie rondom instroom, doorstroom en uitstroom


januari 1989 – december 1992
Administratief medewerker bij een stichting voor vrouwenhulpverlening
Werkzaamheden:
• Verrichten van algemene secretariële werkzaamheden
• Organisatorische en beheersmatige werkzaamheden
• Externe contacten en sociale kaart bijhouden


Referenties: op aanvraag

Opleidingen en cursussen:

Overige informatie:

Rijbewijs: B,E

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Klantvriendelijk
Communicatief
Betrouwbaar
Servicegericht

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Parttime

Reageren op dit CV