CV Office manager Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 68

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: HBO/ HTS

Stages en werkervaring: Werkervaring met name (ca. 20 jaar) binnen de gemeente Amsterdam als werkgroepsecretaris, projectmedewerker, logistiek coördinator.
Redactioneel en drukwerkbegeleiding
De laatste arbeidzame jaren als officemanager in de zorg, tandartspraktijk, en in de non-profit, Global Village Media.
Hieronder alles in chronologische volgorde, meest recent als eerste genoemd:

01-10-2010 – 01-03-2012 Office manager, Global Village Media/NCDO
 Afwikkeling inzake fusie Global Village Media en NCDO (contracten, verhuizing)
 Redactiesecretariaat OneWorld Magazine )
 Relatiebeheer OneWorld partners
 Beheer Vacaturebank OneWorld.nl
 Secretariële werkzaamheden voor de directeur en bestuur Global Village Media
 Personeelszaken, Arbo
 Huisvestings-, kantoor- en facilitaire zaken
 Factureren en incasso

01-03-2009 – 31-09-2010 Office manager, CDK tandartsen & specialisten
 Verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken in de tandartspraktijk
 Eerste aanspreekpunt patiënten, leveranciers, zorgverzekeraars en tandtechnici
 Patiënten: administratie, ontvangst en afspraken plannen
 Assistentie tandarts en orthodontist, schoonmaken instrumenten en praktijkruimte
 Facturatie en behandelen machtigingsaanvragen
 Budgetbewaking, kasadministratie, inkoop en voorraadbeheer, postbehandeling en archivering,

2007-2009 – Coördinator Facilitaire Zaken, Dienst Infrastructuur, Verkeer en Vervoer Amsterdam
 Roosterplanning huismeesters en receptiemedewerkers (7 medewerkers)
 Contractbeheer en contactpersoon voor schoonmaak, kantine en leveranciers
 Beschrijven werkprocessen, procedures en werkinstructies
 Voortgangsbewaking uitvoerende activiteiten van de afdeling
 Archiveren, verslaglegging, voortgangsbewaking
 Stagebegeleiding

2002 t/m 2006 Amsterdamse Bos, Gemeentelijke Dienst Advies en Beheer, Amsterdam - Beheerder Bezoekerscentrum
 Programmering en organisatie activiteitenaanbod Bosmuseum (workshops, exposities)
 Aansturen medewerkers 6 m/v
 Kasadministratie en voorraadbeheer van de Museumwinkel
 Opstellen begroting en budgetbewaking
 Research t.b.v. vaste tentoonstelling over het Amsterdamse Bos: o.a. (beeld)redactie
 Stagebegeleiding

2000-2001 Diverse werkzaamheden op detacheringbasis in loopbaantraject
• Communicatiemedewerker Amsterdamse Bos
Redactie en drukwerkbegeleiding van divers informatie en route- en kaartmateriaal
1999 - 2000 Logistiek coördinator Traineepool, Gemeente Amsterdam –
• Coördinatie, planning en organisatie t.b.v. opzetten van het project Traineepool
• Voortgangsbewaking werving en selectieprocedure
• Contactpersoon gastdocenten, trainees en scholingslocaties
• Coördinatie accommodatie voor het trainee-leerprogramma
Projectmedewerker Bureau Communicatie, Gemeentelijk Grondbedrijf Amsterdam
• Schrijven, redigeren, ontwerpen brochures, jaarverslagen, personeelsblad).
Projectmedewerker Ideëel Organiseren, Amsterdam
• Planning, organisatie en procesbewaking
Bedrijfsleider Hotel Restaurant Kasteel Doenrade, Sittard
• Aansturen personeel 20 m/v
• Roosterplanning, uitzetten werkzaamheden, controle op uitvoering van het werk
• Aannemen en coördinatie van partijen, promotiebeleid

1993-1999 Secretaris Grondbank, Gemeentelijk Grondbedrijf Amsterdam
 Coördinatie en beschrijven werkprocessen, verslaglegging en rapportage

1985–1993 Werkgroep secretaris, Afdeling Verkeer en Vervoer Gemeente Amsterdam
 Voorbereiden van stukken ter bestuurlijke besluitvorming door gemeenteraad en College van B&W
 Voorbereiden en begeleiden (buitenlandse) werkbezoeken

1981-1985 Projectmedewerker, ANVV Hilversum - Amersfoort
 Coördinatie en stafondersteuning t.b.v. de VVV-opleiding, seminars, Vakantiebeurs
 Schrijven van interne handboeken en werkinstructies
 Opzetten en uitwerken enquêtes
 Redactiesecretariaat personeelsblad
Mee vormgeven aan uitbreiding opleiding VVV-Informatrice
 Leerling-administratie
 Logistiek excursies (programmering, accommodatie en vervoer)
 Contactpersoon voor gastdocenten
 Nakijken en beoordelen schriftelijke examens SVATOR, assessor mondelinge examens

Opleidingen en cursussen: Fysiotherapie, diploma in 1992 Internationale Academie voor Fysiotherapie Thim van der Laan, Utrecht,
Medewerker Binnenlands Toerisme / VVV-Informatrice, diploma in 1981, ANVV Hilversum
HAVO, diploma in 1973, Amsterdams Lyceum
Sociale Hygiëne – Stichting Vakopleidingen Horeca 2001
Cursus Grondexploitatie Grondbedrijf 1997
Cursus Gemeentelijke besluitvorming 1993
Rijbewijs B-E
Vaarbewijs I

Overige informatie:

Rijbewijs: B,E

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Gedreven
Loyaal
Vernieuwend
Slim
Vrolijk

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Parttime

Reageren op dit CV